AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #1 Skrevet 15. oktober 2020 Jenta mi på 10 år har ikke hatt kontakt med faren sin på snart 2 år. Far er ustabil og manipulerende. Han har sluttet å bry seg om henne å har ikke ringt eller møtt opp til samvær på snart 2 år. Jeg etterlyste far hver gang han skulle ha samvær men fikk ikke svar, jeg ga opp etter noen måneder. Etter en stund fikk jeg melding fra far der han skriver at jeg aldri skal ta kontakt. Fint for meg/oss tenker jeg iom han er ustabil. Jenta mi snakker med helsesøster på skolen av og til om dette rundt far. Kan helsesøster bak min rygg kontakte far uten at jeg får vite om det? Helsesøster har ikke tatt kontakt med meg, hun vet heller ikke historikken bak alt heller. Far har svertet meg i alle år, ringt full til bvtj å kommet med usannheter vi har i tillegg vert mange runder i retten. Hva gjør jeg nå? Vi har endelig fått ro å er redd om helsesøster kontakter far bak ryggen min å da er hellvette i gang igjen. Anonymkode: 3f8b5...f6e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg tror ikke helsesykepleier ville kontaktet en far jenta ikke har sett på 2 år. Er far fortsatt i skolens kontaktpapirer? Om han er det ville jeg endret på dette. Du kan også ringe helsesykepleier og si at du er glad for at jenta di har en å prate med, men at du er bekymret for at hun skal ta kontakt med far nå som dere har ro. Anonymkode: 836f1...f41 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke helsesykepleier ville kontaktet en far jenta ikke har sett på 2 år. Er far fortsatt i skolens kontaktpapirer? Om han er det ville jeg endret på dette. Du kan også ringe helsesykepleier og si at du er glad for at jenta di har en å prate med, men at du er bekymret for at hun skal ta kontakt med far nå som dere har ro. Anonymkode: 836f1...f41 Takk for svar. Men blir ikke det litt «mistenkelig» om jeg setter meg på bakbena om jeg hindrer henne i dette? Hun er nok mest opptatt av at jenta skal få treffe far men stiller seg sikkert spørrende ovenfor meg om hvorfor jeg nekter? Bvtj har til å med sagt at slik han holder på er nok det beste for alle parter at han holder seg vekke. Anonymkode: 3f8b5...f6e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Men blir ikke det litt «mistenkelig» om jeg setter meg på bakbena om jeg hindrer henne i dette? Hun er nok mest opptatt av at jenta skal få treffe far men stiller seg sikkert spørrende ovenfor meg om hvorfor jeg nekter? Bvtj har til å med sagt at slik han holder på er nok det beste for alle parter at han holder seg vekke. Anonymkode: 3f8b5...f6e Hvorfor tror du helsesøster ønsker dette? Du kan da bare ta et møte med helsesøster du, og snakke om jenta og situasjonen. Anonymkode: 06c0a...f61 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå