Gå til innhold

Bare jeg som ikke orker dating i det heletatt? (tidligere dårlige erfaringer!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år gammel jente og hadde min periode hvor jeg gikk på dates eller netflix n chill blir rettere sagt flere ganger i uken noen ganger. Jeg har blitt såret, brukt, dumpet, ghostet, manipulert og hele den gode pakka som følger med datingen i dag. 

Nå har jeg ikke drivd å datet seriøst på snart 2 år. Jeg tør ikke lenger å få følelser for noen eller bli brukt igjen. Jeg har profil på tinder og hotornot, men jeg svarer omtrent aldri fordi jeg ikke orker å legge inn tid og energi i noe jeg vet ikke blir noe av uansett. Bruker det mere som fordi jeg kjeder meg og kanskje for en liten selvtillitsboost siden det er gøy med oppmerksomhet. 
De adder meg på snap, og de spør om å møtes, men jeg kommer alltid med unnskyldninger og lar det ikke skje liksom. 

Om jeg er ute på byen og kommer i prat med en mann er det alltid hyggelig, men det er kun da jeg møter menn, ikke avtalt fra nettet lenger

Anonymkode: 5bb5f...860

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er helt sikkert flere som har det på samme måte som deg. 

Anonymkode: 666ce...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drittlei selv,blitt alle de tingene du ramser opp jeg også.  Så nå holder jeg meg til min ff og lar skjebnen fikse en ordentlig mann til meg 🙄🙈

Anonymkode: 755a1...38e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Orker ikke bli såret igjen, da lar jeg det heller være.

Anonymkode: 4390b...cc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dating er meningsløst og suger ut livskraften. Det beste er å fokusere på eget liv.

- trene 

- lese bøker

- være sammen med venner og familie

- sove godt

 

Anonymkode: f923d...32a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Tør overhodet ikke å date lenger. Er over gjennomsnittlig pen (får jeg høre), har mange interesser og utdannelse, men blir likevel behandlet som dritt uansett så har bare gitt opp.

Anonymkode: 4ea25...db3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp orker heller ikke holde på med det, men har ikke noe tidligere dårlig erfaring med det. Har bare rett og slett ikke orket å prøve.

31 år

Anonymkode: 07aee...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år gammel jente og hadde min periode hvor jeg gikk på dates eller netflix n chill blir rettere sagt flere ganger i uken noen ganger. Jeg har blitt såret, brukt, dumpet, ghostet, manipulert og hele den gode pakka som følger med datingen i dag. 

Nå har jeg ikke drivd å datet seriøst på snart 2 år. Jeg tør ikke lenger å få følelser for noen eller bli brukt igjen. Jeg har profil på tinder og hotornot, men jeg svarer omtrent aldri fordi jeg ikke orker å legge inn tid og energi i noe jeg vet ikke blir noe av uansett. Bruker det mere som fordi jeg kjeder meg og kanskje for en liten selvtillitsboost siden det er gøy med oppmerksomhet. 
De adder meg på snap, og de spør om å møtes, men jeg kommer alltid med unnskyldninger og lar det ikke skje liksom. 

Om jeg er ute på byen og kommer i prat med en mann er det alltid hyggelig, men det er kun da jeg møter menn, ikke avtalt fra nettet lenger

Anonymkode: 5bb5f...860

Har det akkurat på samme måten ts. Derfor er jeg ikke aktiv på nettdating og har gitt opp. Er utrygg rundt menn og deres syn og intensjoner overfor meg. Menn er falske og kvinnevonde. 
har heller ingen ff da det ikke finnes noen aktuelle jeg vil ta i med illtang engang i nærområdet, ser heller ikke noe vits i å ligge med en mann som gir meg kjønnssykdommer i tillegg, kan ditche meg når som helst og som hele tiden bare tenker på sin egen nytelse og er kjedelig i senga. Da kan man heller holde seg alene til man møter drømmemannen. Møkk lei dårlige relasjoner og ulykke..

Anonymkode: 9841e...081

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det sånn hele livet med menn. Hadde ett håp om menn ble bedre etter at de har fått unger osv, men ingenting som tyder på det..

K41

Anonymkode: f883e...838

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt det sånn hele livet med menn. Hadde ett håp om menn ble bedre etter at de har fått unger osv, men ingenting som tyder på det..

K41

Anonymkode: f883e...838

De med barn som er små er verst utrolig nok. Det er jo de som burde være mer forsiktige også. Men er jo bare menn med barn igjen som er single og de som ikke er gode mot kvinner. Hver gang man møter på noen man liker, så er de etablert og i forhold. Og man har heller ikke venner fordi de også forsvant når de fikk partner og alle i familien har partner.

Anonymkode: 9841e...081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater men tar det ikke så sykt seriøst og gjør ingenting jeg ikke vet jeg vil 100% og stole ikke på noen.

Det er et ordtak som sier, ikke gi mer enn du er villig til å ikke få tilbake. 

Anonymkode: 8c106...c19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvorfor folk gidder å bruke så mye tid og energi på dating i det hele tatt. Folk går på date etter date etter date virker det som. Det finnes andre ting å fylle livet sitt med. Masse interessante ting som ikke handler om et parforhold, sex, dating osv... 

Anonymkode: c1b23...fb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjønt hvorfor folk gidder å bruke så mye tid og energi på dating i det hele tatt. Folk går på date etter date etter date virker det som. Det finnes andre ting å fylle livet sitt med. Masse interessante ting som ikke handler om et parforhold, sex, dating osv... 

Anonymkode: c1b23...fb7

Jeg har bare aldri klart å finne noe som er finer, deilige og mer tilfredsstillende enn å legge meg inntil en mann, holde hånden hans og bare nyte nærværet❤

Dessuten er det så ensomt alene og jeg ønsker familie. Det er drømmen. Og grunnen til at jeg drar på date etter date🙁

Anonymkode: bb838...640

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare aldri klart å finne noe som er finer, deilige og mer tilfredsstillende enn å legge meg inntil en mann, holde hånden hans og bare nyte nærværet❤

Dessuten er det så ensomt alene og jeg ønsker familie. Det er drømmen. Og grunnen til at jeg drar på date etter date🙁

Anonymkode: bb838...640

Har du prøvd noe annet noen gang da? Og nei det behøver ikke å være ensomt alene. 

Anonymkode: c1b23...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating er egentlig helt fryktelig. Jeg vil helst bare hoppe over hele den fasen, og gå rett til å ha vært i et forhold i noen måneder allerede. Dessverre har det visst seg å være ganske vrient.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg helt unna dating de 3 siste årene. Men tenkte jeg skulle prøve meg litt igjen på nyåret. Men blir nok temmelig forsiktig. 

 

Anonymkode: 648f4...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp dating. Håper bare på at drømmekvinnen dukker opp snart, men vanskelig å finne noen snille gode damer der ute :(

Anonymkode: f194e...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...