Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har smakt på poteter før. Jeg tipper også at du har smurt hendene dine med antibac eller vasket dem en gang i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp reise, typ reise til varmere strøk med mye sol. Ser hav, ligner på greske landskap. God stemning og latter! Er jeg helt ute, eller er det relevant?

Anonymkode: 643b7...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe har skjedd som gjør deg trist - dyp tristhet. Det kan være en nåværende situasjon, eller noe fra fortiden som ulmer og fortsetter å plage deg. Stol på at tristheten vil passere, at det blir bedre tider. Du må ta deg til til å leges. Du må gi slipp på smertefulle minner og gå tappert fremover. Og senere vil du forstå at denne hendelsen som gjør deg så trist, vil ha en hensikt i livet ditt.

Tilgivelse er en mektig helbreder. Husk å også tilgi deg selv, for valg du skulle ønske at du hadde gjort annerledes. Du gjorde ditt beste den gangen - tillat deg å gå videre. 

Misforståelser. Ensomhet. Relasjonsbekymringer. Og smertefulle avsløringer.

Og tallet 9. Og et navn som begynner på A. 

Endret av Anonymtulle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan spå meg litt, også?

Væren. kvinne 41. 

Anonymkode: 6ac31...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan spå meg litt, også?

Væren. kvinne 41. 

Anonymkode: 6ac31...d32

Jeg trakk et kort for deg, og det forteller deg at det lysner nå - det er slutten på en vanskelig situasjon. Forandringens vind blåser i din favør, og det er en fin tid å skape endringer i jobb, karriere eller ditt hjem. Eller rett og slett i din måte å se ting på. Du skal dra på en reise. 

Så fikk du en tilleggsbeskjed, og den forteller om forelskelse eller gjenoppblomstring av et tidligere forhold. Det kan også bety fornyet romantikk i ditt nåværende forhold, men det virker som en ny person skal komme inn i livet ditt. Du har noen "klarsanser" selv, og disse forsterkes om dagen. De rike opplevelsene du har om dagen gir deg åndelig vekst og forsterke dine synske evner. 

Sjelevenner og et nytt hjem.

Og tallet 5. Og bokstaven S. Og avhengighet. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen spå meg også? Løve, kvinne, 33

Anonymkode: 1bbd2...129

Stort kort - Keiserinnen. 

Akkurat nå har du "Midas berøring" og du vil lykkes med absolutt alt du foretar deg. Enten det er å få planter til å gro, husdyr eller et nytt prosjekt, så vil du lykkes med dine kreative anstrengelser. 

Spørsmål som omhandler morsrollen blir positivt påvirket nå. Å nære fram ting, enten føde et barn eller få andre ting til å spire og gro, du vil lykkes med det du foretar deg nå.

Ta vare på kroppen med massage, yoga og andre ting som får deg til å føle deg sunn, livskraftig, sterk og praktfull, vel vitende om at du fortjener å bli tatt fantastisk godt vare på.

Overflod. Utmerket emosjonell og fysisk helse. Tilbring til i naturen. Kreative og kunstneriske prosjekter. Gi kjærlighet til deg selv og andre. 

Tallet 4. Bokstaven F. Noe som har med en dyrehage å gjøre. 

Endret av Anonymtulle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Noe har skjedd som gjør deg trist - dyp tristhet. Det kan være en nåværende situasjon, eller noe fra fortiden som ulmer og fortsetter å plage deg. Stol på at tristheten vil passere, at det blir bedre tider. Du må ta deg til til å leges. Du må gi slipp på smertefulle minner og gå tappert fremover. Og senere vil du forstå at denne hendelsen som gjør deg så trist, vil ha en hensikt i livet ditt.

Tilgivelse er en mektig helbreder. Husk å også tilgi deg selv, for valg du skulle ønske at du hadde gjort annerledes. Du gjorde ditt beste den gangen - tillat deg å gå videre. 

Misforståelser. Ensomhet. Relasjonsbekymringer. Og smertefulle avsløringer.

Og tallet 9. Og et navn som begynner på A. 

Kan du spå meg også? ❤️ K26. 

Anonymkode: 643b7...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også? ❤️ K26. 

Anonymkode: 643b7...a5a

Legg langsiktige planer og vær tålmodig, for du har gode utsikter og overflod i vente. Men i akkurat denne perioden må du være tålmodig. Du må fortsette med neste prosjekt. Ta et skritt tilbake og gjennomgå grundig alt du har gjort, før du utarbeider en plan for fremtiden. Du må se ting i et langsiktig perspektiv. Bruk denne tiden på å se hvordan du best kan fremme din forretningsvirksomhet eller dine talenter. 

Administrere mennesker. En blomstrende forretning. Selvtilfredshet. Søk kloke råd. Ta en viktig jobb. Forretningsreise. 

8, tallet 8. Og noen som begynner på H. Og jeg får inn en butikk i Oslo, usikker på om du jobber der eller om du skal drive den i fremtiden. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Stort kort - Keiserinnen. 

Akkurat nå har du "Midas berøring" og du vil lykkes med absolutt alt du foretar deg. Enten det er å få planter til å gro, husdyr eller et nytt prosjekt, så vil du lykkes med dine kreative anstrengelser. 

Spørsmål som omhandler morsrollen blir positivt påvirket nå. Å nære fram ting, enten føde et barn eller få andre ting til å spire og gro, du vil lykkes med det du foretar deg nå.

Ta vare på kroppen med massage, yoga og andre ting som får deg til å føle deg sunn, livskraftig, sterk og praktfull, vel vitende om at du fortjener å bli tatt fantastisk godt vare på.

Overflod. Utmerket emosjonell og fysisk helse. Tilbring til i naturen. Kreative og kunstneriske prosjekter. Gi kjærlighet til deg selv og andre. 

Tallet 4. Bokstaven F. Noe som har med en dyrehage å gjøre. 

Takk for et fint kort. Dette ser jo positivt ut 😁

Anonymkode: 1bbd2...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for et fint kort. Dette ser jo positivt ut 😁

Anonymkode: 1bbd2...129

Ja det er det eneste kortet fra den store arkanaen som dukket opp i kveld, og det er jo utelukkende positivt dette😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du også spå meg, vær så snill? ❤️ Hadde satt veldig pris på det

 

Kvinne 25, løven.

Anonymkode: 527c5...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du også spå meg, vær så snill? ❤️ Hadde satt veldig pris på det

 

Kvinne 25, løven.

Anonymkode: 527c5...494

Kreativiteten kraft. Anerkjennelse for arbeid av høy kvalitet. Du må huske å være en lagspiller. Muligens må du melde deg inn i en gruppe eller organisasjon for å lykkes. Du tenker på en konkret situasjon, og med hardt arbeid vil du lykkes med det du spør om. Fokuser på arbeid som involverer din lidenskap, da vil du ha aller størst sjanse for å gjøre det veldig, veldig bra. 

Skape noe vakkert. Arbeid av høy kvalitet. Forfremmelse i karrieren. Å lære bort en ferdighet. Å være en kunstner. 

Tallet 33. Fargen lilla. Og bokstaven T, guttenavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Kreativiteten kraft. Anerkjennelse for arbeid av høy kvalitet. Du må huske å være en lagspiller. Muligens må du melde deg inn i en gruppe eller organisasjon for å lykkes. Du tenker på en konkret situasjon, og med hardt arbeid vil du lykkes med det du spør om. Fokuser på arbeid som involverer din lidenskap, da vil du ha aller størst sjanse for å gjøre det veldig, veldig bra. 

Skape noe vakkert. Arbeid av høy kvalitet. Forfremmelse i karrieren. Å lære bort en ferdighet. Å være en kunstner. 

Tallet 33. Fargen lilla. Og bokstaven T, guttenavn. 

Tusen takk! Det traff ganske bra faktisk!

Arbeider med et arbeidskrav (men prokastinerer litt), og har akkurat blitt med i ei kolokkviegruppe som jeg burde investere litt mer arbeid i! Også driver jeg og mannen og flytter, og en av mine store lidenskaper er å lage ting/kunst/ha det fint rundt meg og gleder meg veldig til å pusse opp etc. Tusen takk ❤️

Anonymkode: 527c5...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg å? Skorpion kvinne 26. 🥰

Anonymkode: 90140...d0a

Barndomsminner, det kommer som ekstrabeskjed til deg. Veldig tydelig. Temaer som angår barn, og romantisering av fortiden. Det er en grunn til at minner fra fortiden dukker opp. Kanskje er det et problem du fremdeles må løse - men minnene kan også være et tegn på noe som kommer. Venner og bekjentskaper fra fortiden kan dukke opp. 

Barns påvirkning på dette kortet er av betydning. Barnlig uskyld eller mangel på skyld.

Arv. Gaver, gjenforening, deling. Romantisering av fortiden. Vennlighet. 

Tallet 6. Bokstaven M, helt tydelig stor M, kanskje forbokstaven i et viktig navn for deg. Og så skal du være obs på at det skjer mer enn øyet kan se. Dårlig timing, eller skjulte agendaer i kulissene. Noen er ikke som de later til. Vær nøye med detaljene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Jeg trakk et kort for deg, og det forteller deg at det lysner nå - det er slutten på en vanskelig situasjon. Forandringens vind blåser i din favør, og det er en fin tid å skape endringer i jobb, karriere eller ditt hjem. Eller rett og slett i din måte å se ting på. Du skal dra på en reise. 

Så fikk du en tilleggsbeskjed, og den forteller om forelskelse eller gjenoppblomstring av et tidligere forhold. Det kan også bety fornyet romantikk i ditt nåværende forhold, men det virker som en ny person skal komme inn i livet ditt. Du har noen "klarsanser" selv, og disse forsterkes om dagen. De rike opplevelsene du har om dagen gir deg åndelig vekst og forsterke dine synske evner. 

Sjelevenner og et nytt hjem.

Og tallet 5. Og bokstaven S. Og avhengighet. 

Takk for det 💐 Ang forelskelse/gjenoppblomstring tidligere forhold- tror du faktisk fikk opp mine mimre tanker, akkurat i kveld, om en tidligere elsker for mange år tilbake. Tenkt veldig mye på vedkommende akkurat i kveld. Ellers er jeg i et veldig etablert forhold.. 

Bokstaven s kan stemme med forbokstaven på veien der jeg bor. Mulig litt for mye avhengig av partneren.. Nok han som er sjelevenn.

Hadde vært herlig om det lysner, har flere utfordrende" situasjoner, men lite tro på det, da flere ting er "fastlåst"

Men, takk 😊

Anonymkode: 6ac31...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Det traff ganske bra faktisk!

Arbeider med et arbeidskrav (men prokastinerer litt), og har akkurat blitt med i ei kolokkviegruppe som jeg burde investere litt mer arbeid i! Også driver jeg og mannen og flytter, og en av mine store lidenskaper er å lage ting/kunst/ha det fint rundt meg og gleder meg veldig til å pusse opp etc. Tusen takk ❤️

Anonymkode: 527c5...494

Så moro å høre. De pleier å treffe rimelig bra de kortene. I tillegg til de andre tingene som kommer inn under en kortlegging, som tall og bokstaver. Det virker som du er på rett vei, fortsett på den😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...