Gå til innhold

Melde bv-ansatte til bv, hvor sende melding?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du mener at du er bekymret for en barnevern-ansatt's omsorgsevne for eget barn, altså ei bekmringmelding, skal den til barnevernet. For å unngå at den havner hos aktuell ansatt, kan du evt sende den skriftlig til lederen. Det som oppstår er et etisk dilemma for den som skal ta hand om bekymringsmeldingen. Selv om det står klart i loven hvordan en melding skal taes hand om, er det tross alt en kollega det blir snakk om. Men det blr en sak for barnevernet, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Dersom man er bekymret for omsorgsevnene til barnevernansatte, hvor sender man da denne meldingen?

Siden du sier at vedkommende er barnevernansatt går jeg utifra at du mener dennes omsorgsene på jobben....?

Da er sjefen der et naturlig sted å henvende seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jobben du skal klage over så er det barnevernsleder, eventuelt fylkesmannen som har ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jobben du skal klage over så er det barnevernsleder, eventuelt fylkesmannen som har ansvaret.

hei

dette er vel litt feil det er vel ikke noe fylkestrinn i barnevernet i dag det er tatt over av staten landet er i fem regioner mener jeg under Statens Barnevern og Familievern

vil tro det er sosialsjefen i kommunen (barnevernslederen) som har ansvaret eller lederen for sosialutvalget

vis det dreier seg om omsorgen for barn vil jeg tro det er barnevernet som har ansvaret vis de er inhabile mener jeg de kan sette saken til settekommune

jeg mener det er slik jeg mener det

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...