Gå til innhold

Kåt av sterke jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd her inne - jeg kan bli kåt av å se en kvinne som er sterk, og holder en mann nede, gjerne sitter på ham -eller meg. Kiler, har putekrig el.. Det er noe med synet, hennes lille triumferende smil, kroppsspråk,  Noen som kjenner det igjen?

Anonymkode: 57fe6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kjenner meg igjen. Drømmen er å bli dominert av en sterk kvinne, og at hun binder meg fast og gjør hva hun vil med meg. Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: 04124...945

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn med ei sterk ei som holder meg fast, og holder for munnen min. bare rykningene mine merkes da orgasmen kommer.

Anonymkode: 69138...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sitre i meg når jeg så en pen jente sette seg på en annen i lekeslossing, allerede på ungdomsskolen.

Anonymkode: 57fe6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter har begynt å trene tungt på treningsstudio, mye mer enn før. Så den jevne jenta i gata er nok en del sterkere enn før. Hvis man som gutt ikke er altfor svær (høy og tung)  og kanskje heller ikke trener så mye, så er det ikke opplagt at man er sterkere.  En jente kan doble styrken sin (minst) etter bare 3-4 mnd med vekttrening. 

Anonymkode: 9ec94...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange jenter har begynt å trene tungt på treningsstudio, mye mer enn før. Så den jevne jenta i gata er nok en del sterkere enn før. Hvis man som gutt ikke er altfor svær (høy og tung)  og kanskje heller ikke trener så mye, så er det ikke opplagt at man er sterkere.  En jente kan doble styrken sin (minst) etter bare 3-4 mnd med vekttrening. 

Anonymkode: 9ec94...cd7

Det var kanskje jentene som trente, som vant mest i lekeslossing med gutta, og med andre jenter for noen tiår siden.  Eller noen gutter lot dem vinne, fordi det ville vært kjedelig om de aldri vant? Nå trener kanskje flere generelt?

Anonymkode: 57fe6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var kanskje jentene som trente, som vant mest i lekeslossing med gutta, og med andre jenter for noen tiår siden.  Eller noen gutter lot dem vinne, fordi det ville vært kjedelig om de aldri vant? Nå trener kanskje flere generelt?

Anonymkode: 57fe6...f8c

Tidligere var det nesten bare gutter på treningsstudio, men nå er det ca jevnt fordelt. Tidligere så du aldri noen jente knapt løfte en manual som veide mer enn 5-6kg, men i dag ser du masse jenter løfte mye tyngre og å gjøre baseøvelser (knebøy, markløft, osv.), og rekrutteringen til styrkeløft og crossfit har eksplodert. Så det har skjedd mye de siste årene. 

Anonymkode: 8e7e3...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Catfight er også sexy

Anonymkode: 57fe6...f8c

Synet av en vakker dame som sitter skrevs på en annen. Sexy om hun har tettsittende bukse også, eller gjennomsiktig truse. mvh voksen  mann

Anonymkode: 57fe6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke jenter har jeg ingen formening om, men bli sexuelt dominert av en jente? Nei takk. 

Anonymkode: c71e3...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med en sterk jente som var PT og aktiv i crossfit og løftet adskillig mer enn meg selv. Som forventet var det ikke musklene som avgjorde hvordan hun var i senga, men hjernen. Og hun var så langt fra dominant som de kommer. Litt skuffende egentlig.

Anonymkode: 91b3d...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært med en sterk jente som var PT og aktiv i crossfit og løftet adskillig mer enn meg selv. Som forventet var det ikke musklene som avgjorde hvordan hun var i senga, men hjernen. Og hun var så langt fra dominant som de kommer. Litt skuffende egentlig.

Anonymkode: 91b3d...c02

Nei, jeg drømmer heller ikke om en tanketom muskelbunt.  Mulig det er fantasiene som er mer pirrende enn det ville væt i virkeligheten

Anonymkode: 57fe6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...