GÃ¥ til innhold

Dama mi ville ikke suge etter sex. 😡


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo slikke henne etter du har kommet i henne og vise henne åssen det gjøres! 

Anonymkode: ba8ff...29a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit det. Hvorfor skal hun suge deg om du ikke orker og kysse henne etter hun har sugd deg? 

Slutt og klag .

Anonymkode: c9369...769

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Hvorfor skal hun gjøre det når du selv er så jævla fin på det?

Anonymkode: 95081...36b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som er fin på det som nekter å kysse henne etter sex? 

Anonymkode: 0bea6...c04

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du slikke fitta hennes etter du har kommet?

Om ikke så skjønner du nok problemet.

Anonymkode: c9369...769

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er jo like "fine på det". Høres kjedelig ut. 

Anonymkode: 9be64...0d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest H_Marius40

Sex skal være litt kinky og dirty, hvor man utviser nærmest dyrisk begjær for hverandre. Er bare å kysse, slikke/suge og knulle om hverandre.

Endret av H_Marius40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Altså... synes du er akkurat like teit og lite spennende som henne. Her i huset kysser vi etter å suge/slikke, og suger/slikker mellom penetrering osv..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Der har du svaret.. Så dette blir for dumt å syte og klage om :murvegg:

Anonymkode: 5c0e4...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
PÃ¥ 11.10.2020 den 17.58, H_Marius40 skrev:

Sex skal være litt kinky og dirty, hvor man utviser nærmest dyrisk begjær for hverandre. Er bare å kysse, slikke/suge og knulle om hverandre.

Dette!! 🤤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tyder bare på at kvinner er forskjellige... Man kan liksom ikke trompe en veganer å spise biff, men en kjøtteter spiser gjerne salat... Jeg foretrekker samtale før sex, så vet jeg hva som står på menyen🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex bør være litt grisete, og da lønner deg seg sjeldent å være for prippen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 11.10.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Så det er ikke hun som er fin på det, det er du som er fin på det og hun viser deg hvor teit det er ved å være lik som deg. Sååååå da må du nesten endre deg og kysse etter hun har sugd hvis du vil at hun skal suge etter sex. 

Anonymkode: 39313...eb2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PÃ¥ 11.10.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Du kan slikke henne først så kan hun suge deg etterpå. Høres det ikke ut som en grei deal?

Men skjønner henne godt, hvorfor vil du ikke kysse henne etter sex? 

Anonymkode: 6d98e...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da også noe å ta på vei for. Bli nå bare enige begge to om hva dere vil og ikke vil og forhold dere til det. Er det for vanskelig så finner dere noen andre å være med.

Anonymkode: 1eb7b...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 11.10.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Alle andre jeg har vært med har ikke hatt noe problem med å suge etter jeg har knulla hu. Men hu nye dama mi er så jævla fin på det. 
Hu sa at jeg siden ikke å kysser etter hu har sugd, vil ikke hu suge etter sex. Hva faen?! 😡 

Anonymkode: 1a5e9...f32

Gratulerer du har funnet ei av de mange som driver butikk og byttehandel. Fasadebyggere er flotte skapninger og de bruker sex kun til å fange mannen i sitt nettverk. Det er deres verden som gjelder. 

Et tips rusle videre til ei som faktisk liker å være sammen med deg og gjøre ting for at hun liker det og deg og ikke bare driver butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...