Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖

Niny

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok ikke bekymret meg ❤️ vil anbefale deg å legge vekk disse testene nå og kun ta digitale (1 uke etter forrige). Ved min neste graviditet kommer jeg nok også til å holde meg unna de digitale testene grunnet det jeg opplevde med det - viste ingen stigning etter akkurat 1 uke (var fortsatt 2-3 uker når det skulle vært 3 uker). Jeg kjenner meg veldig igjen bekymringen du føler men husk at kroppen din vet hva den skal gjøre nå og vi må bare klare å stole på den ❤️ Jeg vet at det er så mye lettere sagt enn gjort men håper du klarer å nyte 1. trimester mye mer enn jeg gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atticmess skrev (29 minutter siden):

Håper spiren har det bra ❤ Kanskje du bare hadde drukket litt mer og hadde mindre konsentrert urin? 🤞

Var morgenurin og 6 timer siden sist jeg tisset. Urinen var jo nesten oransje 😅 så mørk var den, så konsentrert nok burde den være.. 

Men vet jo også at det er annenhver dag det skal være økning/dobling, men skimtet jo økning de 3 andre dagene 🙈😣😣

Håper dette går altså 😭 Er så kjipt å miste når jeg allerede har brukt 8 måneder på å få det til. Krysser fingrene for at det bare var tilfeldig, og at til neste helg får jeg Gravid 2-3 på den digitale 🥰🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 minutt siden):

Jeg ville nok ikke bekymret meg ❤️ vil anbefale deg å legge vekk disse testene nå og kun ta digitale (1 uke etter forrige). Ved min neste graviditet kommer jeg nok også til å holde meg unna de digitale testene grunnet det jeg opplevde med det - viste ingen stigning etter akkurat 1 uke (var fortsatt 2-3 uker når det skulle vært 3 uker). Jeg kjenner meg veldig igjen bekymringen du føler men husk at kroppen din vet hva den skal gjøre nå og vi må bare klare å stole på den ❤️ Jeg vet at det er så mye lettere sagt enn gjort men håper du klarer å nyte 1. trimester mye mer enn jeg gjorde. 

Takk for svar 🥰 Ja jeg husker jo hvor mye bal det var hos deg, og plutselig viste den 3+ mens du ventet på svaret på siste blodprøven. Var det ikke så? 😊

Hadde tenkt til å gi meg med strimlene idag, siden min mann kommer hjem fra jobbreise idag og får vite om graviditeten ❤️❤️ 

Har laget en bitteliten eske med 2 bodyer og 2 smokker oppi. Se hvordan han reagerer når han ser de.. Om han forstår 😍 Tok ny digital idag bare for at han skal få se bokstavene også. Enda 1-2 som forventet. Skal ta den ut av lommen på genseren etter han har åpnet esken og vise han om jeg får et merkelig blikk 😊😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal bekymre deg, Niny. Det er nok veldig normalt at alt ikke går etter «boken» og om du vil så finner du nok tusen andre ting å bekymre deg for også, men prøv å legg det til side. Nyt graviditeten og lykke til med mannen i dag! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (2 timer siden):

Var morgenurin og 6 timer siden sist jeg tisset. Urinen var jo nesten oransje 😅 så mørk var den, så konsentrert nok burde den være.. 

Men vet jo også at det er annenhver dag det skal være økning/dobling, men skimtet jo økning de 3 andre dagene 🙈😣😣

Håper dette går altså 😭 Er så kjipt å miste når jeg allerede har brukt 8 måneder på å få det til. Krysser fingrene for at det bare var tilfeldig, og at til neste helg får jeg Gravid 2-3 på den digitale 🥰🤞🤞

Ser den 😔 Skjønner at man kan bli litt engstelig oppi dette. Jeg tror spiren klamrer seg fast 🤞

Håper det ikke er noen grunn til bekymring 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Niny ❤️ SÅ stas! Angående strimler, så er det en grunn til at man kun skal ta graviditetstester for å påvise graviditet, ikke for å måle stigning. Det blir bare til bekymring om du opplever det du gjorde med svakere test. Hvis du er kjempebekymret ville jeg ringt lege for å få tatt hcg-prøve. Håper spira klamrer seg fast! Og at mannen din ikke hoverer altfor mye mtp at han ønsket at du droppet testingen 😂❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sai skrev (2 timer siden):

Gratulerer så mye, Niny ❤️ SÅ stas! Hvis du er kjempebekymret ville jeg ringt lege for å få tatt hcg-prøve. Håper spira klamrer seg fast! Og at mannen din ikke hoverer altfor mye mtp at han ønsket at du droppet testingen 😂❤️

Tusen takk! ❤️❤️

Ikke så fryktelig bekymret lengre. Fått noen fine svar her, samt at symptomene har igjen tatt seg litt opp. På tross av kun 4+0 idag så er jeg mye kvalm men ikke sterkt kvalm. Mye murringer i livmoren og puppene stikker mye. Veldig tørst iforhold til vanlig og tisser derfor også mye. Trøtt hele tiden og sovet middag nesten hver dag i snart en uke. Sovnet/duppet ved kontorpulten på jobb på torsdag, dagen før positiv test 😊

Huff ja håper ikke han blir så fryktelig høy på seg selv siden det var han som sa jeg ikke skulle teste 🙈😂 Jeg får heller skylde på at stresset rundt hussalget gikk over og da slappet kroppen mer av 🤷🏻‍♀️🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Niny said:

Takk for svar 🥰 Ja jeg husker jo hvor mye bal det var hos deg, og plutselig viste den 3+ mens du ventet på svaret på siste blodprøven. Var det ikke så? 😊

Hadde tenkt til å gi meg med strimlene idag, siden min mann kommer hjem fra jobbreise idag og får vite om graviditeten ❤️❤️ 

Har laget en bitteliten eske med 2 bodyer og 2 smokker oppi. Se hvordan han reagerer når han ser de.. Om han forstår 😍 Tok ny digital idag bare for at han skal få se bokstavene også. Enda 1-2 som forventet. Skal ta den ut av lommen på genseren etter han har åpnet esken og vise han om jeg får et merkelig blikk 😊😊 

ja det var utrolig mye frem og tilbake hos meg! jeg tok faktisk aldri en digital test igjen - ventet kun på blondprøven. Men for å være ærlig så roet jeg meg ikke ned før etter uke 12 - da jeg fikk se at alt var bra. 

Er 16 uker nå og over 4 uker siden jeg så den lille og jeg er igjen så utrolig bekymret. Sliter fortsatt med den angsten - som jeg tro oppsto grunnet alt som skjedde mellom uke 4 og 6. Skal heldigvis til jordor på onsdag - tror det vil hjelpe å få pratet med henne om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (19 minutter siden):

ja det var utrolig mye frem og tilbake hos meg! jeg tok faktisk aldri en digital test igjen - ventet kun på blondprøven. Men for å være ærlig så roet jeg meg ikke ned før etter uke 12 - da jeg fikk se at alt var bra. 

Er 16 uker nå og over 4 uker siden jeg så den lille og jeg er igjen så utrolig bekymret. Sliter fortsatt med den angsten - som jeg tro oppsto grunnet alt som skjedde mellom uke 4 og 6. Skal heldigvis til jordor på onsdag - tror det vil hjelpe å få pratet med henne om det. 

Herregud er du kommet så langt på vei allerede? 😳 Er jo ikke lenge siden jeg drev å fulgte med på deg her inne 🙈 

Godt du har kommet så langt og at hvertfall sist du så den lille, så var alt som det skulle 🥰 og håper jordmortime hjelper for å snakke ut om det vonde som plager deg 😊😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er roligere nå :hug: Jeg stiller meg bak svarene du har fått. Er så lite som skal til disse tidlige dagene, så man kan ikke fastslå noe ut fra strimlene. Annet enn at du er gravid såklart 😄 Kos deg med å fortelle mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første flyet til mannen ble kansellert. Andre flyet flere timer utsatt, men endelig er han i luften! 🙈 Holder på å sprekke jeg nå! 

Spent på reaksjonen! 🥰❤️

Fikk en litt dårlig følelse av overraskelsen isted. At det kanskje ikke blir overraskelse 😜

Kommenterte til han så mye (luft) lyder magen min har laget iløpet av helgen. Helt komisk og nesten flaut 😂 Fikk til svar: "coockiemonster eller liten baby som snakker til deg?" 

Litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle svare for ikke å røpe meg 😜

Tenkte også å legge hånden mot livmoren når han kommer hjem, når jeg kjenner det murrer og lage en liten grimase. Om han spør så må jeg bare si at det er mensmurring.. For det føles jo sånn 😜🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ååååh, dette er så sinnsykt koselig å følge med på ❤️ Gleder meg til å høre om reaksjonen til mannen din! 😄 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Så spennende og så koselig! 🥰 Han kommer til å få verdens fineste overraskelse når han kommer hjem. Kos deg med nyheten, og med mannen. Dette unner jeg deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tok av lokket på esken og løftet opp bodyen. Brettet den ut så han så den og  hva som stod på den. Snudde seg mot meg og spurte stille "er du?". Jeg tok testen ut av lommen og viste han mens jeg nikket. Han gikk rett i en laaaang og god klem med verdens største smil. Tårene begynte å trille hos meg. Gledestårer. Han ble ganske så blank i øynene han også. ❤️❤️

Han griner altså aldri. Så dette var den mest fantastiske reaksjonen 🥰 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Niny said:

Herregud er du kommet så langt på vei allerede? 😳 Er jo ikke lenge siden jeg drev å fulgte med på deg her inne 🙈 

Godt du har kommet så langt og at hvertfall sist du så den lille, så var alt som det skulle 🥰 og håper jordmortime hjelper for å snakke ut om det vonde som plager deg 😊😘

Jaa har ikke tiden gått utrolig fort?? Jeg syns det er vanskelig å tro at det allerede er 3 mnd siden jeg sto med positiv test i hånda haha! 

45 minutter siden, Niny said:

Han tok av lokket på esken og løftet opp bodyen. Brettet den ut så han så den og  hva som stod på den. Snudde seg mot meg og spurte stille "er du?". Jeg tok testen ut av lommen og viste han mens jeg nikket. Han gikk rett i en laaaang og god klem med verdens største smil. Tårene begynte å trille hos meg. Gledestårer. Han ble ganske så blank i øynene han også. ❤️❤️

ååå så koselig!! ❤️ ble litt rørt kjente jeg! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Niny skrev (3 timer siden):

:hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så vakkert og så rørende å lese Niny! :hjerte: Jeg håper dere får en flott reise videre i denne svangerskapet, og at dere skaper mange flotte minner sammen om denne tiden. 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...