Niny Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #441 Del Skrevet 17. februar 2021 Ms.Sommerfugl skrev (55 minutter siden): Jeg tenker at du bør spørre deg selv hva du selv hadde tenkt dersom du var i din venninnes situasjon. Det er sikkert lurt å vente litt med og eventuelt fortelle. Jeg personlig ville kanskje ventet. Allikevel er det jo en glede man gjerne ønsker for andre, så jeg er jammen ikke sikker. Snakket faktisk endel med henne igår. Bevisst valgte jeg å unngå alle tema som hadde med baby og graviditet å gjøre. Hun selv kom inn på det og da fikk vi snakket endel om både aborten og planer og håp fremover. Så tror ikke nå at det vil være krise å nevne det om jeg er/blir gravid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #442 Del Skrevet 17. februar 2021 9dpo / pp8 Føler meg egentlig lik som igår; murringer og ømme bryst. Tenk allerede imorgen skal jeg egentlig få spotting og opplading til mensen! 🙈Jeg har ikke tatt noen tilskudd av noe ekstra denne måneden, annet enn Folat, 1 tablett omega 3 multi og magnesium. Magnesium har faktisk overraskende nok hjulpet mye. Begynte å ta det siden jeg fikk flere og oftere kramper i fotbladet. Helt intenst til tider, og hver dag. Selv aksjelegging ble problematisk siden jeg fikk ca 1-4 kramper iløpet av forsøket 🙈 Siden jeg begynte på magnesium for ca en uke siden, har jeg kun hatt én liten krampe! 🎉 Spent på om lutealfasen enda er fast på 10 dager, eller om jeg i det heletatt får mensen. Min mann som egentlig skulle komme hjem fra reise på fredag, akkurat når mensen skulle komme, blir nå veldig forsinket. Utstyret som skulle komme med båt igår, kommer ikke før tidligst fredag. Nå ble han også spurt av sjefen om å reise direkte videre på et annet vedlikeholdsoppdrag rett etterpå. Heldigvis er altså aksjelegging og alt sånt over for denne gang og jeg slipper å stresse meg grønn for at han ikke er hjemme til da. Kanskje mensen er over til han kommer hjem igjen også, hvis den skulle dukke opp iløpet av helgen. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er fryktelig positiv uansett utfall. Huset får vi også overta 14 dager tidligere, så allerede om 3 uker er vi huseiere og begynner på oppussingen! 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. februar 2021 #443 Del Skrevet 17. februar 2021 Såå masse spennende hos deg nå ja! ☺️ Det sies at en ulykke kommer sjeldent alene, men det tror jeg jammen stemmer for positive nyheter også! Så jeg tror at du blir gravid denne våren!! Med hus, oppussing og alt. Føler det sterkt! Kanskje du blir overrasket allerede til helgen! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #444 Del Skrevet 17. februar 2021 Lagt på sofaen noen timer nå. Puppene føler ca ikke øm i det heletatt, og ikke kjent murring eller stikking på flere timer nå. Begynner å miste troen littegranne. Jaja, får se om det kommer spotting imorgen da 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. februar 2021 #445 Del Skrevet 18. februar 2021 Nå er jeg så spent! Håper sånn for dere 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 18. februar 2021 #446 Del Skrevet 18. februar 2021 Niny skrev (9 timer siden): Lagt på sofaen noen timer nå. Puppene føler ca ikke øm i det heletatt, og ikke kjent murring eller stikking på flere timer nå. Begynner å miste troen littegranne. Jaja, får se om det kommer spotting imorgen da 🤷🏻♀️ Krysser fingrene for deg! 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #447 Del Skrevet 18. februar 2021 10dpo Bare glem det jeg sa igårkveld! 🙈😂😂 Idag er det mye murring igjen puppene er ømme igjen og vært kvalm siden jeg våknet! 🙈🤞🤞 Om jeg ikke ser spotting iløpet av dagen idag, så kjører jeg nok på med en test imorgen uansett 😅🤷🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 18. februar 2021 #448 Del Skrevet 18. februar 2021 Oi oi oi Det er er jo sykt spennende Så misunnelig på deg med alle symptomene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. februar 2021 #449 Del Skrevet 18. februar 2021 Krysser alt jeg har for at det ikke blir noe spotting og finne i dag og at du får en fin strek i morgen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #450 Del Skrevet 18. februar 2021 JuliaKepler skrev (10 minutter siden): Oi oi oi Det er er jo sykt spennende Så misunnelig på deg med alle symptomene. Tro meg, det er såå forvirrende med alle symptomene. Hatt de i flere måneder nå der det kommer flere og de blir sterkere i dagene før mens. Aldri hatt PMS symptomer tidligere, men nå kommer mer for hver måned 😅 Fallhøyden blir så ufattelig stor når man hver måned faktisk tror man er gravid. Er i PP8 nå, så har jo gått noen måneder også. Eneste nye denne måneden er at brystene føltes ømme mange dager tidligere enn det kom sist måned 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. februar 2021 #451 Del Skrevet 18. februar 2021 Haha, akkurat sånn er jeg å. Skifter så mellom å håpe og ikke ha troa i det hele tatt 😅 Alle disse tegnene til kroppen altså 🤷♀️ Straks helg og straks svar nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #452 Del Skrevet 18. februar 2021 Atticmess skrev (11 minutter siden): Haha, akkurat sånn er jeg å. Skifter så mellom å håpe og ikke ha troa i det hele tatt 😅 Alle disse tegnene til kroppen altså 🤷♀️ Straks helg og straks svar nå 😁 Hvordan var tempen din idag? Og sjal du ta flere tester før du nærmer deg mens? 🙈🤞 Testebuddies imorgen? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. februar 2021 #453 Del Skrevet 18. februar 2021 Niny skrev (8 minutter siden): Hvordan var tempen din idag? Og sjal du ta flere tester før du nærmer deg mens? 🙈🤞 Testebuddies imorgen? 🤩 Lavere igjen idag 🤷♀️ Hvis tempen ikke går veldig ned imorgen så joiner jeg testingen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 18. februar 2021 #454 Del Skrevet 18. februar 2021 Wæææ, spennende!! Gleder meg til å følge testegjengen i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #455 Del Skrevet 18. februar 2021 Enda ingen tegn til spotting 🤞🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 18. februar 2021 #456 Del Skrevet 18. februar 2021 Har skikkelig godfølelsen for deg nå Niny! 🤩 Er såå spent på i morgen. 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 18. februar 2021 #457 Del Skrevet 18. februar 2021 Gleder meg til test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. februar 2021 #458 Del Skrevet 18. februar 2021 Heier på deg ❤🤞 krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 18. februar 2021 #459 Del Skrevet 18. februar 2021 Herregud, så spennende det er hos mange nå! Signerer det som blir sagt over her: Spent på test i morgen!! 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #460 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) 11dpo / IKM / 3+4! 🎉 Dere! Dere! Dere! Dere! Jeg tenkte jeg skulle stå opp bittelitt tidligere idag for å ta en liten test. Det ble 2 tester! Dumme meg prøvde å kjenne på livmortappen igår kveld og den var begynt å bli mykere. Bestemte meg da for at det ikke var gått nå heller. Men ingen spotting igår til jeg la meg.. Satt derfor på tempealarmen min idag, men våknet tilfeldig 10 min før det og måtte skikkelig tisse. Hadde null tro siden jeg hadde bestemt meg, så dyppet testen i, telte, og satt på stoppeklokken så jeg slapp følge med. Børstet håret og smurte meg med noe krem jeg fant, for å få tiden til å gå. Litt over 4 min var gått, så kikket på den og forventet enda en blenda test... DET VAR TO STREKER DER! HALLOOOOO! 🙈🙈🙈🙈🤩😍😍😍🎉 Løp og fant den clearblue early testen jeg hadde liggende. Nå gikk tiden fryktelig sakte! 😂 Men to streker der også! Se bare her: ! 😄😭❤️ Endret 19. februar 2021 av Niny La til at IKM er idag 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå