SUPERMIRI Skrevet 21. januar 2021 #321 Del Skrevet 21. januar 2021 Ååå, dette er spennende! Er så spent på dine vegne for morgendagen! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #322 Del Skrevet 22. januar 2021 11dpo / IKM Ikke noe mer spennende å komme med idag, desverre! 😔 Testen tilsynelatende blenda. Skimter en stripe i én vinkel, med lommelykt 😅 Det positive er hvertfall at det ikke er noen spotting enda. Den pleier å komme dagen før mens. Livmorhals tappen er også enda lukket. Pleier å bli mykere og mer åpen en dag eller to i forveien 😊🤩 Tempen gikk litt ned igjen idag, men hvis jeg skulle vært gravid så er det vel normalt at charten går litt opp og ned for hver dag, sålenge den holder seg generelt høyt? 🤔 Med såpass tidlig EL denne måneden, så er jeg tross alt bare på CD26 idag. Tenker det er enda mye håp, sålenge jeg skimter skygge og mensen ikke har kommet 😊 https://www.fertilityfriend.com/home/74d52c ---- Kikket en gang til på testen når jeg skulle gå hjemmefra. Da en tørket test, men jeg så den skyggen litt tydeligere 🤩 Helgen kan ikke komme fort nok nå, med morgendagens temp og test 😄😄🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. januar 2021 #323 Del Skrevet 22. januar 2021 IKM allerede i dag 😮 Det er jo litt ekstra spennende at du ikke har noen av de typiske symptomene på at mensen er på vei! Nå venter jeg spent på hva morgendagen bringer altså 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #324 Del Skrevet 22. januar 2021 Atticmess skrev (3 minutter siden): IKM allerede i dag 😮 Det er jo litt ekstra spennende at du ikke har noen av de typiske symptomene på at mensen er på vei! Nå venter jeg spent på hva morgendagen bringer altså 😁🤞 Ja har 10 dager lutealfase. Derfor jeg har skrevet om at jeg tar Wild Yam som tilskudd 😊 Sist PP prøvde jeg det første gang. Mensen kom 1-2 dager senere da, men begynte å spotte 11 dpo. Så spent på hva dagen og morgendagen bringer 🙈🤞🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #325 Del Skrevet 22. januar 2021 Første jeg gjorde i dag var å sjekke tempen din, og da ble jeg glad! Veldig fin og høy, akkurat slik den bør være om man er gravid. Syns også testen din høres spennende ut. Vet du har hatt dårlig erfaring før, men et sted må man starte for positiv test og det kan godt være noe skyggelignende svakt. Da jeg var på dette punktet for noen dager siden så var det ikke aaaantydning til noe spennende. Så jeg syns dette høres lovende ut!! Får nesten bare vente på morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #326 Del Skrevet 22. januar 2021 Amatariel skrev (33 minutter siden): Første jeg gjorde i dag var å sjekke tempen din, og da ble jeg glad! Veldig fin og høy, akkurat slik den bør være om man er gravid. Syns også testen din høres spennende ut. Vet du har hatt dårlig erfaring før, men et sted må man starte for positiv test og det kan godt være noe skyggelignende svakt. Da jeg var på dette punktet for noen dager siden så var det ikke aaaantydning til noe spennende. Så jeg syns dette høres lovende ut!! Får nesten bare vente på morgendagen Det som holder motivasjonen min oppe rundt testene er testrekken din som var så utrolig svak helt i begynnelsen 🙈🎉 Hvis jeg ser en sterkere strek på Babyplan testene en av dagene, så brenner jeg en clearblue early for å verifisere at det er positivt! Har bare 2 stk digitale liggende, så håpet er jo at jeg tester rett på 2-3, så 3+ litt seinere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #327 Del Skrevet 22. januar 2021 Niny skrev (16 minutter siden): Hvis jeg ser en sterkere strek på Babyplan testene en av dagene, så brenner jeg en clearblue early for å verifisere at det er positivt! Har bare 2 stk digitale liggende, så håpet er jo at jeg tester rett på 2-3, så 3+ litt seinere 😅 Ja hvis du ser noe skyggelignende svakt i morgen så måå du prøve en annen test, slik som clearblue early. Tror det kan spare mange ulidelige timer. Tar sin tid før disse strimlene viser noe tydelig strek... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #328 Del Skrevet 22. januar 2021 Spennende symptom 🤩 Brystene har blitt mer og mer ømme iløpet av dagen hittil. Pleier kun å ha ømme nipler rundt eggløsning, ikke noe ømhet i hverken nippel eller bryst før mensen kommer. Nå er det selve brystene som er ømme om jeg bare presser lett med armen imot 😊🙈🤩🤞🤞🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. januar 2021 #329 Del Skrevet 22. januar 2021 Ååh, spennende! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #330 Del Skrevet 22. januar 2021 Kjenner jeg legger meg skikkelig spent til å sove nå. Kommer sikkert til å våkne en million ganger inatt, uansett hvor trøtt jeg er 🙈 Drakk litt brus før jeg la meg, og kom på etter jeg hadde pusset tenner at jeg hadde glemt å ta de 2 siste wild yam for dagen. Så drakk enda mer da. Mulig jeg må tisse inatt grunnet mengde væskeinntak. Håper bare det blir tidlig nok til at det ikke ødelegger tempingen... 🤔 Kveldens siste update: Ingen tegn til spotting enda, tappen føles enda fast og lukket (pleier å mykne 1-3 dager før mens), mye murringer enda, brystene som i brystvevet er ømt å legge press imot. https://www.fertilityfriend.com/home/74d52c her er link om dere vil følge med på temp, evt test resultat før jeg har summet meg og laget innlegg imorgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #331 Del Skrevet 23. januar 2021 12 dpo, IKM igår Der falt tempen så mye at jeg forventer at det er over og ut, på tross av ingen tegn til mensen 🤷🏻♀️ Mensen har pleid å komme når den har falt til rett over 36.50 😭😭 Hvorfor i alle dager skal jeg plutselig ha fått så ømme bryst da? Enda et idiotisk PMS symptom som har kommet, som jeg aldri har hatt før? 🙄 For noe dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2021 #332 Del Skrevet 23. januar 2021 Neeei dumme temp skjønner at det ikke ser så bra ut nå. Men har du likevel tatt en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #333 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Amatariel skrev (13 minutter siden): Neeei dumme temp skjønner at det ikke ser så bra ut nå. Men har du likevel tatt en test? Den var helt fullstendig blenda, så vurderte ikke engang en ny type 😣 Fikk til å sove litt til igjen etterpå. Når jeg våknet så kom mannen og holdt rundt meg i sengen. Tror ikke du at tårene begynte å sprute da? 🙈😭 Han ble litt lett betutlet stakkar. Vet aldri helt hva han skal gjøre om jeg griner så han ser det. Men han var god og klemte litt ekstra og strøk på meg. Sa at det gjorde ingenting når jeg skulle prøve å tørke litt snørr og tårer av av han 😅 Spurte etterpå om det går bra, for å finne ut hva grunnen til utbruddet var, og jeg ristet på hodet og sa at det gikk ikke denne gangen heller. Så et dypt hulk til 💔 Han vet jo ikke når EL er, men han hadde egentlig forventet at det ikke gikk, siden vi hadde hatt så lite action i sengen denne måneden. (Men vi traff jo 2 av dagene hvertfall, så det kunne gått.. 🤷🏻♀️) Endret 23. januar 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2021 #334 Del Skrevet 23. januar 2021 Åå føler med deg. Er så utrolig kjedelig og vanskelig når man er på dette punktet. Men vit at det BLIR din tur. Nå kan du konsentrere deg om flytting, så flyr nok dagene frem til neste EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 23. januar 2021 #335 Del Skrevet 23. januar 2021 Ånei, håper det går bra med deg ❤️ Bra mannen prøver sitt beste å støtte deg, en god klem kan gjøre mye Håper neste mnd blir vår mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #336 Del Skrevet 23. januar 2021 Dere er gode å ha 🥰💖 Men kjenner at jeg trenger en dag eller to på å summe meg helt.. Har pleid å trenge å innimellom låse meg inn på do på jobben for å grine litt noen ganger etter jeg innser det ikke gikk. Heldigvis jobber jeg på verksted med bare mannfolk når man har slike dager. Marker knapt om man er vekke litt, og bryr seg ikke om å spørre spørsmål som kan utløse en storm 🤷🏻♀️ Eneste damene er kanrinedama og vaskedama 😜 Var ei til på verkstedet, men hennes avdeling fikk et nytt bygg 🙄 Må ut og kjøpe flere flytteesker idag og litt mer krimskrams til styling osv. Bilder enten imorgen eller mandag 🙈 Blir jo stresset av mindre 😳 Heldigvis, som du sier, Amatariel. Jeg har flyttingen å holde hodet fokusert på, så tiden går gjerne litt fortere fremover 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 23. januar 2021 #337 Del Skrevet 23. januar 2021 Trist å høre at det ikke gikk 😢 godt at du har en fin mann som støtter deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 23. januar 2021 #338 Del Skrevet 23. januar 2021 Så leit at du fikk blenda og tempfall i dag. 😞 Jeg så også den svake streken du fikk i går, og var så sikker på at du skulle få positiv i dag. Skjønner godt at skuffelsen er enorm! 😥Godt å lese at mannen din er en fin støtte. Det er viktig når ting er vanskelig. 🙂 Tenker på deg. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #339 Del Skrevet 23. januar 2021 Begynte å spotte tidligere idag, men ikke kommet mer i truseinnlegget, og nå var papiret blankt igjen 😳🙈 Hva skjer her da? Testen var heeelt blenda idag. Men brystene er enda ømmere idag enn igår, nesten vonde. Aldri kjent det slik. Gått å vært småkvalm idag også, murret og småvondt i korsrygg. Er det PMS helt over styr?? Noen som har vært borti noe lignende? 😳🙈 Vet ikke lengre hva jeg skal tro. Gikk fra å være 100% sikker på at det ikke gikk denne gangen, til lå bare 90% sikker. Er ikke så stort tempefall tegn i seg selv på at her skjer det noe, at nå er mensen straks på tur? 🤔🤔 Kjenner hodet går i spinn, og vil bare gå og sove. Desverre er det enda mye som må ryddes vekk og vaskes innen mandag og fotografen kommer 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. januar 2021 #340 Del Skrevet 23. januar 2021 Kan det være at du aldri har vært så mange DPO før og dette er den type symptomer du vanligvis ville hatt når du når 14 dpo? Siden du fikk blenda i dag er nok ikke symptomene grunnet en graviditet, da graviditetssymptomer = hcg = utslag på test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå