Jump to content
Mummikoppp

Skravletråd for termin mai/juni 2021

Recommended Posts

Mummikoppp

Ser det ikke er en tråd for disse to mnd enda. Så da oppretter jeg en :)

Jeg er 26 år, vært sammen med samboer i 11 og nå venter vi baby i juni. Jeg er 7+0 i dag 😍

Fortsetter under...

Matsui

Hei :) Så kjekt!

Jeg er 28 år, og sammen med samboer venter vi vårt første felles barn, i midten av juni 💚 Jeg har et barn på 8 år fra før av.

Hvordan går det med deg ? 

Her er jeg mye trøtt og slapp, og hovne bryst, men ellers lite plager/symptomer 😊

Sunshine89

Hei jenter!

Eg er 31 år, sambuar på 26 år og vi har ein liten "apekatt" på 3 år frå før 😆 Ventar etterlengta nr 2 i slutten av mai 2021 og vi gledar oss stooooort! 😍 

Trøytt og sliten om dagane sjølv og med full arbeidsveke på skulen (for tida delvis arbeidsledig men tek det eg får av tilkalling ved det lokale oppvekstsenteret) så blir dette ei hard veke, på toppen av det heile er sambuar vekke på jobb denne veka 🙄 *wishmeluck*

EmKay

Hei, jeg slenger meg også med! 

Er 30 år og venter vårt første barn nå. Vi har vært sammen i snart 14 år, og endelig syntes vi tidspunktet passet for en familieforøkelse!
Er i følge menstermin 7+4 idag, men var på tidlig ultralyd i går hvor hun mistenkte jeg kanskje var en uke kortere på vei. Hun var ikke helt sikker siden det kunne se ut som litt av fosteret gjemte seg bak plommesekken, så jeg velger å holde meg til menstermin enn så lenge :)

Er ganske trøtt og slapp, svimmel, veldig vonde bryster og tidvis veldig kvalm. 

Guest Mp3d

Jeg hiver meg også med. 

Jeg er 31, samboer på 24 (🙈) og dette blir første barn. 

Fikk positiv test i går, og er temmelig sjokkert. Vi har ikke prøvd i det hele tatt, og trodde egentlig ikke at det var nubbkjangs i havet for at jeg kunne være gravid! Men her er vi da, og er i følge menstermin 5+0 I dag, så er veldig tidlig! 

Men veldig spennende da!! Klarer ikke helt å ta det innover meg, men regner med at det kommer etterhvert 🤞😅

bruker_navn

Hei!

Jeg er 5+2 i dag. Symptomene kommer snikende. Skal på ultralyd og svangerskapsoppfølging på mandag om 2 uker. Er med i en studie, så vil gå til ultralyd en gang i måneden i svangerskapet (forhåpentligvis). Det blir spennende tider fremover!

Annonse

Mummikoppp

Så kjekt at vi er blitt flere her 😃 Jeg har begynt og bli veldig kvalm den siste uken.. heldigvis er jeg student og kan ta meg mye fri hvis det er behov for det. 

var på TUL i dag og fikk se at alt stod bra til😍😍 Det var en magisk følelse og se lille for første gang!!

Sunshine89

Var til jordmor på torsdag og kom fram til at eg var kommen til 8+6, altså 9 veker på fredag som var 😍 Fekk også sjå eit hjerte som banka sterkt og målte allereie symfysen min til 10 cm 😳

bruker_navn

Så herlig! Jeg skal på min første ultralyd om en uke. Er da 7+1. Krysser fingrene for at alt ser bra ut.

Jeg føler også kvalmen mer og mer. Kjøpte epler og appelsiner i dag. Frukt pleier å gjøre susen uansett hvor uggen jeg føler meg