AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hva gjør man når sønnen sier at farmor har koset på han vedsiden av penis og på ballene slik at han får ereksjon. Han sier selv (til meg) at dette har skjedd gjentatte ganger og at han har bedt henne om og slutte, og slik jeg har forstått det så tror jeg hun har sluttet i det tilfelle, men hun gjør det fremdeles ved andre anledninger. Dette skjer i leggesituasjoner. Til far sier han at det har skjedd ved et tilfelle og at det var i nærheten av tissen. Men, omfanget er betydelig mindre alvorlig slik han forteller det til han. Så far mener jeg overdriver det fullstendig, og at det er jeg som er syk i hodet, og som forvrenger situasjonen helt. I tillegg sier han slikt foran sønnen vår mens han kjefter på meg. Nå tenker jeg at løpet egentlig er kjørt for og faktisk finne ut sannheten og jeg føler meg veeeldig I villrede og aner ikke hva jeg skal gjøre, og hva er riktig steg framover. Jeg ser ikke hvordan jeg og faren hans skal klare og komme oss igjennom dette som et par. Men, da begynner jo og tenke på at, om vi blir skilte, får sønnen min sikkert enda mere tid med farmor, og sammen med en far som ikke ønsker og høre. Eventuelt har jeg faktisk villedet sønnen vår til og overdrive?? (jeg er jo ikke noen ekspert på hvordan man skal snakke med barn om slikt, så kanskje har jeg tråkket feil. Jeg aner ikke.) jeg har sett farmor med hånden i bleien hans ved leggesituasjon, og tenkt "what was that??" men, lagt det til sides. For dette er vel en særdeles spesiell situasjon?? Kan det også hende at hun, rettogslett bare ikke har forstått, og at så lenge vi bare ber henne om og ikke gjenta det. Så er det ok?? (Det er slik jeg oppfatter at far tenker at det skal være. Eller jeg tror faktisk også at han mere at sønnen vår bare skal si det, og at han (far) skal slippe og si noe til hun (farmor) ...) Hjelp? Råd? Anonymkode: ba608...01d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Hvor gammelt er barnet? Vet det ikke har noe å si forhold til situasjonen, men bare lurer på hvor mye et barn med bleie klarer å fortelle og utrykke en slik situasjon Anonymkode: 1f588...e16 8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man når sønnen sier at farmor har koset på han vedsiden av penis og på ballene slik at han får ereksjon. Han sier selv (til meg) at dette har skjedd gjentatte ganger og at han har bedt henne om og slutte, og slik jeg har forstått det så tror jeg hun har sluttet i det tilfelle, men hun gjør det fremdeles ved andre anledninger. Dette skjer i leggesituasjoner. Til far sier han at det har skjedd ved et tilfelle og at det var i nærheten av tissen. Men, omfanget er betydelig mindre alvorlig slik han forteller det til han. Så far mener jeg overdriver det fullstendig, og at det er jeg som er syk i hodet, og som forvrenger situasjonen helt. I tillegg sier han slikt foran sønnen vår mens han kjefter på meg. Nå tenker jeg at løpet egentlig er kjørt for og faktisk finne ut sannheten og jeg føler meg veeeldig I villrede og aner ikke hva jeg skal gjøre, og hva er riktig steg framover. Jeg ser ikke hvordan jeg og faren hans skal klare og komme oss igjennom dette som et par. Men, da begynner jo og tenke på at, om vi blir skilte, får sønnen min sikkert enda mere tid med farmor, og sammen med en far som ikke ønsker og høre. Eventuelt har jeg faktisk villedet sønnen vår til og overdrive?? (jeg er jo ikke noen ekspert på hvordan man skal snakke med barn om slikt, så kanskje har jeg tråkket feil. Jeg aner ikke.) jeg har sett farmor med hånden i bleien hans ved leggesituasjon, og tenkt "what was that??" men, lagt det til sides. For dette er vel en særdeles spesiell situasjon?? Kan det også hende at hun, rettogslett bare ikke har forstått, og at så lenge vi bare ber henne om og ikke gjenta det. Så er det ok?? (Det er slik jeg oppfatter at far tenker at det skal være. Eller jeg tror faktisk også at han mere at sønnen vår bare skal si det, og at han (far) skal slippe og si noe til hun (farmor) ...) Hjelp? Råd? Anonymkode: ba608...01d Sønnen vår er 6år. Anonymkode: ba608...01d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Sist det skjedde var han 4-5år. Det har vel pågodt en tid. Slik jeg får fortalt det ihvertfall. Anonymkode: ba608...01d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Kontakt de som er spesialister på slik, kanskje barnevernet? Hvor gammel er barnet nå? De er gode til å avdekke slik. Dere kommer dere nok igjennom dette når dere får alle kortene på bordet og ser hva dere har å forholde dere til.. Anonymkode: dc4f9...24c 18
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Synes det høres rart ut at et barn med bleie forklarer at han fikk ereksjon. Sikker på du ikke har lagt ordene litt i munnen på han? Anonymkode: 6312c...ddd 14
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sist det skjedde var han 4-5år. Det har vel pågodt en tid. Slik jeg får fortalt det ihvertfall. Anonymkode: ba608...01d Seks år ok.. Han stoler på deg og forteller deg dette, er du redd du har villedet ham er det ihvertfall ekstra viktig at du tar ham med til de som har med det å gjøre. Anonymkode: dc4f9...24c 16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Er han 6 år og bruker bleie? Eller forteller han det nå som 6 åring, men det hendte når han var mindre og brukte bleie? Anonymkode: d9210...884 12
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 Men da kontrakter du barnevernet, og får skikkelig veiledning derifra. Anonymkode: e7b2f...08b 25
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes det høres rart ut at et barn med bleie forklarer at han fikk ereksjon. Sikker på du ikke har lagt ordene litt i munnen på han? Anonymkode: 6312c...ddd Han er 6år nå. Jeg har selv blitt befølt da jeg var 4år av en onkel. Og jeg har heletiden vært klar på at barna skal ha riktig språk til og kunne fortelle (altså jeg har fortalt at dette heter baller dette er ereksjon osv) . Sønnen vår sa riktig nok ikke noe til oss når han var 4år men, nå når han er 6år Anonymkode: ba608...01d 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er han 6 år og bruker bleie? Eller forteller han det nå som 6 åring, men det hendte når han var mindre og brukte bleie? Anonymkode: d9210...884 Det kommer jo frem i innlegget til ts at det er hun som har sett farmor hatt hånden i bleien tidligere. Stusset over det, men lagt det til side. Sønnen, nå 6 år, har fortalt at farmor nå koser på siden av penis/pung, slik at han får ereksjon. Anonymkode: e7b2f...08b 14
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo frem i innlegget til ts at det er hun som har sett farmor hatt hånden i bleien tidligere. Stusset over det, men lagt det til side. Sønnen, nå 6 år, har fortalt at farmor nå koser på siden av penis/pung, slik at han får ereksjon. Anonymkode: e7b2f...08b Jeg blir helt dårlig av å lese i denne tråden, forlater den nå. TS, kontakt varnevernet! Anonymkode: d9210...884 42
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt dårlig av å lese i denne tråden, forlater den nå. TS, kontakt varnevernet! Anonymkode: d9210...884 Barnevernet* Anonymkode: d9210...884 1
Ulven Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 Ta kontakt med disse og hør hva du skal gjøre. https://www.statensbarnehus.no/ 25
Jytte Skrevet 11. oktober 2020 #15 Skrevet 11. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man når sønnen sier at farmor har koset på han vedsiden av penis og på ballene slik at han får ereksjon. Han sier selv (til meg) at dette har skjedd gjentatte ganger og at han har bedt henne om og slutte, og slik jeg har forstått det så tror jeg hun har sluttet i det tilfelle, men hun gjør det fremdeles ved andre anledninger. Dette skjer i leggesituasjoner. Til far sier han at det har skjedd ved et tilfelle og at det var i nærheten av tissen. Men, omfanget er betydelig mindre alvorlig slik han forteller det til han. Så far mener jeg overdriver det fullstendig, og at det er jeg som er syk i hodet, og som forvrenger situasjonen helt. I tillegg sier han slikt foran sønnen vår mens han kjefter på meg. Nå tenker jeg at løpet egentlig er kjørt for og faktisk finne ut sannheten og jeg føler meg veeeldig I villrede og aner ikke hva jeg skal gjøre, og hva er riktig steg framover. Jeg ser ikke hvordan jeg og faren hans skal klare og komme oss igjennom dette som et par. Men, da begynner jo og tenke på at, om vi blir skilte, får sønnen min sikkert enda mere tid med farmor, og sammen med en far som ikke ønsker og høre. Eventuelt har jeg faktisk villedet sønnen vår til og overdrive?? (jeg er jo ikke noen ekspert på hvordan man skal snakke med barn om slikt, så kanskje har jeg tråkket feil. Jeg aner ikke.) jeg har sett farmor med hånden i bleien hans ved leggesituasjon, og tenkt "what was that??" men, lagt det til sides. For dette er vel en særdeles spesiell situasjon?? Kan det også hende at hun, rettogslett bare ikke har forstått, og at så lenge vi bare ber henne om og ikke gjenta det. Så er det ok?? (Det er slik jeg oppfatter at far tenker at det skal være. Eller jeg tror faktisk også at han mere at sønnen vår bare skal si det, og at han (far) skal slippe og si noe til hun (farmor) ...) Hjelp? Råd? Anonymkode: ba608...01d Kontakt Bup, og la være å prate om det før de har snakket med barnet. Vet ikke hva mer jeg skal si, ble ganske stum nå. Håper det ordner seg. Dessverre kan kvinner også begå overgrep. 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #16 Skrevet 11. oktober 2020 Sønnen min på 6 år har fått ereksjon når han dusjer siden han var 5 år ca. Jeg hjelper han med å vaske rumpe og tissen (lysken og området rundt) og da hender det at han har fått ereksjon. Han påpeker da «Se tissen min blir stor!» og er tydelig fascinert av dette. Det kan fort være at han i en lignende situasjon senere, hvor han får ereksjon sier «Når mamma tar på tissen min blir den stor» Barn sier mye rart, å for dem så stemmer det jo. Men en annen som hører det vil jo da tro at jeg har forgrepet meg på han. Når det er så enkelt som at jeg har vasket han. Ville forøvrig hørt meg med noen som jobber med dette, men ikke ta sorgene på forskudd. Det kan være en helt harmløs forklaring. Anonymkode: eeed0...a1c 17
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #17 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min på 6 år har fått ereksjon når han dusjer siden han var 5 år ca. Jeg hjelper han med å vaske rumpe og tissen (lysken og området rundt) og da hender det at han har fått ereksjon. Han påpeker da «Se tissen min blir stor!» og er tydelig fascinert av dette. Det kan fort være at han i en lignende situasjon senere, hvor han får ereksjon sier «Når mamma tar på tissen min blir den stor» Barn sier mye rart, å for dem så stemmer det jo. Men en annen som hører det vil jo da tro at jeg har forgrepet meg på han. Når det er så enkelt som at jeg har vasket han. Ville forøvrig hørt meg med noen som jobber med dette, men ikke ta sorgene på forskudd. Det kan være en helt harmløs forklaring. Anonymkode: eeed0...a1c Ville du sitti med hånda i bleia hans ved leggetid? Anonymkode: 21629...1e5 25
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #18 Skrevet 11. oktober 2020 Dette er helt sjukt TS. Du må stoppe det. nå !! Anonymkode: cd9d7...6b6 14
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 Hvis hun har gjort dette med barnebarnet, så er jo sjansene stor for at hun har gjort det samme med sønnen sin, og det kan være grunnen til hans reaksjoner! Han kan ha fortrengt dette, men det ligger der å ulmer. Her må dere skaffe hjelp utenifra. Statens barnehus, barnevern etc. Anonymkode: 5dca4...7af 40
Gjest Warrior Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Det der er ikke greit! Farmora må holde seg borte fra han når hun holder på sånn. Kontakt barnevernet. Endret 11. oktober 2020 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå