Gå til innhold

Dere som bor slik til at besøk må avtales, barn 9-10 år. Hvem avtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtaler barna besøk seg i mellom selv, eller er dere med og avtaler? For eks. "kanskje du skal invitere Mari en dag denne uka?".

Syns mitt barn er litt dårlig på å ta initiativ til å invitere selv. Hun drar mer enn gjerne bort på besøk da hun elsker å være på besøk, men litt slapp på å invitere tilbake. Og det bør jo gå begge veier. Hun vil gjerne ha besøk sier hun, så jeg oppfordrer til å ta litt ansvar selv, men ser at jeg ofte må minne henne på det.

Anonymkode: b9403...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. :) De fikser det som regel selv men så er det en og annen som ikke har telefon og da må vi ta det med foreldrene deres. Guttungen drar med seg noen hver dag nesten..😏 Så jeg registrerer at vi har mer besøk enn han er på besøk. Men det er jo og litt fordi jeg er hjemme når han kommer, middag klar osv. 

Skrevet

Etter skoletid organiserer de som regel selv, vi følger ofte opp med mld til foreldre for å sjekke at det faktisk passer. I helgene sender gjerne vi melding til foreldrene. 

Anonymkode: 08ff5...3ab

Skrevet

Begge deler. Har en gutt som sjeldent inviterer hjem, og derfor så pusher jeg han litt. Men han blir ofte ringt etter for å komme hjem til noen, eller møtes ute. Han er og dårlig på å ringe på døren til andre, så vi jobber litt med det. 

Anonymkode: 9729e...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...