AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Har en baby på 5 måneder som ikke har sovet mere enn 2-3 timer om nettene siden han ble født. Han skal fortsatt ha mat hver 2-3 time og jeg er dødstrøtt.. han forstår seg ikke på flaske og trenger å ligge med meg for å få sove, legger jeg han tilbake i sin seng våkner han mye fortere enn vedsidenav meg. Pågrunn av dette er mannen på eget rom. Han sover veldig tungt og kan også snorke endel. Er ikke komfertabel med at han skal sove med bebis og det ville jo bare gjøre oss begge trette siden ham trenger puppen min. Ser ikke noe særlig vits i at han liksom skal avlaste meg på det viset. Jeg har med vannflaske inn på soverommet som jeg drikker av ila natten, men jeg våkner nesten daglig med hodepine og er så slapp.. Noen råd..? Vi øver på flaske hver dag med vann og MME i til grøt og grønnsaksmos. Han spiser varierende mengde med begge deler og får liksom ikke til å suge ut melken av flasken. Prøvd mange typer, også tåtekopp.. Anonymkode: bcf12...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå