Gå til innhold

Pleier sykepleiere å gå truseløse under kittelen når de er på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykepleiere er ikke sexy da. De vasker driten og det er bare ekkelt. Jeg ser ikke hvorfor noen lager sex fantasier om det. Hushjelp og slikt kan jeg forstå men leger , jeg ser ikke helt greia der. Jeg mener kanskje om man er super kåt og det bare kommer forbi noen.. men generelt holder jeg meg unna den tanken :P Selv om jeg er takknemlig for folk som hjelper andre osv.... vel gamle folk må hjelpe seg selv. Å ligge der uten å gjøre noe hjelper bare kapitalisme på utnytting der etter min mening

Anonymkode: 59909...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykepleiere er ikke sexy da. De vasker driten og det er bare ekkelt. Jeg ser ikke hvorfor noen lager sex fantasier om det. Hushjelp og slikt kan jeg forstå men leger , jeg ser ikke helt greia der. Jeg mener kanskje om man er super kåt og det bare kommer forbi noen.. men generelt holder jeg meg unna den tanken :P Selv om jeg er takknemlig for folk som hjelper andre osv.... vel gamle folk må hjelpe seg selv. Å ligge der uten å gjøre noe hjelper bare kapitalisme på utnytting der etter min mening

Anonymkode: 59909...59f

De som trenger hjelp til stell klarer ikke hjelpe seg selv. De later ikke bare som at de trenger hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Maleficenta skrev:

De som trenger hjelp til stell klarer ikke hjelpe seg selv. De later ikke bare som at de trenger hjelp. 

Er fordi de har gitt opp livet og det er kapitalistisk nyttig med sosiolog norge og gjøre folk mentalt svake. Er derfor man tjener penger på slikt istedet for å være jobb lagere som USA. Legetjenesten er litt ytnyttende på det feltet i landet. Er ting som doktor, operasjoner eller medisiner som er nyttige.. Men alt annet er utnytting

Anonymkode: 59909...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som jobber på sykehus må være truseløse for å spare trusene i tilfelle de går tomme for munbind.
Når Coronaen er over vil det bli vanlig å bruke munnbind som truser.
Dette gjelder taxisjåfører også.
Rørleggere vil gå truseløse som før for å beholde dybden i rørleggersprekken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fordi de har gitt opp livet og det er kapitalistisk nyttig med sosiolog norge og gjøre folk mentalt svake. Er derfor man tjener penger på slikt istedet for å være jobb lagere som USA. Legetjenesten er litt ytnyttende på det feltet i landet. Er ting som doktor, operasjoner eller medisiner som er nyttige.. Men alt annet er utnytting

Anonymkode: 59909...59f

Nei det er fordi de er syke. Er flust av eldre som klarer seg selv også men det er like mange som ikke klarer det og. Dette kN gjelde unge folk og pga handicap eller sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 11/10/2020 at 11:09 PM, Maleficenta said:

Og så bruker vi kun Kittel. Ikke bukse liksom.....

I alle sykehusfilmer jeg har sett bruker pleierne ikke truse.

Anonymkode: c05b5...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...