Gå til innhold

The Haunting of Bly Manor - Netflix


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å beklage 😅 mange som ikke vet det, og forventer en skrekkhistorie lik hill house. Det er det ikke meningen at det skal være, og bly er basert på en gotisk romantisk bok fra 1898. Så du hadde helt rett 😃

Anonymkode: 823b9...275

Ok, jeg har nettopp oppdaget gotiske romaner så tenkte at den hadde mange likhetstrekk, men har ikke lest Turn of the screw enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett ferdig nå. Synes avslutningen var skikkelig fin og måtte faktisk felle noen tårer. Veldig fin serie med mange lag!

Anonymkode: 0ba84...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoilers a-ahoy!

Det var ikke særlig mye haunting I denne, noe jeg synes var rart ettersom serien faktisk heter The haunting of.. men det var inntil jeg leste en kommentar om at serien handler om mennesker som er haunted av noe, de er plaget av noe, på ulike vis, og DET er helt riktig!

Jeg synes de skulle kuttet ut den bryllupssekvensen på slutten. Det ble for klisje.

Anonymkode: 82775...b47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra serie! Utrolig fin avsluttning, verdt å se flere episoder for det tar seg opp. Men den tar litt tid, den kryper opp bak deg liksom, ikke som Hill house der var det som en lang skrekkfilm, men elsker den åså 😄 

Anonymkode: b0e27...40b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble veldig mye hopping frem og tilbake, og det gjorde at jeg datt helt ut. Ikke min type serie.. synd, for jeg synes den virket veldig bra etter de første episodene. :( 

Anonymkode: fbe82...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haunting of the Hill house synes jeg var skummel. Denne derimot ble jeg ikke redd av en gang. Synes likevel serien var verdt å se.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Synes slutten skuffet :( Hadde hjulpet med en avslutning for den familien serien handlet om..

Anonymkode: f1c30...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...