Tough cookie Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hvem er hun og hvilken bakgrunn har hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Bakgrunn? jeg kjenner henne kun fra snapkontoen happymommysquad... eneste jeg vet om hun er at hun bor på Bømlo og er kronisk syk 😅 har ikke fult med der annet enn noen uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 11. oktober 2020 #3 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hun har to barn. Og reklamerer for alt mulig. Så jeg følger henne ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Noen som vet hvordan syk hun er? Følger henne ikke da jeg synes hun blir veldig sånn "stakkars meg, se hvor dårlig jeg er her jeg ligger".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 19. april #5 Del Skrevet 19. april Har sluttet å følge henne for lenge siden. Litt wannabe influenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå