Gå til innhold

Fantaserer dere om andre selv om dere er i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann, og jeg fantaserer ofte om andre kvinner. Også når jeg har sex med min kjæreste. Det kan være kvinner jeg har møtt, men det kan også være «fantasi-kvinner». Dessuten kan  jeg fantasere om at min kjæreste blir tatt av flere menn mens jeg ser på. Så jeg har også fantasier der min kjæreste spiller hovedrollen. 😇

Anonymkode: 309d3...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delfin82 skrev (På 8.10.2020 den 8.54):

  Tydeligvis er jeg unormal her. For jeg kan fantasere om andre da jeg onanerer. Ikke akkurat om kollega, men karakterer i en film feks. Setter meg inn i en rolle på en måte. Hvis ikke lager jeg meg karakterer i hodet mens jeg holder på.
Men prøver å holde folk jeg kjenner utenfor :P 

Samme her :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex med kjæresten er fullt fokus på oss så da fantaserer jeg aldri om andre, men når jeg onanerer fantaserer jeg ofte om erotiske settinger vi kan være i, f.eks. at hun puler andre med meg tilstede og at jeg gjerne deltar. Helst om det er yngre, sexy og godt utstyrte gutter/menn. Jeg er litt binysgjerrig så dette hadde vært fantastisk og fått oppleve sammen med henne, men det blir nok bare med fantasien.

Anonymkode: 41127...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2020 den 13.05):

Helt ærlig så tenkte jeg bare å røske litt tak i deg for å få deg til å våkne opp. Håper det funka. Men beklager hvis røskingen ledet til varige men.

Anonymkode: b74b2...ed7

Jeg tror ikke du sitter med noe fasitsvar, akkurat. Folk er forskjellige, og noen fantaserer ikke om andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt gjør jeg det. Men det blir med fantasien. Har aldri vært utro. Det er jo ikke sånn at jeg bare kan skru av hjernen. Dette skjer uten at jeg har kontroll over det.

Og kona gjør det samme. Vi stoler såpass på hverandre at vi kan fortelle hverandre om våre seksuelle fantasier om andre personer, uten å leve dem ut.

Sier noen at dem ikke fantaserer om andre, så trur jeg rett og slett ikke på dem. Det strider imot våre instinkter.

Anonymkode: 3a2c4...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, selvsagt gjør jeg det. Men det blir med fantasien. Har aldri vært utro. Det er jo ikke sånn at jeg bare kan skru av hjernen. Dette skjer uten at jeg har kontroll over det.

Og kona gjør det samme. Vi stoler såpass på hverandre at vi kan fortelle hverandre om våre seksuelle fantasier om andre personer, uten å leve dem ut.

Sier noen at dem ikke fantaserer om andre, så trur jeg rett og slett ikke på dem. Det strider imot våre instinkter.

Anonymkode: 3a2c4...519

Jeg fantaserer ikke om andre. Tror du jeg lyver? 

Anonymkode: 8195b...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg anser det også som helt naturlig, og hadde ikke trodd på min kjære dersom han påsto å ikke gjøre det. 

Nå har vi såpass åpenhet rundt dette at vi deler fantasier, og pirrer hverandre med dem. Jeg blir ikke sjalu, men er interessert i hans indre liv, inkludert seksuelle fantasier. 

Ikke bare fordi det pirrer, men fordi jeg lærer mye om hva som trigger ham, og gjennom det har erfart at han tenner på kvinner som ikke er perfekte, har det ikke gjort meg usikker, men tryggere på at han nærmest er litt blind for ting vi kvinner ofte har komplekser for. Noen kilo for mye, appelsinhud /cellulitter, at pupper ikke er helt faste og perfekte, eller andre slike ting er ikke det han ser på. Kvinner som fanger hans blikk og fantasier, på stranden for eksempel, er ikke nødvendigvis de som har perfekt kropp, uten lyter. 

Å oppleve at han kun ser en herlig kvinnekroppen, selv om den ikke er perfekt, har gjort meg veldig trygg på at han ikke bryr seg om de tingene jeg innimellom kan kjenne på litt komplekser for selv. Jeg kan minne meg selv på at han syntes en kvinne var sexy selv om hun hadde mer av det som plager meg litt, og så bare legge det bort. Være trygg på at det ikke er noe han vektlegger. 

Jeg er glad for at det ikke plager meg at han kan fantasere om andre, synes det er fint at vi åpent kan dele tanker og fantasier, samt at dette altså også har gjort meg tryggere på at min kropp er deilig i hans øyne, og at det jeg kan finne på å gremme meg over ikke er noe han bryr seg om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Delfin82 skrev (På 8.10.2020 den 8.54):

  Tydeligvis er jeg unormal her. For jeg kan fantasere om andre da jeg onanerer. Ikke akkurat om kollega, men karakterer i en film feks. Setter meg inn i en rolle på en måte. Hvis ikke lager jeg meg karakterer i hodet mens jeg holder på.
Men prøver å holde folk jeg kjenner utenfor :P 

Tenker dere så mye under sex? 🤔

Eneste jeg klarer å fokusere på er dama og den intense nytelsen der og da. Har inntrykk av at mange lager sin egen roman under akten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Trolltunge skrev (24 minutter siden):

Ja. Jeg anser det også som helt naturlig, og hadde ikke trodd på min kjære dersom han påsto å ikke gjøre det. 

Nå har vi såpass åpenhet rundt dette at vi deler fantasier, og pirrer hverandre med dem. Jeg blir ikke sjalu, men er interessert i hans indre liv, inkludert seksuelle fantasier. 

Ikke bare fordi det pirrer, men fordi jeg lærer mye om hva som trigger ham, og gjennom det har erfart at han tenner på kvinner som ikke er perfekte, har det ikke gjort meg usikker, men tryggere på at han nærmest er litt blind for ting vi kvinner ofte har komplekser for. Noen kilo for mye, appelsinhud /cellulitter, at pupper ikke er helt faste og perfekte, eller andre slike ting er ikke det han ser på. Kvinner som fanger hans blikk og fantasier, på stranden for eksempel, er ikke nødvendigvis de som har perfekt kropp, uten lyter. 

Å oppleve at han kun ser en herlig kvinnekroppen, selv om den ikke er perfekt, har gjort meg veldig trygg på at han ikke bryr seg om de tingene jeg innimellom kan kjenne på litt komplekser for selv. Jeg kan minne meg selv på at han syntes en kvinne var sexy selv om hun hadde mer av det som plager meg litt, og så bare legge det bort. Være trygg på at det ikke er noe han vektlegger. 

Jeg er glad for at det ikke plager meg at han kan fantasere om andre, synes det er fint at vi åpent kan dele tanker og fantasier, samt at dette altså også har gjort meg tryggere på at min kropp er deilig i hans øyne, og at det jeg kan finne på å gremme meg over ikke er noe han bryr seg om. 

Sjeldent og imponerende å se en dame på kg som er så trygg på seksualitet og som reflekterer så bra rundt temaet.

Og det beste er at du forstår at mannen din er mann og at det ikke svekker din status hos ham som den beste, flotteste og viktigste kvinnen i livet hans, selvom han er ærlig og kan si at mange andre også er flotte.

Man velger seg ikke den ene kvinnen i verden man finner fysisk tiltrekkende når man finner seg kjæreste. Det er jo ikke slik det fungerer? Det er svært mange kvinner som er fysisk tiltrekkende. Og de slutter ikke på magisk vis å være flotte å se på selv om man blir samboer/gift. Men man velger den kvinnen man elsker. Den personligheten og humoren man blir forelsket i. Ikke bare en flott kropp altså. Det er personligheten man ultimat sett går for. Og når man er så glad i noen så betyr ikke celulitter eller et par strekkmerker noe som helst! Man er vakker i sin partners øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (4 timer siden):

Sjeldent og imponerende å se en dame på kg som er så trygg på seksualitet og som reflekterer så bra rundt temaet.

Og det beste er at du forstår at mannen din er mann og at det ikke svekker din status hos ham som den beste, flotteste og viktigste kvinnen i livet hans, selvom han er ærlig og kan si at mange andre også er flotte.

Man velger seg ikke den ene kvinnen i verden man finner fysisk tiltrekkende når man finner seg kjæreste. Det er jo ikke slik det fungerer? Det er svært mange kvinner som er fysisk tiltrekkende. Og de slutter ikke på magisk vis å være flotte å se på selv om man blir samboer/gift. Men man velger den kvinnen man elsker. Den personligheten og humoren man blir forelsket i. Ikke bare en flott kropp altså. Det er personligheten man ultimat sett går for. Og når man er så glad i noen så betyr ikke celulitter eller et par strekkmerker noe som helst! Man er vakker i sin partners øyne.

Takk for det! 

Du har så rett i det du skriver, og årsaken til at jeg ikke finner det truende at han kan finne andre kvinner sexy er jo akkurat det at jeg vet at han ikke er med meg fordi jeg er den mest perfekte og mest sexy kvinne i verden, men fordi han elsker og velger meg på grunn av den totalen jeg er. Så mange faktorer at det ikke truer meg at han kan tenke på og fantasere om andre kvinner. Jeg vet jo at han også er veldig bevisst på hvorfor han har valgt å leve med akkurat meg, elsker akkurat meg, og at det ikke enkelt kan erstattes, selv om noen andre er flotte å se på. 

Siden jeg er trygg på det kan jeg la meg selv finne det fascinerende å ta del i hva han tenker og fantaserer om. Synes det er pirrende, og også som nevnt la det bli en slags bekreftelse på at en naturlig kropp er vakker og opphissende for ham, selv når den ikke er helt perfekt. Noe jeg selv finner trygghet i. Jeg blir jo ikke yngre og mer perfekt med årene. 

Såpass trygg er jeg på at mitt mangfold av faktorer vil han ikke miste eller bytte bort at når jeg ser at blikket hans diskré følger en flott kvinne kan jeg oppriktig smile og synes det er helt greit. Bare bra for meg at han "varmes opp" og trigges seksuelt, for det er det jeg som høster godene av. 😉

Han er ikke med meg fordi jeg er den mest sexy kvinnen i verden. Det har aldri vært fordi det kun er meg han kan tenne på han valgte meg. Årsakene til at det er oss er derfor ikke truet av at det finnes vakrere kvinner, eller andre som kan gi ham rent seksuelle tanker. 

Skulle ønske flere både menn og kvinner kunne innse det, for sjalusi er det ikke godt å føle på, og det er veldig fint å kunne ha en åpen dialog om også slikt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste, både menn og kvinner fantaserer om andre når de onanerer. Gir han deg god sex? Har han bare sex med deg? Da er det ikke noe å tenke på, så lenge DU alene får nyte god sex med han!

Anonymkode: af045...5be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender nok at jeg fantaserer om andre.  Det er mye pent å se, jeg tor ikke jeg har sett noen jeg synes er stygge.   det er litt spennende å fantaere om noen du bre har sett fullt påkledd 

Anonymkode: 537dd...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer kun når jeg en sjelden gang sliter med å komme, da tenker jeg kanskje på nabodama som aldri får seg kuk. Det er fordi jeg synes synd på henne som ikke får oppleve sex... Dårlig gjort å fantasere på andre under sex tenker nok mange, men tenk heller på at dere blir bekymret hvis man ikke kommer. Å ha seksuelle fantasier under sex er fullt akseptabelt for min del, husk at vi vet ikke hva den andre fantaserer om... så det er ingen grunn til sjalusi...

En orgasme er bedre enn en for lite🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer av og til om at noen av nabomennene ellr jobbkollegaene fantaserer om meg.

Anonymkode: b0865...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er litt binysgjerrig så dette hadde vært fantastisk og fått oppleve sammen med henne, men det blir nok bare med fantasien.

Hvorfor kommer det ikke til å skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer sjelden om andre menn. Derimot fantaserer jeg om kjæresten i diverse settinger, også at han har sex med andre damer (noe jeg ikke hadde taklet i virkeligheten). Men fantasi er fantasi 😉Og kjæresten min er helt vanvittig sexy 🤤😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alterego666 skrev (På 28.11.2020 den 8.00):

Hvorfor kommer det ikke til å skje?

Fordi hun synes jeg er gal når jeg forsiktig foreslår noe utenfor "normalen". Hun spør bare om jeg er lei av henne og vil bli kvitt henne 😃. Prøver å forklare at det motsatte er tilfelle men hun vil ikke ha noen andre enn meg og det er jo veldig bra selv om jeg kunne ønsket å utvide "repertoaret" litt. Hun er egentlig litt kjedelig seksuelt. Tror ikke hun har hatt noe sexleketøy/hjelpemidler i hele sitt liv og om jeg foreslår noe slikt vil hun bare ha ekte vare. Men jeg har ikke gitt helt opp selv om jeg ikke vil overtale henne til noe hun egentlig ikke vil. Hun vet hvor jeg er om lysten skulle melde seg.

Anonymkode: 41127...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo heller lure på hvor dumme folk er som ikke tror at man fantaserer om andre enn den man er sammen med....

Da forstår man lite av mennesker.

Anonymkode: 64446...21a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi hun synes jeg er gal når jeg forsiktig foreslår noe utenfor "normalen". Hun spør bare om jeg er lei av henne og vil bli kvitt henne 😃. Prøver å forklare at det motsatte er tilfelle men hun vil ikke ha noen andre enn meg og det er jo veldig bra selv om jeg kunne ønsket å utvide "repertoaret" litt. Hun er egentlig litt kjedelig seksuelt. Tror ikke hun har hatt noe sexleketøy/hjelpemidler i hele sitt liv og om jeg foreslår noe slikt vil hun bare ha ekte vare. Men jeg har ikke gitt helt opp selv om jeg ikke vil overtale henne til noe hun egentlig ikke vil. Hun vet hvor jeg er om lysten skulle melde seg.

Anonymkode: 41127...0b7

Takk for svar. 
Jeg jar vært i et slik forhold, og nettopp disse tingene var grunnen til at jeg forlot dette forholdet. Det var andre årsaker også, men etter mange år innså jeg at vi var grunnleggende forskjellige seksuelt og at jeg ikke klarte å leve med en person som jeg oppfattet som svært rigod og lite villig til å komme meg i møte. Jeg håper dere er flinkere til å vedlikeholde den seksuelle spenningen dere i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...