Gå til innhold

Vanlig at menn ikke får den opp med ny dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.10.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere ganger at han ikke får den opp første gang vi skal ha sex, er det vanlig?

Hvorfor skjer det?

Anonymkode: 71cb3...cdb

Har opplevd det selv, alt for mye press/stress/følelser involvert hele kvelden med middag, film og sofakos. Neste morgen var det ikke lengre et problem. 

Anonymkode: 71ad7...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanlig hvis de er under 35.

Anonymkode: 923a2...d78

Ikke vanlig, men det skjer!

Anonymkode: b89c2...523

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Superjanne skrev:

Veldig personlig svar herifra, men samme her, beste ever. Men grunnen til begynnelsen var vansklig var at han hadde ikke hatt sex på mange år! Attpå det prestasjonsangst, for jeg er et veldig seksuelt vesen. Nå er alt supert 😄

Jeg fikk prestasjonsangst en gang med ny dame fordi jeg kom over dildoen hennes som var veldig stor, og tenkte at hun forventet noe i samme bane. Fikk vite at hun hadde fått den i morrogave til 30 års dagen sin, så etter hun sa det ble den steinhard. Også opplevd at hvis det er ei jeg virkelig liker og er redd for å gjøre noe feil kan den "streike".😅 Merkelig hvordan hjernen og ereksjon henger sammen.🙈

Anonymkode: 5c765...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks hadde nesten samme problem, bare at han fikk den opp, men klarte aldri å komme første gang han lå med noen. Det ordnet seg for oss etter kort tid, og var aldri et problem senere de årene vi var sammen. 

Anonymkode: 5e52b...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med å få den opp, men har hatt problemer med å komme. Prestasjonsangst var nok inne i bildet, og det hele endte veldig bra. Det ble fire orgasmer på henne før hun lurte på om jeg ikke kom snart, for hun begynte å bli litt sår. 17 år senere bor vi fortsatt under samme tak.

Anonymkode: 6c7fe...033

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Det har skjedd på et par ONS, men det var ikke prestasjonsangst... Det var nok mere at hun gjorde noe skikkelig turn-off, så det ble ikke mye snabel på dem som hevn😂

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva gjorde de som var turn-off? 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ofte meg meg når jeg er med en kvinne for første gang. Synes det er skikkelig flaut. Blir også redd for at hun ikke vil prøve igjen hvis det er en kvinne jeg liker godt.

Det værste er egentlig hvordan noen reagerer på det. Noen blir sure, noen blir usikker og lei seg, noen er helt chill og skjønner at det bare er sånn. Man kan ikke få stå på kommando. Noen ganger er man bare ikke kåt, men det føles ut som at kvinner forventer at menn alltid er kåte og at det er noe galt om man ikke er det.

Noen ganger skjer det selv om jeg er kjempe kåt. 

Anonymkode: f263d...987

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skjer ofte meg meg når jeg er med en kvinne for første gang. Synes det er skikkelig flaut. Blir også redd for at hun ikke vil prøve igjen hvis det er en kvinne jeg liker godt.

Det værste er egentlig hvordan noen reagerer på det. Noen blir sure, noen blir usikker og lei seg, noen er helt chill og skjønner at det bare er sånn. Man kan ikke få stå på kommando. Noen ganger er man bare ikke kåt, men det føles ut som at kvinner forventer at menn alltid er kåte og at det er noe galt om man ikke er det.

Noen ganger skjer det selv om jeg er kjempe kåt. 

Anonymkode: f263d...987

Ikke vær flau. det er ganske vanlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber du han om å bruke kondom? Er nok mange som blir slappe det sekundet de hører ordet "kondom".

Anonymkode: c974a...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ber du han om å bruke kondom? Er nok mange som blir slappe det sekundet de hører ordet "kondom".

Anonymkode: c974a...70e

Det har jeg aldri vært borti, hvorfor mener du det?

Anonymkode: 71cb3...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Missy77 skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva gjorde de som var turn-off? 😄

Hun ene klemte og klasket meg på ballene og hun andre stakk en finger i rompa mi hardt uten forvarsel🤐 Det som ble turn-off var at vi nettopp hadde diskutert hva vi likte og ikke likte...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestasjonsangt, eller lampefeber. Kan være.

Eller overtenning. Et merkelig fenomen, men det er høyst reelt. Det virker ikke umiddelbart som et kompliment det at penisen ikke vil opp, men sånn er det. Menn er ikke maskiner sjøl om kvinner hadde hatt det mest bekvemt slik. Noen ganger er man med noen man har så lyst på at man bikker over på andre siden og får slike debutantproblemer. Det beste er å få litt ro på det hele - og at kvinna ikke begynner å få masse idèer. (Men det gjør hun gjerne og et fint kjærlighetsforhold går dermed fløyten.)

Og så er det mye rart som kan skje på ons. Fyll, avtenning på grunn av noe kvinna gjør eller sier, - ons er ons. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Hun ene klemte og klasket meg på ballene og hun andre stakk en finger i rompa mi hardt uten forvarsel🤐 Det som ble turn-off var at vi nettopp hadde diskutert hva vi likte og ikke likte...

Oj.... 😬 

Takk for svar. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Missy77 skrev:

Oj.... 😬 

Takk for svar. 😊

Ja, så nå vet du hva du ikke skal gjøre med meg😂...Gohelg🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd med en eks. 

Det var prestasjonsproblemer, han var åpen om det. Og jeg skjønte det jo også, jeg visste at han forgudet meg og hadde fantasert om å ha sex med meg lenge, så skjønte jo tegningen når pikken ikke samarbeidet helt første gang der.

Men vi endte opp med å bli sammen og når han ble tryggere på meg så sto den jo som en påle døgnet rundt omtrent.

Anonymkode: 77809...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, så nå vet du hva du ikke skal gjøre med meg😂...Gohelg🧡

Haha, ja det gjør jeg nå. 😅 God helg! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...