Gå til innhold

Vanlig at menn ikke får den opp med ny dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd flere ganger at han ikke får den opp første gang vi skal ha sex, er det vanlig?

Hvorfor skjer det?

Anonymkode: 71cb3...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo som regel prestasjonsangst da hvis en er veldig nervøs. 

Anonymkode: b07d7...d63

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres rart ut. Jeg hadde tatt det veldig personlig, er jeg stygt redd.

Anonymkode: 5de5e...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert prestasjonsangst. Eller homofili.

Anonymkode: 75c6f...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opplevd. Eller jo, men da var vedkommende stupfull. Nå vet ikke jeg hvilken tilstand dine sexpartnere er i, men er de driting kan det være grunnen.

Anonymkode: 21550...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg høres rart ut. Jeg hadde tatt det veldig personlig, er jeg stygt redd.

Anonymkode: 5de5e...c90

Hvorfor det når det er han som ønsker sex og forhold?

Anonymkode: 71cb3...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke opplevd. Eller jo, men da var vedkommende stupfull. Nå vet ikke jeg hvilken tilstand dine sexpartnere er i, men er de driting kan det være grunnen.

Anonymkode: 21550...e9a

Nei, ingen alkohol i bildet. 

Anonymkode: 71cb3...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med 15 stykker, kun opplevd at en av dem hadde dette problemet i starten. Han hadde det med alle nye. Jeg tok det ikke personlig, og ga ham tid. Gikk seg fort til :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd en gang, og da var det prestasjonsangst. Det vet jeg fordi han når det gikk var den råeste noen sinne, og vi er sammen den dag i dag, 4 år etter. 👌 

Anonymkode: 9023f...8af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende samboer hadde dette problemet i starten, nå skjer det aldri lenger etter mange år sammen. Det handlet nok om prestasjonsangst, han var veldig forelsket i meg. Da syns jeg det var litt kjipt men i og med at det har gått helt over syns jeg det er litt søtt nå. 

Anonymkode: 05dc7...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere ganger at han ikke får den opp første gang vi skal ha sex, er det vanlig?

Hvorfor skjer det?

Anonymkode: 71cb3...cdb

Er det rart når bloggere og kjendis kvinner driver å henger ut menn med liten penis på nett. De fleste menn er livredd første gang de har sex selv om de har stor. Forventningen om at dama syns den er stor nok, stiv og at han ikke skal komme for fort osv.

Anonymkode: 5c765...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor vanlig det er, men det har skjedd meg med en. Vi snakket masse om det og jeg prøvde å være forståelsesfull og fortelle han at det ikke var så viktig. Foreslo at vi bare kunne ligge nakne sammen og bli kjent med hverandre på andre måter og at det ikke var noe press på at vi måtte ha sex. Det funket ganske bra. Etter flere og flere overnattinger og dater fikk vi det til til slutt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt veldig med dette. Prestasjonsangst, rett og slett. Er et helvete og det hjelper ikke at dama tror det er hun som er problemet.

Anonymkode: c2a0d...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart når bloggere og kjendis kvinner driver å henger ut menn med liten penis på nett. De fleste menn er livredd første gang de har sex selv om de har stor. Forventningen om at dama syns den er stor nok, stiv og at han ikke skal komme for fort osv.

Anonymkode: 5c765...08c

Dette er i ditt hode. Slike ting var velkjente lenge før vi visste hva Internett var for noe. Spenningen og nervøsiteten rundt et nytt menneske blir rett og slett for stor, og særlig hvis det er romantiske følelser på spill. 

Anonymkode: 61775...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt veldig med dette. Prestasjonsangst, rett og slett. Er et helvete og det hjelper ikke at dama tror det er hun som er problemet.

Anonymkode: c2a0d...e10

Hjelper nok med ei som er trygg og har et avslappet forhold til det hele. Lurt å bare si det hvis man har problemer med prestasjonsangst, tror de fleste damer har forståelse for det

Anonymkode: 0ecdc...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke en kvinne engang har sett min slappe penis.

Men å alltid være stiv som stål er ikke bare positivt. Jeg kommer ofte alt for tidlig, så det går ann å være for tent også.

Anonymkode: ec305...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hjelper nok med ei som er trygg og har et avslappet forhold til det hele. Lurt å bare si det hvis man har problemer med prestasjonsangst, tror de fleste damer har forståelse for det

Anonymkode: 0ecdc...644

Ja. Det har jeg erfart. Samtidig så er det så j... usexy å si det. Det har fort blitt til at jeg krysser fingrene for at denne gangen går det bra. Og en sjelden gang har det jo gjort det. Blant annet med hun som ble kona mi.

Anonymkode: c2a0d...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd på et par ONS, men det var ikke prestasjonsangst... Det var nok mere at hun gjorde noe skikkelig turn-off, så det ble ikke mye snabel på dem som hevn😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...