Gå til innhold

Kjæresten vil gå ned til 50 % for å spille Fortnite.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste og vi har en baby og et barn på to år. Vi jobber begge, men nå er jeg i permisjon. Han har gamet endel i det siste, men i går sa han at han ønsker å gå ned til 50 % for å satse mer på Fortnite. Hva tenker dere om dette? Jeg er bekymret for det økonomiske, vi skal nok klare oss, men det blir veldig lite romslig, og jeg tenker vi bør spare til barna blir eldre.

Bør jeg gå med på dette? Eller har jeg noe jeg skulle ha sagt her?

Anonymkode: 9de8d...167

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært så uaktuelt at jeg hadde flyttet hvis det var min situasjon. Hobbyer har man ikke så mye tid til med små barn, slik er det bare.

• Liker 45
Skrevet

Jeg hadde brutt ut i hysterisk latter når han sa det om jeg var deg. Kan man tjene penger på fortnite?

Anonymkode: c8a12...886

• Liker 36
Skrevet

Jeg går ut i fra at han er voksen? Da er det veldig spesielt, slik jeg ser det. Og veldig egoistisk. Hvor mye jobber du? Skal du forsørge dere?

Anonymkode: 2f961...947

• Liker 13
Skrevet

Nei, si til han voks opp. Du har familie, du har barn. Slutt å fantasere

• Liker 12
Skrevet

Auch 😱 jeg hadde sagt klart ifra at det er ikke engang et tema! Min sønn på 10 har lært seg at fortnite kommer etter lekser og normale fritidsaktiviteter! Be han vokse opp ! 

Anonymkode: e8ea2...1fd

• Liker 17
Skrevet

Kan han forsørge familien på spill? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde brutt ut i hysterisk latter når han sa det om jeg var deg. Kan man tjene penger på fortnite?

Anonymkode: c8a12...886

Før jeg hadde brutt ut i hysterisk latter, hadde jeg først sjekket om det virkelig var noe å le av.

Ja, man kan tjene penger på Fortnite, både småpenger og noen har blitt millionærer på det. 

Anonymkode: d315b...f80

• Liker 11
Skrevet

Dump ham.

Anonymkode: 555a2...bc8

• Liker 6
Gjest YtreYtterst
Skrevet

Nå kan man tjene ganske gode penger på Fortnite, men hvis mannen din nå er voksen (antar jeg) og i full jobb, har han neppe det som skal til. Husk at han konkurrerer med en drøss av ungdommer som både lærer raskere og sikkert spiller mer. Denne kampen har han tapt før den starter tipper jeg.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Før jeg hadde brutt ut i hysterisk latter, hadde jeg først sjekket om det virkelig var noe å le av.

Ja, man kan tjene penger på Fortnite, både småpenger og noen har blitt millionærer på det. 

Man kan i teorien tene penger på alt. Blir du flink nok til å spille gitar så. tener du penger på det og. Men man slutter ikke i jobben sin av den grunn! 

Anonymkode: 25387...1ca

• Liker 20
Skrevet

Hvor mange views har han på stream?

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville uansett aldri hatt en mann som ble millionær av å spille fortnite! 🙄

Anonymkode: e8ea2...1fd

• Liker 7
Gjest Professor Hvasadu
Skrevet

Høres ikke umiddelbart ut som noen god ide. Man kan tjene et greit beløp på dette spillet, men da skal han jaggu vite hva han gjør. Selvsagt har du rett til å mene noe her. Tross alt er det andre ting som teller her i hverdagen også. 

Skrevet

Takk, godt å høre at jeg ikke er helt på vilspor. Jeg tror ikke han har tjent noen penger på Fortnite, han har i hvert fall ikke nevnt det. Men kan han tjene de 50 % han mister hvis han spiller det? Nå tjener han ca 500 000.

Anonymkode: 9de8d...167

Gjest Villfisker
Skrevet

Dette har jeg vanskelig for å tro på, men om så var, er det en utrolig teit ting å bruke tid på. Har aldri spilt det selv, men har hørt at mange som spiller det er avhengige.

Har søkt det opp, bare for å se hva det var. Fant det ikke interessant i det hele tatt.

Skrevet

er han en av norges beste spillere? hvis ikke- nei da er det ikke nok penger å tjene

Anonymkode: feb6f...ddb

• Liker 6
Skrevet

Hahaha nei er du gal. Hadde vært helt uaktuelt på alle mulige måter.

Anonymkode: 609e8...171

• Liker 4
Skrevet

Hørtes fornuftig ut.

Hvorfor? Alle som kan jobbe deltid bør det, heller bruke tiden sin på noe de liker. Svært få mennesker ønsker å gå til lønnet arbeidet på den måten som vi gjør i dag.

Anonymkode: 83924...e90

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...