Gå til innhold

Hvorfor liker "vi" ikke tjukke folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et større samfunnsproblem enn overvektige er drittsekker!

Anonymkode: 13770...fed

Begge deler er rildels store samfunnsproblemer. Det som hjelper aller minst er å rope "feiting" og "drittsekk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Krakilsk skrev:

Bedømmer du alle idretter etter hvor godt utøverens bevegelser synes? 

Ballett og annen dans er forøvrig utøvende kunst, ikke idrett. Så ja, du bommet igjen. 

Såklart er det idrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ezio skrev:

Såklart er det idrett. 

Skal vi skrive om kunsthistorien fordi du er uenig?:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krakilsk skrev:

Skal vi skrive om kunsthistorien fordi du er uenig?:skratte:

Man er i masse fysisk aktivitet til musikk. Det skilles seg ikke fra dansekonkurranser. Det er prinsipielt idrett på tross av såkalte kultiverte feinschmekkere sitter med siggen i hånda og kaller det for kunst.

Sånn, jeg har sagt mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ezio skrev:

Man er i masse fysisk aktivitet til musikk. Det skilles seg ikke fra dansekonkurranser. Det er prinsipielt idrett på tross av såkalte kultiverte feinschmekkere sitter med siggen i hånda og kaller det for kunst.

Sånn, jeg har sagt mitt.

Du har mye å lære. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ezio skrev:

Jeg misliker ingen fordi de er tykke. Jeg er bare opptatt av overvekt som et samfunnsproblem.

Det er du ikke. Det du skriver vitner om null kunnskap om emnet. Du er bare opptatt av å ha en mening for å provosere andre og såre andre. Folk som "brenner" for et tema og som bryr seg om et problem, har som oftest kunnskap om det, du bare mener noe for å mene noe, og jeg mistenker at du syns det å være overvektig ikke er attraktivt, ergo kan du forsvare det med at du bryr deg om at det er et samfunnsproblem. 

Anonymkode: 07b82...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er du ikke. Det du skriver vitner om null kunnskap om emnet. Du er bare opptatt av å ha en mening for å provosere andre og såre andre. Folk som "brenner" for et tema og som bryr seg om et problem, har som oftest kunnskap om det, du bare mener noe for å mene noe, og jeg mistenker at du syns det å være overvektig ikke er attraktivt, ergo kan du forsvare det med at du bryr deg om at det er et samfunnsproblem. 

Anonymkode: 07b82...1d9

Så du mener overvekt ikke er et folkehelseproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krakilsk skrev:

Du har mye å lære. 

Så absolutt, men intet om kunsthistorie. Det har ingen praktisk funksjon i hverdagen til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ezio skrev:

Hva er poenget ditt med å legge frem den artikkelen som svar? Du svarer ikke på det AB skriver, og pakker inn dine fordommer og holdninger med "hei jeg bryr meg om samfunnet". Basert på dine tidligere innlegg i tråden er du bare nok en fordomsfull person som ikke syns overvekt er pent å se på, og som forsvarer denne holdningen med at "det er et folkehelseproblem". Kamuflert diskriminering i egen klasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ezio skrev:

Så absolutt, men intet om kunsthistorie. Det har ingen praktisk funksjon i hverdagen til noen.

For du som ikke vet noe om det vet såklart så mye om den manglende praktiske nytten det har og har hatt historisk, kulturelt, økonomisk og politisk :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tjukk skrev:

Hva er poenget ditt med å legge frem den artikkelen som svar? Du svarer ikke på det AB skriver, og pakker inn dine fordommer og holdninger med "hei jeg bryr meg om samfunnet". Basert på dine tidligere innlegg i tråden er du bare nok en fordomsfull person som ikke syns overvekt er pent å se på, og som forsvarer denne holdningen med at "det er et folkehelseproblem". Kamuflert diskriminering i egen klasse. 

Det må være takhøyde nok på et diskusjonsforum til å presentere fakta, uavhengig av debattantens intensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PetterKanin skrev:

Det må være takhøyde nok på et diskusjonsforum til å presentere fakta, uavhengig av debattantens intensjon.

Når fakta er irrelevant så har det lite for seg. Igjen, han svarer ikke på det AB skriver, og bare presenterer tilfeldig fakta. Ja, det har med trådens emne å gjøre, men nei, det har ingenting med det AB skrev å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tjukk skrev:

Når fakta er irrelevant så har det lite for seg. Igjen, han svarer ikke på det AB skriver, og bare presenterer tilfeldig fakta. Ja, det har med trådens emne å gjøre, men nei, det har ingenting med det AB skrev å gjøre. 

Jo, det er direkte relatert til det AB skriver  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tjukk skrev:

Når fakta er irrelevant så har det lite for seg. Igjen, han svarer ikke på det AB skriver, og bare presenterer tilfeldig fakta. Ja, det har med trådens emne å gjøre, men nei, det har ingenting med det AB skrev å gjøre. 

Du gjør jo ikke annet å si at jeg lyver om min motivasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krakilsk skrev:

For du som ikke vet noe om det vet såklart så mye om den manglende praktiske nytten det har og har hatt historisk, kulturelt, økonomisk og politisk :skratte:

Du får sette inn kunst for å løse de store problemene her i verden da😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ezio skrev:

Du får sette inn kunst for å løse de store problemene her i verden da😘

Slik daVinci sine anatomiske tegninger revolusjonerte medisinvitenskapen, mener du? 😘 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...