AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg har ei datter på snart 7 måneder som treffer pappaen sin 1 gang i uka, jeg er alltid med. Problemet er at han er/virker utrolig lite interessert i å være med henne.. går gjerne rundt i telefonen, bretter klær eller andre ting. Jeg er nok også litt streng i forhold til korona nå, siden jeg vet han er med utrolig mange forskjellige folk sol ikke bryr seg om denne koronaen.. men problemet er at jeg stadig finner ut av løgner og diverse han har sagt.. fant også ut i dag at han driver å ruser seg.. hvis jeg konfronterer han med dette blir han illsint! Noen tips? 😅 Anonymkode: 070ee...dc9
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Slutt å møte han? Hvis han ikke er interessert og driver med rus er han ikke noe godt for datteren din. Meld fra til nav så du ikke må møte han mer. Med mindre du ønsker å ha kontakt med han da
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBrukern skrev: Slutt å møte han? Hvis han ikke er interessert og driver med rus er han ikke noe godt for datteren din. Meld fra til nav så du ikke må møte han mer. Med mindre du ønsker å ha kontakt med han da Det er jo ikke så lett å bare slutte å møte han.. han har jo sine rettigheter, dessverre 🤷♀️ Og han sier han er interessert, men viser det ikke. Anonymkode: 070ee...dc9
Gjest BethD Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så lett å bare slutte å møte han.. han har jo sine rettigheter, dessverre 🤷♀️ Og han sier han er interessert, men viser det ikke. Anonymkode: 070ee...dc9 Om han ruser seg har han ikke så mye å komme med dessverre
RoH Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei datter på snart 7 måneder som treffer pappaen sin 1 gang i uka, jeg er alltid med. Problemet er at han er/virker utrolig lite interessert i å være med henne.. går gjerne rundt i telefonen, bretter klær eller andre ting. Jeg er nok også litt streng i forhold til korona nå, siden jeg vet han er med utrolig mange forskjellige folk sol ikke bryr seg om denne koronaen.. men problemet er at jeg stadig finner ut av løgner og diverse han har sagt.. fant også ut i dag at han driver å ruser seg.. hvis jeg konfronterer han med dette blir han illsint! Noen tips? 😅 Anonymkode: 070ee...dc9 Hvorfor i all verden fikk du barn med en mann du ikke respekterer. Mitt tips, ikke gjør det neste gang.
Minlillesky Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, RoH skrev: Hvorfor i all verden fikk du barn med en mann du ikke respekterer. Mitt tips, ikke gjør det neste gang. Hvorfor i all verden kan ikke du komme med et godt tips, et godt råd i stedet for å svare på denne måten? Det er da ikke hennes skyld at barnefar er slik.
wahaj Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Meld han til barnevernet, og be om urinprøver. Hvis ikke hadde jeg slutta å møte opp med barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå