Gå til innhold

Fiser tjukke folk mer enn tynne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva baserer du det på?

Anonymkode: c56fb...2f0

Fordi personen er dum og tror at det er smart å produsere giftige gasser i kroppen. image.png.3130469109f7d92f7b59155cb7c8addb.png

Anonymkode: 45efc...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.10.2020 den 19.57):

Ja. Dårlig kosthold og økt inntak av mat gir såklart mer gass/luft i magen. Mer illeluktende også (både luft og avføring) om man spiser usunt

Anonymkode: 885b0...823

Har hørt av vegetarianere har skikkelig stinky promp. 

Anonymkode: be203...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min erfaring. Jeg var sammen med ei syltynn jente som var veganer. Hun knasket gulrøtter og salatblader og fjertet hele tiden. Hun var glad i analsex, men etter at hun fjertet på kuken min for andre gang så ga jeg opp. 😞

Anonymkode: 0b1be...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Nei tynne fiser mer fordi de spiser sunnere. Sunn mat gjør at du fiser. Tenk hvor mye folk gikk rundt og feis i gamle dager da de hadde kun ferskvarer og det meste var sunt. 

Anonymkode: 99177...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, interessant spørsmål.. 

Hvis vi går ut fra kostholdsteorien:

Bønner er vel det meste kjente både for å gi deg luft i magen og for å være sunt. Også kål, erter, egg, melk, brokkoli og nøtter kan gjøre folk prompete, og er sunne matvarer (mer eller mindre, er jo forskjellige filosofier på det området men la oss ikke ta den debatten).

Motsatt så merker jeg på meg selv at jeg kan bli "gassy" av iskrem, frityr, øl og hvetebakst. Boller er garantert promp på meg (eller sitte og holde fisen inne om jeg er med folk, verste følelsen).

Så det er kanskje ikke gitt at den ene fiser mindre enn den andre dersom man tar utgangspunkt i at det er kostholdet som har mest påvirkning?

Anonymkode: 996ff...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke tykke folk fiser mer enn tynne folk, men fisene deres er eklere

Anonymkode: eac71...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på hyttetur med 3 tynne veganere så tar jeg fisen til en tjukkas anyday, noe av det verste jeg har vært med på. 

Anonymkode: 07c22...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 8.49):

Hva baserer du det på?

Anonymkode: c56fb...2f0

Mange av dem har fordøyelsessystemet oppned, så all dritten kommer ut av munnen. Det er forsket masse på, men jeg har ikke kilder. Det får du finne selv! ;)

Anonymkode: b5966...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo mest med hva en spiser, fiber og stivelse spesielt. 

Men det er klart siden feite folk spiser mye mer enn slanke, så blir det mer gass. Altså hvis de spiser den samme maten, men med stor forskjell i volum en spiser. Tenker feite folk som er veganere er de aller aller verste.

Anonymkode: 77cfe...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Jeg har alltid vært tynn eller slank, jeg fiser mer enn andre. Jeg er også ganske sikker på at fisen min lukter verre enn gjennomsnittet. Later alltid som det ikke er meg.

Anonymkode: 1a34a...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2020 at 7:52 PM, AnonymBrukern said:

Hvorfor skulle vekt og promp ha noe med hverandre å gjøre?😂

Fordi begge to er konsekvenser av kostholdet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående lyd vil jeg kanskje tro at feite folks fiser vinner over fisene til slanke folk? Lyd kommer av vibrasjoner, og to feite, dissende rompeskalker vibrerer med større masse enn hva ei rumpe bestående av to tynne skalker gjør 

Anonymkode: d7339...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...