AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hvilken prevensjon er du mest fornøyd med og hvorfor? Anonymkode: 44f75...fc1
spinnwild Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Som singel brukte jeg både ppiller og kondomer. Knall kombo, beskytter mot både det ene og andre. I forhold var jeg mest fornøyd med ppille/minipille, minipille mest av andre årsaker enn det prevantive. Men var dårlig på å huske pilla hver dag 😬 men lett å justere menstruasjonstid og jeg har aldri hatt nevneverdige bivirkninger (på generelt hormonell prevansjon). P-ring var litt ekkelt å bytte eller sette inn igjen om den skulle pirkes ut under sex. Ellers helt ok, men glemte for ofte å sette inn igjen etter sex (var bare en partner den kom ut med). Ikke prøvd sprøyte, stav eller spiral, da jeg forutså kort tid fra prevansjonsstopp til prøving. Men av de vil jeg nok prøve sprøyte etter graviditet, da sprøyte er kjapt gjort og varer relativt lenge. De andre er litt uaktuelle da jeg har litt noia på å ha fremmedlegemer fast i kroppen min... Gikk på minipille til jeg prøvde på barn, og ble gravid første syklus etter pillestopp. Det er definitivt et stort pluss for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Cerazette. Jeg fikk aldri bortfallsblødning på den, bare litt spotting tre-fire ganger i løpet av to års bruk. Merket ingen bivirkninger med den heller. Yasmin var jeg forsåvidt fornøyd med, men der klarte jeg ikke hoppe over blødninger. Selv om jeg gikk rett på neste brett, uten å ta sukkerpillene, fikk jeg likevel akkurat like mye bortfallsblødning som før, og det var et stort minus for meg. Anonymkode: f4285...1cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå