AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Til dere menn som er 40 + (både singel og opptatt) hva hadde dere gjort om en yngre dame (20-29) som er pen og har fin kropp innrømte at hun er forelsket i dere? Blir det bare sex, tar dere det som kompliment eller vurderer dere å bli kjent/bli sammen? Skrev gjerne om dere er singel eller ikke og hvor gammel dere er. Anonymkode: 3b021...f71 2
Mæn40 Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Siden jeg er gift, så hadde jeg tatt det som et kompliment. Hadde jeg vært singel, så hadde 20 år vært alt for ungt. Men kunne kanskje blitt bedre kjent med en på 29. 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 For en mann på 40+ er det nok stor forskjell på en 20-år gammel kvinne og en 29 år gammel kvinne. Anonymkode: a97a6...acb 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, Mæn40 said: Siden jeg er gift, så hadde jeg tatt det som et kompliment. Hadde jeg vært singel, så hadde 20 år vært alt for ungt. Men kunne kanskje blitt bedre kjent med en på 29. For noe tull. Er jo da hun er ferskvare. Anonymkode: 9e264...876 3
Mæn40 Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: For noe tull. Er jo da hun er ferskvare. Anonymkode: 9e264...876 Riktig. Du har skjønt det. Jenter er en vare 🙄 21
remix2020 Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til dere menn som er 40 + (både singel og opptatt) hva hadde dere gjort om en yngre dame (20-29) som er pen og har fin kropp innrømte at hun er forelsket i dere? Blir det bare sex, tar dere det som kompliment eller vurderer dere å bli kjent/bli sammen? Skrev gjerne om dere er singel eller ikke og hvor gammel dere er. Anonymkode: 3b021...f71 Jeg er singel mann på 47 år og hadde nok blitt smigret om ei på 20-29 hadde sagt at hun var forelsket i meg. Hadde nok ikke vurdert ei på 20 som kjærestemateriale, men hadde hun vært interessert i sex, hadde jeg ikke sagt nei. 28-29 kunne jeg vurdert som kjæreste, selv om jeg nok egentlig hadde foretrukket ei fra 37 og opp mot min alder. Rett og slett fordi et kjæresteforhold ikke bare handler om sex. Endret 3. oktober 2020 av remix2020 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: For noe tull. Er jo da hun er ferskvare. Anonymkode: 9e264...876 OMG! Anonymkode: ad49b...6ac 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Ville nok foretrukket 30+, men man vet jo aldri Anonymkode: 16569...3c7 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Må innrømme at tråden fikk meg til å kikke bort på min kjære i slutten av 40- årene. Fremdeles regnet som en flott mann for alderen... Er jeg veldig slem når jeg tenker at så unge kvinner fortjener en mann som ikke har tippet? Spesielt seksuelt kanskje. Da blir jeg vel kalt misunnelig og redd, men jeg kan tenke meg at en ung kvinne kan røske litt i testosteronet til en mann i den alderen, en stund, men hvor varig det er...? Det er bittelitt frustrerende å leve med en mann i den alderen menn ikke har det samme behovet lenger. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde det allerede i 20 årene. Flott for mannen en stund, tenker jeg. Ikke så stas for kvinnen veldig lenge antagelig. Med mindre man ikke synes sex ofte er så viktig etter noen måneder, i beste fall få år. I 20 årene hadde iallefall jeg definitivt foretrukket en mann som fremdeles stadig orket sex. Ikke bare en stund, mens det var nytt og spennende. Jeg hadde egentlig foretrukket det fremdeles, men... Menn 40 + kan fremdeles være flotte, men det skjer definitivt noe med menn når de er 40+. Greit å være realistisk også, er det ikke? Anonymkode: 3c349...675 11
Mæn40 Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Må innrømme at tråden fikk meg til å kikke bort på min kjære i slutten av 40- årene. Fremdeles regnet som en flott mann for alderen... Er jeg veldig slem når jeg tenker at så unge kvinner fortjener en mann som ikke har tippet? Spesielt seksuelt kanskje. Da blir jeg vel kalt misunnelig og redd, men jeg kan tenke meg at en ung kvinne kan røske litt i testosteronet til en mann i den alderen, en stund, men hvor varig det er...? Det er bittelitt frustrerende å leve med en mann i den alderen menn ikke har det samme behovet lenger. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde det allerede i 20 årene. Flott for mannen en stund, tenker jeg. Ikke så stas for kvinnen veldig lenge antagelig. Med mindre man ikke synes sex ofte er så viktig etter noen måneder, i beste fall få år. I 20 årene hadde iallefall jeg definitivt foretrukket en mann som fremdeles stadig orket sex. Ikke bare en stund, mens det var nytt og spennende. Jeg hadde egentlig foretrukket det fremdeles, men... Menn 40 + kan fremdeles være flotte, men det skjer definitivt noe med menn når de er 40+. Greit å være realistisk også, er det ikke? Anonymkode: 3c349...675 Svaret mitt kom utelukkende fra mitt ståsted, men skjønner hva du mener. Klarer ikke 8 ganger om dagen lenger, så lyst og evner hadde nok vært litt skeivfordelt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Må innrømme at tråden fikk meg til å kikke bort på min kjære i slutten av 40- årene. Fremdeles regnet som en flott mann for alderen... Er jeg veldig slem når jeg tenker at så unge kvinner fortjener en mann som ikke har tippet? Spesielt seksuelt kanskje. Da blir jeg vel kalt misunnelig og redd, men jeg kan tenke meg at en ung kvinne kan røske litt i testosteronet til en mann i den alderen, en stund, men hvor varig det er...? Det er bittelitt frustrerende å leve med en mann i den alderen menn ikke har det samme behovet lenger. Jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde det allerede i 20 årene. Flott for mannen en stund, tenker jeg. Ikke så stas for kvinnen veldig lenge antagelig. Med mindre man ikke synes sex ofte er så viktig etter noen måneder, i beste fall få år. I 20 årene hadde iallefall jeg definitivt foretrukket en mann som fremdeles stadig orket sex. Ikke bare en stund, mens det var nytt og spennende. Jeg hadde egentlig foretrukket det fremdeles, men... Menn 40 + kan fremdeles være flotte, men det skjer definitivt noe med menn når de er 40+. Greit å være realistisk også, er det ikke? Anonymkode: 3c349...675 Er mann i 30-årene og orker sjeldent sex. Har full jobb og tre unger. Håper selv på å orke mer sex når ungene blir eldre og mer selvstendige. Anonymkode: a97a6...acb 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mann i 30-årene og orker sjeldent sex. Har full jobb og tre unger. Håper selv på å orke mer sex når ungene blir eldre og mer selvstendige. Anonymkode: a97a6...acb Du sier noe der, men det er en periode av livet der begge gjerne er litt redusert. Om begge gjør sin del iallefall. Vi fikk heldigvis noen gode år med ork til mer sex igjen da barna ble litt større, før det så altså gikk andre veien igjen av helt andre årsaker. Testosteronnivået synker. Slik er det bare. Det er greit, det er slik livet er, men jeg tror nok aldersforskjellen hadde blitt veldig til å kjenne på om denne fasen i livet inntrer hos mannen når man selv er i 20 årene. Jeg hadde antagelig ikke synes det var særlig greit da. I begynnelsen av livet. Supert i starten sikkert, hvor nytt og spennende gir en boost, men så mindre etter at nytt og spennende ble avløst av naturlig normaltilstand for menn 40+. Så hvor supert og sjarmerende det er for menn 40+ at langt yngre dame viser interesse er det kanskje klokt å være realistisk også, med mindre det er ment å vare kun kort stund. Dette skjer. Jeg hadde ikke taklet det i 20 årene. Jeg synes det er litt vanskelig nå også. Anonymkode: 3c349...675 3
remix2020 Skrevet 4. oktober 2020 #13 Skrevet 4. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mann i 30-årene og orker sjeldent sex. Har full jobb og tre unger. Håper selv på å orke mer sex når ungene blir eldre og mer selvstendige. Anonymkode: a97a6...acb Det handler ikke alltid om hvor mye sex man har, men at man har sex. Når man er i full jobb og har barn, må sex planlegges. Kjedelig at den ikke lenger er like impulsiv og spontan, men sex er likevel viktig. Det handler også like mye om de små tingene i hverdagen. En klem, fysisk nærkontakt. Små ting som viser hun du bor sammen med at du liker henne. Og det er også viktig for oss menn at vi får det samme i retur. 1
Antiviruset Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 13 timer siden, remix2020 skrev: Jeg er singel mann på 47 år og hadde nok blitt smigret om ei på 20-29 hadde sagt at hun var forelsket i meg. Hadde nok ikke vurdert ei på 20 som kjærestemateriale, men hadde hun vært interessert i sex, hadde jeg ikke sagt nei. 28-29 kunne jeg vurdert som kjæreste, selv om jeg nok egentlig hadde foretrukket ei fra 37 og opp mot min alder. Rett og slett fordi et kjæresteforhold ikke bare handler om sex. Det og være omtrent på samme sted i livet er viktig for et langvarig seriøst forhold! Tiden går fort, og er det enorm aldersforskjell kan problemene i forhold til interesser og aktiviteter fort frontkollidere. Noe som er viktig i et forhold, for som du sier sex er bare en liten bit av hva et forhold er for modne mennesker. Noen få unntak er det sikkert, men jeg velger de som er på min egen alder nå. +- noen år. Bikker man 50 er alderdommen ikke veldig langt unna, og gå inn i den med en partner som er 20 år yngre? Ender neppe bra. Sex er noe jeg bare har med kvinner jeg ser for meg et seriøst forhold med. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere menn som er 40 + (både singel og opptatt) hva hadde dere gjort om en yngre dame (20-29) som er pen og har fin kropp innrømte at hun er forelsket i dere? Blir det bare sex, tar dere det som kompliment eller vurderer dere å bli kjent/bli sammen? Skrev gjerne om dere er singel eller ikke og hvor gammel dere er. Anonymkode: 3b021...f71 Jeg er 40 år og gift. Hvis jeg skulle spekulere som singel, så vil jeg si at desidert laveste alder jeg ville ha vurdert er 25+. Om det hadde blitt forhold kommer an på personligheten og hennes interesser vil jeg si. Ser at mine interesser ikke deles av mange kvinner på min alder. Anonymkode: a7aec...934
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg hadde aldri tenkt meg om to ganger om ei på 20 ville ha sex med meg. Det er alltid aktuelt, så lenge jeg er single. Anonymkode: beae3...1e6 2
Snillmann her.. Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 Ikke noe galt med det. Hadde tatt det som et kompliment.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #18 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde aldri tenkt meg om to ganger om ei på 20 ville ha sex med meg. Det er alltid aktuelt, så lenge jeg er single. Anonymkode: beae3...1e6 Og din alder er...? Anonymkode: ad49b...6ac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Og din alder er...? Anonymkode: ad49b...6ac 35. Anonymkode: beae3...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Skrevet 5. oktober 2020 Petter Stordalens svenske dame er 28 år yngre.... Anonymkode: 0154d...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå