Gå til innhold

irritert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tre ting jeg irriterer meg over på treningssenter... og en annen ting jeg forundrer meg over. 

1.øvelsene i timene gjøres i så høyt tempo at det går på bekostning av teknikk. Treningsinstruktøren teller aldri med siste tak! 4 knebøy blir alltid 3, fordi hun/han går opp på den fjerde? 

2. De sier at det «svir». det svir ikke i musklene, det verker!! 

3. Hvorfor sier så mange at man FÅR energi av å trene? etter trening er jeg jo sliten og har ikke akuratt lyst til å gyve løs på et maraton. Mener man med dette at man får mer energi mellom øktene, at man generelt orker mer i hverdagen? 

Anonymkode: dedc6...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3. Jeg får energi av å løpe. Rett etter og generelt. Løper ute, alltid. Ikke på senter. 

Anonymkode: e52f5...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

tre ting jeg irriterer meg over på treningssenter... og en annen ting jeg forundrer meg over. 

1.øvelsene i timene gjøres i så høyt tempo at det går på bekostning av teknikk. Treningsinstruktøren teller aldri med siste tak! 4 knebøy blir alltid 3, fordi hun/han går opp på den fjerde? 

2. De sier at det «svir». det svir ikke i musklene, det verker!! 

3. Hvorfor sier så mange at man FÅR energi av å trene? etter trening er jeg jo sliten og har ikke akuratt lyst til å gyve løs på et maraton. Mener man med dette at man får mer energi mellom øktene, at man generelt orker mer i hverdagen? 

Anonymkode: dedc6...ad4

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

3. Jeg får energi av å løpe. Rett etter og generelt. Løper ute, alltid. Ikke på senter. 

Anonymkode: e52f5...b33

1. dette gjelder ikke alle instruktører på alle senter

2. ok..?

3. folk er vel forskjellige da. Men trener man mye kan ikke alle økter gi blodsmak i munnen, så da bør man ha en del rolige økter. Og selvfølgelig mener ikke folk at de har energi til å løpe maraton rett etter trening.

4. så fint at du har funnet det som fungerer for deg. Da løper du ute, alltid.

Anonymkode: 94bc1...7fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får energi rett etter trening, andre noen timer etter, andre dagen etter. Det handler om å få mer energi i hverdagen.

Anonymkode: b5ffc...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...