Gå til innhold

Hva tenker du om utlendinger som ikke liker brunost?


AnonymBruker

Hva tenker du om utlendinger som ikke liker brunost?  

53 stemmer

  1. 1. Hva tenker du om utlendinger som ikke liker brunost?

    • Det er ikke ok i det hele tatt
      0
    • Det er helt greit
      20
    • Det tenker jeg ingen ting om
      30
    • Man tenker sitt
      2
    • Vil helst slippe å svare
      1


Anbefalte innlegg

Kan godt skjønne at de ikke liker det hvis det er geitost med stram smak og ikke fløtemysost, det har også noe å si hvordan den spises. Amerikanere er heller ikke vant med den type ost som vi har i Europa, det går mye på ost i flytende form som minner om noe som er laget i en kjemisk lab. 

Anonymkode: a1252...acc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har svart før i tråden, men kom til å tenke på en ting -for endel år tilbake da jeg bodde i utlandet så tok jeg med meg to store brunoster dit en gang. Trodde jeg savnet det sånn. Det endte med at jeg ga bort mesteparten, jeg klarte virkelig ikke mer enn en liten halv en selv -etter det var jeg møkk lei og savnet det ikke i det hele tatt på de neste to årene. Brunost kan være litt kvalmende når det blir for mye.

Ble forresten stoppet på flyplassen den gangen, det ligna visst på blokker med c4 dynamitt på gjennomlysningen I sikkerhetskontrollen. Haha 😛

Anonymkode: 26623...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh...

jo, skal vi se. Jeg setter av tid i 2097 til å tenke på det...

 

 

hvorfor er det interessant???

ta en utdanning, søk deg en jobb og begynn å bidra med noe positivt istedet for å sitte å vri ut av deg slikt.

Anonymkode: 9193b...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Øh...

jo, skal vi se. Jeg setter av tid i 2097 til å tenke på det...

 

 

hvorfor er det interessant???

ta en utdanning, søk deg en jobb og begynn å bidra med noe positivt istedet for å sitte å vri ut av deg slikt.

Anonymkode: 9193b...eb7

Og ellers går det bra?

Anonymkode: 2d224...f84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlendinger liker ikke kompe/komle.  Det er frodi de ikke har spist det fra de var små.  Folk liker ofre det de er vant til fra de er små.  Noen stammesamfunn spiser biller, de har gjort de i årtusener og det er like vanlig for de som brunost. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtlige som ikke liker brunost bør sendes på arbeidsleir til Sibir....det samme gjelder de som ikke liker rakfisk,dette gjelder uavhengig av hvor de kommer fra, (det gjelder også nordmenn).Slike folk trenger vi ikke i Norge!

Anonymkode: 9fdb1...45e

Rekrutteringsagent for kamerat Putin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker fløtemysost, ekte geitost smaker høgg... Jeg er helnorsk men det er masse "ekte norsk" mat jeg ikke liker. Som kompe, smalahove, pinnekjøtt, raket/røkt/gravet fisk osv. 

Bryr meg lite om hva andre liker, med mindre jeg skal lage mat til dem :) 

 

Anonymkode: a561f...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Haha,morsomt spørsmål..Tenker at det er da ikke alle nordmenn som liker brunost heller.Fester seg i ganen og på tenna og så innmari godt er det ikke heller.😜

Endret av Tinkiwinkiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenker ikke stort på det nei. Jeg liker ikke brunost selv, og jeg er nok så norsk som man kan få blitt. Det er ikke fordi jeg ikke har fått det som liten heller. Men det er rett og slett ikke godt å spise. Har prøvd de fleste variantene, liker ingen av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker,enkelt og greit,at personen ikke liker brunost. Og det har jeg ingen problemer med. Alle nordmenn liker heller ikke brunost,så klart. 

Jeg kan også godt forstå at de ikke liker det,og tenker at det virker som det er mange fra andre deler av verden som ikke akkurat blir fan av denne osten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...