Gå til innhold

Jobben etter 18 kg vektnedgang


Sologvår

Anbefalte innlegg

Sologvår skrev (På 17.3.2021 den 22.41):

Så koselig at du spør, selv om jeg er så treg på å svare. Men jeg har nok kviet meg litt da det har stoppet opp. Vektnedgangen har stagnert og treningen uteblir. Nå har jeg tatt på meg et prosjekt på jobb som er ferdig om ca 3-4 måneder. Men det blir så mye overtid at det er vanskelig å klemme inn noe trening. Dagene er stå opp-jobb-barn-jobb-legging. Men samtidig vet jeg med megselv at det alltid er litt tid. Det er alltids et 15 min man kan bruke til en kjapp treningsvideo eller noen øvelser. Men så går dagen og vips er det langt over leggetid og ingen trening gjort. 
 

Det at vektnedgangEn har flater ut er litt kjedelig. Jeg spiser ikke mer nå enn det jeg gjorde før jul. Da gikk jeg ned 1 kg i måneden, og det var helt perfekt. Men at jeg ikke går mer ned nå betyr at jeg spiser like mye som jeg forbrenner. Jeg vil ikke spise mindre, ikke veldig mye hvertfall, så da er det trening som gjelder.

Beklager dette ble lutt sytete. Jeg gikk en god og lang tur med bikkja i dag da, og det var deilig. Nå går vi mot vår og da blir det mye mer fristende med turer, så jeg satser på å gjøre det fremover.

Hvirdan går det med deg? Bruker du de videoene til funkygine?

Det har vært hektisk i det siste, men i dag fikk jeg tatt en joggetur på 30 min. Startet hjemmekontor-dagen med det, og det var deilig. Planlegger en styrkeøkt i morgen, før dagen i dag var det 3 dager siden sist økt, som var 10 min med yoga😅 Har litt lyst til å prøve 2 økter om dagen noen ganger i påska, så gjenstår det å gjennomføre😂 Men har et lite håp om å få ned fettprosenten litt til sommeren, og da tror jeg at jeg trenger flere løpeturer🙊 Så for å ikke kutte for mye ned på styrken, tenkte jeg å prøve to økter om dagen. Funkygine brukes fortsatt! Hun er så god!

Ellers er det oppussing, med IKEA-turer, møbelflytting og montering og ikke minst maling på planen i påska, så får sneket inn aktivitet der også. Kostholdet går greit nok, magen vet når det er lørdag, ellers så går det greit nok🤣 Tenkte å prøve ei ny kake snart da, som jeg kom over på YT😅

Rolige turer med hunden er ganske så deilig det også❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...