Cr@sh Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Andre uka i august skal poden begynne i barnehagen... ....og JEG gruer meg! Jeg har egentlig full tiltro til at de i barnehagen kan ta vare på han - men det blir bare så innmari rart at han ikke skal være sammen med meg hele dagen. Selv skal jeg begynne i ny jobb. Godt vi har to tilvenningsdager da... (den tredje dagen skal pappa'n være med) De trenger JEG! Andre som har det eller har hatt det sånn ved barnehagestart? Tror vel ikke egentlig at jeg er unormal som gruer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 Skjønner godt hva du mener! Grua meg skikkelig, og lurte fælt på hvordan min lille mamma-dalt skulle klare seg uten mamman.... For ikke å snakke om hvordan barnehagetantene ble å skjønne barnets behov og ønsker! Det rare var at jeg tror det er jeg som sliter mest med avskjedene på morgenene.. Barnet vinker fornøyd og glad, og tasser bort til de andre barna. Det blir å gå kjempebra, både med deg og den lille.... Og etter ei stund vil du oppdage at det kan være godt både for deg og barn å være fra hverandre ei stund om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #3 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Jeg har ikke barn som skal starte i barnehage - men jeg skal starte i barnehage selv neste uke! Og jeg ville bare si at jeg er spent jeg også -på en positiv måte. Spent på møte med foreldrene, håper jeg klarer å gi dem tiltro til at jeg skal klare å ta vare på barna deres på den best mulige måten, håper at jeg får kontakt med både foreldre og barn sånn at de føler seg trygge på at det er en fin ting å være i barnehagen. Ville bare komme innpå for å fortelle at du ikke er alene om å være spent på det første møtet med barnehagen - vi som er der er også spente, men håper og tror at samarbeidet skal bli så godt som overhode mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2005 Takk for svar. Godt det er flere som er og har vært spente. Det blir vel helst å gå bra, som du skriver mockinbird.... helt sikkert. Og det er definitivt verst for meg. Poden er så glad i folk at han syntes sikkert det er godt å se andre ansikter enn mamma sitt hele dagen... Men det er skummelt for det... Og til deg Kverula: Lykke til i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #5 Del Skrevet 25. juli 2005 De aller fleste foreldre har blandete følelser når det gjelder barnehagestart. Det er litt som å føde, man gruer litt for det ukjente, men når man er godt i gang går det greit, og vips sitter du med unger på skolen og tenker tilbake på de gamle gode barnehagedagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #6 Del Skrevet 25. juli 2005 Og lykke til til deg og poden, Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå