AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #21 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tren i hva du vil, så framt du ikke kommer i konflikt med reglene på treningssenteret. Har forstått at bare skuldre er fryktelig farlig for selvbildet til folk! 😉 Har selv trent i alt fra short og t-skjorte til digre joggebukser og hettegenser. Har sett folk i dongeri, men tenker da at det må være noen som har gått seg bort! 🤣 Anonymkode: f9a1d...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #22 Del Skrevet 4. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm Hvorfor ble plutselig dette en diskusjon om muslimer? Hva har religion med denne tråden å gjøre? Anonymkode: 277b7...9ea Godt spørsmål. Det er troll der ute som passer på å trekke inn Islam og muslimer i omtrent alt som diskuteres. Til TS; tren i det du vil/syns er behagelig. Det kan hende det er en kleskodeks på det aktuelle treningssenteret du drar til, så da kan det være greit å følge disse. Og nei, selv om folk går i døvebukser, har klut i håret osv, betyr ikke det at alle må gå kledt sånn. Anonymkode: 378ff...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #23 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 30.9.2020 den 10.20, AnonymBruker skrev: Elastiske jeans som sitter tett oppe og er løsere nedover er veldig godt å bevege seg i. Nei, jeg provoserer ikke. Jeg liker nok bare noe annet enn du gjør. Nei, jeg gjør det ikke til et problem. Jeg bare spør dem som har mye erfaring med treningssentre og påkledning. Jeg liker ikke uniformer hvor regelen er at når alle gjør det, så skal resten også gjøre det. Fordi? Jo, det bare er sånn. Det er ingen god grunn for meg. Anonymkode: 18fe6...22b Det er vel ingen regel som sier dette? Der jeg trener, kommer folk i akkurat det som passer dem. For å si det slik - mye heller folk som går i en bumsete joggebukse enn folk som kommer stigende i singlet for å briefe muskler. Anonymkode: 69b26...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #24 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 1.10.2020 den 14.37, AnonymBruker skrev: Hva gjør treningssentrene hvis det kommer muslimske damer i sine varianter av fotside, vide klær og vil begynne å trene? Da kan de ikke nekte, for det vil ikke ta seg politisk bra ut i forhold til deres rett til å praktisere sin egen kultur og religiøse overbevisning. Eller hadde de blitt nektet? Anonymkode: 18fe6...22b På mitt treningssenter er det et par damer som går kledd i lange klær og hodet dekket. Jeg ser på det som positivt, at kvinner ikke hindres i å ta vare på kroppen sin. Anonymkode: 69b26...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå