Gå til innhold

Blitt singel for første gang i voksen alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har nylig blitt singel for første gang i voksen alder. Er 35 og vært sammen med samme mann siden jeg var 17! Alt er nytt og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Vil gjerne begynne og date igjen, men er helt grønn på dette. Bør jeg begynne med opprette profil på datingsider? Hvilke datingsider passer for en midt i 30-årene (med to barn i tenårene)? Dette er så nytt for meg og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Tips mottas med takk 😊

Anonymkode: 9d475...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke si du bør opprette profil på datingsider, om du kan skaffe deg dates på andre måter.
Ellers skaffer man seg lett dates via Tinder. Tar kort tid å lage profil, så kanskje du skal starte der 🙂 
Mange menn i 30-40'årene m/u barn på Tinder. 

Anonymkode: f0b74...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del unngå alt av datingsider, du kommer til å få haugevis av brev fra menn du aldri kunne tenke deg å date.

Selv vil jeg anbefale happn og tinder.  Det er der flertallet er, og det er ikke så vanskelig å sortere ut de useriøse. (De som vil diskutere sex over mld er sjelden seriøse).

Chatt kort og møt raskt (-alkoholfritt og offentlig). Anbefaler å gå en tur.

Anonymkode: c732c...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg. Singellivet kan være ganske fint det dersom man er lykkelig med seg selv. Spesielt hvis man kommer fra et forhold hvor en ble kontrollert mye, det å kunne gjøre som en vil igjen tror jeg er en litt herlig følelse.

Og det å forplikte seg til noen nye etter et langt forhold kan være en belastning hvis en ikke får pustet ut først og virkelig ønsker det selv. En halvveis greie er bare sårende for den andre parten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være venner med folk uten at man blusser opp romantiske følelser også, det er mye glede i livet som kan deles uten at det må være forpliktelser og ekslusivt for en person.

Endret av Ensom Stjerne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har nylig blitt singel for første gang i voksen alder. Er 35 og vært sammen med samme mann siden jeg var 17! Alt er nytt og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Vil gjerne begynne og date igjen, men er helt grønn på dette. Bør jeg begynne med opprette profil på datingsider? Hvilke datingsider passer for en midt i 30-årene (med to barn i tenårene)? Dette er så nytt for meg og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Tips mottas med takk 😊

Anonymkode: 9d475...c88

Det er jo mange (menn ) med barn i din situasjon.  Så det kan ikke være vanskelig å finne en ny.

Anonymkode: 24ef7...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bruke tiden på å puste, roe ned, få ting på plass, finne ut hva som er deg utefor forhold, hva du liker drive med - trives i eget selskap igjen før du skal kaste deg inn i et forholdsjag. Både for din egen og for barnas del? 

Endret av Carrot
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med brukeren over, hvis du nylig har blitt singel og "aldri" har vært det før, bør du virkelig prøve det en stund før du haster inn i et nytt forhold. Man MÅ ikke på død og liv ha kjæreste, det kan være ganske fint uten også :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carrot skrev:

Hva med å bruke tiden på å puste, roe ned, få ting på plass, finne ut hva som er deg utefor forhold, hva du liker drive med - trives i eget selskap igjen før du skal kaste deg inn i et forholdsjag. Både for din egen og for barnas del? 

Helt enig.

Du kan så klart opprette en profil, men ikke stress med det. Jeg er også godt voksen og har vært innom på en del av disse appene. Må si at det er veldig mye overfladisk og jeg kjenner at det ikke er helt for meg. Mange som ønsker sex partnere, mange er der kun for bekreftelse, men klart også mange hyggelige. Mange chatter med mange, så ikke ta alt for god fisk. 

Anonymkode: e3e9c...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke advare deg, men jeg vil gjerne si at det er godt å være singel en stund før man flyr på dating. Nå er jeg heller ikke som deg da, men du verden så deilig å avslappende det er å gå på byen uten å måtte jage etter kjæreste. For min del fungerer jeg best når jeg ikke dater, ting skjer naturlig og så slipper jeg å være avhengig av en app som gjør jobben🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å prøve ut livet som singel en stund. Kan være meget befriende, samtidig som du får tid til å tenke. 

Anonymkode: c9e89...907

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, vær singel en stund! Du kommer til å vokse som menneske og finne deg selv på helt nye måter. Man må ikke på død og liv være i et forhold hele tiden. «Singel» er ikke en sykdom, selv om mamge snakker om det som det er det.

Anonymkode: 0d2ac...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...