Gå til innhold

Nordlendinger sprer beina i hytt og gevær!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Generelt. Jeg gir faen i om hvem folk knuller, men vennene mine er løse. Jeg bryr meg ikke, jeg er ikke slik sjæl. 

Anonymkode: 09d0d...388

Her motsier du nok en gang deg selv ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei. Generelt. Jeg gir faen i om hvem folk knuller, men vennene mine er løse. Jeg bryr meg ikke, jeg er ikke slik sjæl. 

Anonymkode: 09d0d...388

"Vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er".

Og igjen - du gir jo ikke faen.

Anonymkode: 96e3e...ebd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har litt mer søreuropeisk temperament enn andre nordmenn og mangler de religiøse og kulturelle hindringene som får andre søreuropeere fra å slå seg løs seksuelt. Dessuten virker det for meg som de drikker en del mer også. Jeg liker nordlendinger, jeg. De kan å nyte livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh.. what. 😂 

jeg kan hjelpe deg mer TS. 

trøndere elsker lakris, hvorfor elsker alle trøndere lakris? Alle trøndere jeg kjenner (hele en), elsker lakris, skjønner ikke hva det er.

østlendinger elsker boblejakker! Hvorfor elsker alle østlendinger boblejakker? Jeg har en venn fra Østlandet og hen går alltid i en boblejakke, hvorfor liker østlendinger boblejakker så godt?

sørlending elsker katter! De to sørlendinger jeg kjenner, de begge har katter. Kan noen forklare meg hvorfor elsker sørlendinger katter mer enn oss andre? jeg skjønner ikke det! 

Anonymkode: 78c54...42b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er nordlendinger så løse? Eier de ikke skam? Alle nordlendinger i Oslo sprer beina for hvem som helst virker det som. Virker som de gir faen i kjønnssykdommer o.l. 

Anonymkode: 09d0d...388

 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke å trampe folk på tærne, lurte bare på om mine venner er spesielt løse. Jeg kunne ikke ligget med familien til vennene mine, men mine venner har ligget med mine søsken. Og broren til min venninne ligger med alle. 

Anonymkode: 09d0d...388

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har venner fra Finnmark og Nordland og de er alle skikkelig løse. De ligger med nye folk hver uke. 

Anonymkode: 09d0d...388

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kvalmt. Jeg gir faen i om folk gjør det, jeg gjør det ikke sjæl. 

Anonymkode: 09d0d...388

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Generelt. Jeg gir faen i om hvem folk knuller, men vennene mine er løse. Jeg bryr meg ikke, jeg er ikke slik sjæl. 

Anonymkode: 09d0d...388

Ingen av dine kommentarer ga noe som helst mening for hva tittelen på tråden din er. Det oser bitterhet av deg.

For saken sin skyld, ikke ta alle nordlendinger under en kam. Bare fordi dine "venner" ligger "rundt" så gjør det ikke automatisk til at resten av nordlendinger også gjør det.

Jeg er selv nordlendinger så jeg skal ha meg frabedt av å bli tatt under denne latterlig "kategorien" som du prøver deg på. 

Anonymkode: 7a9ed...020

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt for mange sexpartnere. 

Anonymkode: 09d0d...388

Alt for mange etter din standard, ja. 
 

Jeg for min del vil heller være sammen med folk som ligger rundt og bare har det gøy, istedenfor mennesker som må snakke dritt om andre og prøve å opptre som moralens vokter. Viktig å leve litt, vet du😊

Anonymkode: 59332...9c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er på oppdrag for hjemkommunen: skaffe barn til bygda. Hjelp å støtte oppunder et godt formål!

Anonymkode: 5e136...190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vant med at det er er så jævlig kaldt nordover så da trenger man noen å varme seg med under dyna.

Anonymkode: 08c0d...b01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, youcancallmejune said:

De har litt mer søreuropeisk temperament enn andre nordmenn og mangler de religiøse og kulturelle hindringene som får andre søreuropeere fra å slå seg løs seksuelt. Dessuten virker det for meg som de drikker en del mer også. Jeg liker nordlendinger, jeg. De kan å nyte livet.

Dette både generalisering og menigsløst. Søreuropianere er katolsk .

Anonymkode: 92467...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er løse fordi vi ikke har noen å knulle med på bygda! Klart vi må smi mens jernet er varmt! Kan jo bli flere år før neste kroppskontakt om noensinne igjen. 

Anonymkode: e168c...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette både generalisering og menigsløst. Søreuropianere er katolsk .

Anonymkode: 92467...0d1

Hun nevnte to forskjellige ting, som ikke har sammenheng med hverandre.

Anonymkode: 97f77...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nord og bor i nord. Tror ikke vi har felles venner. Kjenner veldig få som driver med utagerende ligging. Kanskje en, men han lykkes sjelden.

Anonymkode: aa0ee...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man er vant med at det er er så jævlig kaldt nordover så da trenger man noen å varme seg med under dyna.

Anonymkode: 08c0d...b01

Det blir mye kaldere på østandet enn store deler av nord-Norge. I Tromsø blir det for eksempel sjeldent kaldere enn ti kuldegrader selv midt på vinteren :opplyser:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi er løse fordi vi ikke har noen å knulle med på bygda! Klart vi må smi mens jernet er varmt! Kan jo bli flere år før neste kroppskontakt om noensinne igjen. 

Anonymkode: e168c...82e

Ja,  det finnes ikke bygder i resten av landet og heller ikke byer nordpå :Nikke:

Anonymkode: 69db1...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er nordlendinger så løse? Eier de ikke skam? Alle nordlendinger i Oslo sprer beina for hvem som helst virker det som. Virker som de gir faen i kjønnssykdommer o.l. 

Anonymkode: 09d0d...388

De er ikke like innbitt og opphengt som du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som jeg feiler på å være nordlending. Sprer forsåvidt beina ofte, men kun til en person. Ingen av mine nærmeste venner ligger med noen de ikke er i et forhold med heller, så vi må nok bare bli trøndere eller noe. :tronderbart:

Anonymkode: c6ed5...b32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke ekkelt. Du burde prøve det selv. Det er faktisk veldig sunt.

Anonymkode: 78026...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er nordlendinger så løse? Eier de ikke skam? Alle nordlendinger i Oslo sprer beina for hvem som helst virker det som. Virker som de gir faen i kjønnssykdommer o.l. 

Anonymkode: 09d0d...388

Hvordan vet du liksom dette da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...