Gå til innhold

Exen går videre, klarer ikke takle det, vær så snill hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han hadde en periode veldig mye på jobb som gjorde han  i fryktelig dårlig humør, og det gikk utover hans følelser for meg. Rett før han gjorde det slutt fant jeg ut at han hadde begynt å prate med ei ny jente. Ei han tidligere hadde avvist når vi var sammen. Så hun gir han nok masse bekreftelse og oppmerksomhet. De begynte å snappe vanvittig mye, og det gjorde at han kaldt og brått dumpet meg. 

Jeg ble knust, og han vet ikke at jeg vet om henne. Det har gått to måneder, og hver eneste dag ser jeg de snapper og snapper sammen. JA jeg vet det ikke er bra å følge med på, men jeg klarer ikke la vær, så det hjelper ikke si det. Jeg har sett han har besøkt henne én gang bare to uker etter bruddet. De bor noen timer fra hverandre. Hver helg er jeg redd for at de skal møtes igjen. 

Han har heldigvis sluttet å prate like mye med henne på dagtid, det pleide å være døgnet rundt. De snakker likevel helt hinsides mye på kveldstid, men det virker som det bare er på snap. 

Jeg skjønner at dette gjør det enklere for han å gå videre, men jeg klarer ikke gå videre når han ikke virker lei seg i det hele tatt. Jeg er så redd for at dette er seriøst, og grunnen til at jeg følger så mye med er fordi jeg er redd for å bli tatt på senga av at de blir sammen eller lignende.

Det eneste jeg vil er å gå tilbake i tid, og at det er oss igjen. Det hører med til historien at litt av grunnen til at jeg er så knust er at rett før dette gikk det SÅ bra med oss. Han virker SKIKKELIG forelsket før dette jobbgreiene, og jeg klarer ikke slippe håpet om at han egentlig savner meg.

Han er en usikker og stolt type, og jeg vet at dersom han angrer hadde han ikke turt å ta kontakt. 

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, det eneste jeg vil er at han ikke skal bli sammen med henne som var der før det ble slutt. Jeg er så knust.

Spørsmålet mitt til dere er; hva er sjansene for at en sånn rebound faktisk blir noe mer? Kan man egentlig få ordentlig følelser over snapchat? 

Anonymkode: 05c1b...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde en periode veldig mye på jobb som gjorde han  i fryktelig dårlig humør, og det gikk utover hans følelser for meg. Rett før han gjorde det slutt fant jeg ut at han hadde begynt å prate med ei ny jente. Ei han tidligere hadde avvist når vi var sammen. Så hun gir han nok masse bekreftelse og oppmerksomhet. De begynte å snappe vanvittig mye, og det gjorde at han kaldt og brått dumpet meg. 

Jeg ble knust, og han vet ikke at jeg vet om henne. Det har gått to måneder, og hver eneste dag ser jeg de snapper og snapper sammen. JA jeg vet det ikke er bra å følge med på, men jeg klarer ikke la vær, så det hjelper ikke si det. Jeg har sett han har besøkt henne én gang bare to uker etter bruddet. De bor noen timer fra hverandre. Hver helg er jeg redd for at de skal møtes igjen. 

Han har heldigvis sluttet å prate like mye med henne på dagtid, det pleide å være døgnet rundt. De snakker likevel helt hinsides mye på kveldstid, men det virker som det bare er på snap. 

Jeg skjønner at dette gjør det enklere for han å gå videre, men jeg klarer ikke gå videre når han ikke virker lei seg i det hele tatt. Jeg er så redd for at dette er seriøst, og grunnen til at jeg følger så mye med er fordi jeg er redd for å bli tatt på senga av at de blir sammen eller lignende.

Det eneste jeg vil er å gå tilbake i tid, og at det er oss igjen. Det hører med til historien at litt av grunnen til at jeg er så knust er at rett før dette gikk det SÅ bra med oss. Han virker SKIKKELIG forelsket før dette jobbgreiene, og jeg klarer ikke slippe håpet om at han egentlig savner meg.

Han er en usikker og stolt type, og jeg vet at dersom han angrer hadde han ikke turt å ta kontakt. 

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, det eneste jeg vil er at han ikke skal bli sammen med henne som var der før det ble slutt. Jeg er så knust.

Spørsmålet mitt til dere er; hva er sjansene for at en sånn rebound faktisk blir noe mer? Kan man egentlig få ordentlig følelser over snapchat? 

Anonymkode: 05c1b...efa

Dette er forventninger som ikke har noe med noen andre å gjøre.

Å forvente at noen skal være lei seg før du er fornøyd er bare sykt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet her mange mange ganger før om akkurat det samme. Og fortsatt så driver du å stalker han på snap? Så creepy!!

Anonymkode: e4bf4...069

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor skriver du hele tiden her når du ikke tar til deg tingene du får? Du gidder for det første ikke å slette han fra sosiale medier hvor du rett og slett sitter å stalker folk. Det har gått måneder .....så da vil du ha det sånn da. 
du vet de møtes og uansett hvor mye du ser på kartet så vil ikke det stoppe han fra å møte hun. Tydeligvis er det seriøst siden de snakker sammen og møter hverandre enda. En rebound ender ganske raskt om personen ikke klarer å stoppe å tenke på eksen sin (deg) da ville du hørt fra han alt.

 

han prøver å gå videre med livet sitt og mest sannsynlig så ender de to snart opp i et forhold og du kommer til å være der å vitne det å såre deg selv fordi du ikke blokkerer han

Anonymkode: e4bf4...069

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står på snapchat, han har fremdeles alt synlig for meg.

Anonymkode: 05c1b...efa

Kan man se hvem andre snapper med??? 

Anonymkode: d3f4d...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, MarieLo skrev:

Dette er forventninger som ikke har noe med noen andre å gjøre.

Å forvente at noen skal være lei seg før du er fornøyd er bare sykt.

Hun sikter sikkert til sjokket ved å «kaldt og brått» bli dumpet etter det hun opplevde som en god periode før han plutselig jobbet mye for deretter å tilsynelatende gå videre som om ingenting har skjedd. Ikke til selve det at han skal lide, men altså sjokket, det uforståelige, som forsinker sorgprosesser

Anonymkode: 42248...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man se hvem andre snapper med??? 

Anonymkode: d3f4d...dae

Lurer jeg også på! 

Anonymkode: 84a8b...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man se hvem andre snapper med??? 

Anonymkode: d3f4d...dae

Det skjønner jeg ikke! Jeg ser da ikke det?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Meadow skrev:

Det skjønner jeg ikke! Jeg ser da ikke det?! 

Hun mener hun ser at scoren hans går oppover.. men hun kan ikke fysisk se at det et hun han snapper 

Anonymkode: e4bf4...069

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun mener hun ser at scoren hans går oppover.. men hun kan ikke fysisk se at det et hun han snapper 

Anonymkode: e4bf4...069

Hvordan vet hun at de snakker sammen da, hun skriver jo det?

Ts, du høres ut som en gal ex. Slett han på snap og gå videre! Dette er ikke sunt, denne overvåkningen du driver med. Han gjorde det slutt, beklager men sånn er det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir lettere for deg selv å gå videre om du ignorerer han og slutter å følge med på hvor han er eller hva han gjør gjennom sosiale medier. Oppsøkende atferd bare forsterker, forlenger og vanskeliggjør bruddet. Jeg vil råde deg til å ikke søke han opp. Slett han fra sosiale medier og ikke følg med på hva han gjør. 
 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sikter sikkert til sjokket ved å «kaldt og brått» bli dumpet etter det hun opplevde som en god periode før han plutselig jobbet mye for deretter å tilsynelatende gå videre som om ingenting har skjedd. Ikke til selve det at han skal lide, men altså sjokket, det uforståelige, som forsinker sorgprosesser

Anonymkode: 42248...fb7

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du deg selv så vondt ts? Det er du som velger her å bli i det vonde med å overvåke hva han gjør på sosiale medier. Det er ikke bra for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...