Gå til innhold

Forlate en flott mann til fordel for å bli sugarbaby i USA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du? Hvor bodde du og hvor lenge? Jobbet du? Dårlig råd/ god råd?

Hva er det som gjør at du fraråder å bo der? 
Nei, Norge er trygt og et enkelt land å leve i. Men drømmen og visjonen jeg har hatt om USA fra jeg var ei lita jente har brent seg fast. Det er så ille, at jeg kan ha en god dag, være lykkelig og glad. Så er det en sang jeg forbinder med gode tanker om USA så er jeg vippet av pinnen totalt. Jeg blir av en eller annen grunn så nostalgisk at jeg mister meg selv. Gråter og savner. Det er skikkelig ugreit når det kommer slike episoder.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Men hvorfor i alle dager er den drømmen (urealistisk eller ikke) forbundet med å prostituere deg for en Sugar Daddy? Hvorfor inkluderer du ikke den flotte mannen din i drømmen om å bo i USA og skaffer dere vanlige jobber der i stedet? Utrolig merkelig opplegg, og veldig respektløst ovenfor partneren din om han ikke vet om disse planene dine.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Uatskillelig said:

Jeg tror ikke du skal satse på dette. Resultatet kan like godt vise seg å bli noe helt annet enn det du ser for deg, og du kan ende opp voldtatt og misbrukt. Ville ikke tatt sjansen. Du har et godt og trygt liv her i Norge. Ikke spill russisk rulett ved å risikere å kaste alt på båt. 


 

Det kan du ha et poeng. Jeg vet at jeg er dumsnill og ekstremt naiv. Kan ukritisk bli kjent med nye mennesker å bare tro det beste om de. Jeg har fått hørt av flere at de er redd jeg en dag skal bli utsatt for noe, fordi jeg tror alle er snille og gode frem til de beviser noe annet.

Takk for inputten din😊

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du? Hvor bodde du og hvor lenge? Jobbet du? Dårlig råd/ god råd?

Hva er det som gjør at du fraråder å bo der? 
Nei, Norge er trygt og et enkelt land å leve i. Men drømmen og visjonen jeg har hatt om USA fra jeg var ei lita jente har brent seg fast. Det er så ille, at jeg kan ha en god dag, være lykkelig og glad. Så er det en sang jeg forbinder med gode tanker om USA så er jeg vippet av pinnen totalt. Jeg blir av en eller annen grunn så nostalgisk at jeg mister meg selv. Gråter og savner. Det er skikkelig ugreit når det kommer slike episoder.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Hmm, mener at jeg leste en tråd fra deg for noen måneder siden om at du vurderte å forlate samboer for USA drømmen.

Hva med å heller spare opp så du feks kan tilbringe 3 måneder i NY i strekk en gang? Å flytte til USA som nordmann er veldig urealistisk med mindre man gifter seg inn, og må jo også frarådes siden det er jo et u-land, som samboeren din sier.

That being said så elsker jeg USA også, drømte også om å bo der hele barndommen og ungdomstiden min. Men noen drømmer må man bare legge på hylla, og det landet der er faktisk et brennende høll som bare kommer til å bli verre når Trump vinner (PGA the electoral vote) og så fullbyrder skjebnen sin om å være totalt diktator.

Anonymkode: e9ad0...714

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor reelt er egentlig dette å få til? Jeg er 29 år, har en alldeles flott mann jeg deler livet med, han er alt jeg noen sinne kunnet ønske meg i en partner. Men drømmen om USA vil ikke slippe taket i meg. Jeg ser bra ut, og får mange blikk kastet etter meg hele tiden. Jeg er snill og utadvent. Tenker at jeg da har en god sjangse til å kunne bli sugarbaby til en amerikansk sugardaddy og evt ha større sjangse til å kunne oppleve drømmen om USA? eller er jeg helt på bærtur? Evt noen som har erfaring? Redd jeg evt kommer til å angre for å offre en så flott mann for en drøm som kanskje ikke går som jeg hadde tenkt, men klarer ikke slutte tenke på hvordan livet som meg i USA hadde vært.
 

Ønsker ærlige svar og spydigheter kan dere spare dere for.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Når du er så dum og i tillegg fraber deg spydige kommentarer.....da beviser du virkelig hvor blåst du er, lykke til 🙂

Anonymkode: 25001...b0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan du ha et poeng. Jeg vet at jeg er dumsnill og ekstremt naiv. Kan ukritisk bli kjent med nye mennesker å bare tro det beste om de. Jeg har fått hørt av flere at de er redd jeg en dag skal bli utsatt for noe, fordi jeg tror alle er snille og gode frem til de beviser noe annet.

Takk for inputten din😊

Anonymkode: 8ba0b...61a

Da bør du i alle fall IKKE gå inn i prostitusjon. Folk med onde hensikter kan utnytte deg som er naiv, ukritisk og godtroende. Dette kan få fatale følger. Hold deg langt unna! Ikke innbland deg i noen som kan utnytte deg. 
 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på😃 Jeg trenger kanskje å høre det.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Tror ikke jeg tør uansett... Det er så "hard miljø" her på KG ... Men kan røpe at jeg er "for"  porostitusjon - så lenge det er frivillig :Nikke: You go girl! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du tror disse unge damene ser slik ut hele tiden fordi de er unge, så tar du feil😂 få vekk litt sminke, filter og photoshop så kanskje hun ikke er et prakteksempel likevel. 
 

Anonymkode: 8ba0b...61a

Ja, de ser sånn ut «hele tiden» fordi de er sugerbabies. De propper på seg med sminke og tar kirurgiske inngrep for å holde seg «vakre» foran «kundene» sine. 

Hva har du å by på til eldre menn? Tror du de bryr seg om naturlig skjønnhet?? 🤣🤣 Menn med penger i USA går ikke for eldre kvinner med eller mindre hun har startet tidlig, har kontakter og ser ut som levende sex-dukke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - Du er jo helt sikkert nydelig og om du vil satse på suger baby livet så hvorfor ikke starte det her i Norge først og jobbe deg videre til USA?

Klarer du det ikke i Norge er det null sjans i USA der det er uendelig med konkurrenter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt ikke. Jeg ser mye yngre ut enn jeg er, og jeg har vært en del på reiser der borte og fått oppmerksomhet som skulle tilsi at jeg er alt annet enn for gammel. Ikke for å høres ufyselig ut, men sånn er det.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Rikinger kan velge og vrake blant de peneste i verden, de velger ikke noen som begynner å bli 30. Kanskje hvis du finner deg en på 70+

Anonymkode: 0876c...ff9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve deg på Onlyfans så ser du raskt hvor lett/vanskelig det er å tjene til livets opphold med utseendet og "personlighet". Bruker anførselstegn fordi du som sugarbabe eller prostituert (ikke stor forskjell faktisk) aldri kommer til å være deg selv med disse folka. Du tenker at du kan bruke mye av din egen væremåte og at det ikke er SÅ stress, men jeg har vært high end eskorte og kan fortelle deg at du alltid må være "på" når du er rundt disse menneskene. Du kan aldri ha en dårlig dag, du bør ha en satans ståpåvilje, kunne forutse de sykeste situasjoner, passe på deg selv, aldri røpe detaljer om deg selv og være smørblid samtidig som du må være jæklig streng med veldig mange som alltid prøver å utnytte deg eller få mest mulig ut av det du tilbyr.

Om du ikke er kynisk, beinhard og har veldig businessteft samtidig som du skal dyrke alle disse feminine egenskapene og vise deg fra beste side alltid, så er det bare å glemme det. Gamet er knalltøft og du må strekke deg langt, spesielt for den/de du treffer fast. Om du har sex, går på dater/middager, eller bare tilbyr hyggelig prat, massasje o.l. så er du ALDRI privatperson, og du vil aldri ha ordentlig fri. Hele dager går med til bilder, shopping, svare på samtaler, gjøre avtaler, markedsføring +++ 

Det er økonomiskt rikt, men utrolig fattig ellers. Selv ikke "kollegaer"/venner vet hvem du er, du har ingen å være ærlig med og det er ensomme kvelder hvis du verdsetter ærlighet og ekte mennesker. Så tenk deg veldig om, livet ditt blir virkelig aldri det samme igjen.

Anonymkode: 6a4d4...296

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er vel klar over at prostitusjon/soliciting er FORBUDT i USA? Altså, ikke bare som i Norge at det er forbudt å kjøpe seksuelle tjenester, men det er like forbudt å selge. Amerikanske fengsler tror jeg ikke du burde drømme om å se fra innsiden....

Anonymkode: 42cc0...664

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OPIgirl skrev:

Ikke for en på 60.

Jo, det er hun. Om hun vil ha sugardaddy, er straks 30 for gammelt. Brude dratt senest da hun var 25. i tillegg kan det godt hende hun er veldig pen for norsk standard, men hun er sannsynligvis en av mange i USA. 
 

Så jeg ville anbefalt henne å ikke reise fra partneren hun har nå. Men på en annen side, så er det jo ingenting i veien for at hun   prøver å søke seg jobb i USA og se hva som skjer. Nå aner ikke jeg noe om kvalifikasjonene til ts, men går ut i fra at hun i det minste kan søke seg som au pair. 

Anonymkode: 0316e...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om du har en drøm om å bo i USA så synes jeg at du egentlig bare skal følge drømmen din om det gjør deg lykkeligere, bare pass på at du har alt på stell, jeg vil ikke anbefale sugarbaby livet, men det ser du jo selv, du kan prøve deg frem Heller, snakk med samboeren din om det og inkluder han i drømmen din og så kan dere finne ut av hva dere gjør, ville egentlig anbefalt å bli skuespiller heller. Det viktigste er å prøve seg

frem, ta med

samboeren din og flytt til USA. Ikke noe er uoppnåelig. Jeg støtter deg. Pass på å få en god helse ordning i USA, man får ikke det dekket slik som i Norge, men det vet du nok. 

Follow Your dreams😇❤️Drømmer er til 

å virkeligjøres. Man

vet ikke før

man har prøvd seg

frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i USA drømmer ts å slå seg ned? New York, Miami, Los Angeles? Ikke glem at utelivet og underholdningsbransjen er helt dødt der borte nå. Broadway er stengt, kino, film- og musikkindustrien, theme parks etc er i fullstendig stillstand og kommer til å være berørt en god stund etter at man har fått bukt med covid-19. Mange har mistet jobbene og antall hjemløse har eksplodert. 
Selv om du begynner å bli gammel har du likevel et lite trumfkort du kan spille på. Om du har den typiske norske friske naturlige skjønnheten. Den er mangelvare der borte. Bare du ikke er veldig naiv..for da er du fucked. 

Anonymkode: cec26...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser mye yngre ut enn jeg er

Absolutt alle mener de der yngre ut enn de er. Selv om det er tilfelle så er du for gammel. Alder er ikke bare et tall.

Det er uendelig med damer som vil være sugarbabe. Ei dame på snart 30 har ikke sjans

Anonymkode: dc4f9...04a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Rikinger kan velge og vrake blant de peneste i verden, de velger ikke noen som begynner å bli 30. Kanskje hvis du finner deg en på 70+

Anonymkode: 0876c...ff9

Hvorfor tror du de peneste i verden ønsker å bli sugarbabes?

Anonymkode: f9aae...f94

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor reelt er egentlig dette å få til? Jeg er 29 år, har en alldeles flott mann jeg deler livet med, han er alt jeg noen sinne kunnet ønske meg i en partner. Men drømmen om USA vil ikke slippe taket i meg. Jeg ser bra ut, og får mange blikk kastet etter meg hele tiden. Jeg er snill og utadvent. Tenker at jeg da har en god sjangse til å kunne bli sugarbaby til en amerikansk sugardaddy og evt ha større sjangse til å kunne oppleve drømmen om USA? eller er jeg helt på bærtur? Evt noen som har erfaring? Redd jeg evt kommer til å angre for å offre en så flott mann for en drøm som kanskje ikke går som jeg hadde tenkt, men klarer ikke slutte tenke på hvordan livet som meg i USA hadde vært.
 

Ønsker ærlige svar og spydigheter kan dere spare dere for.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Er du pen nok? Norske damer ser ut som grå mus vs amerikanske damer. 

Anonymkode: 6c2f6...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du er vel klar over at prostitusjon/soliciting er FORBUDT i USA? Altså, ikke bare som i Norge at det er forbudt å kjøpe seksuelle tjenester, men det er like forbudt å selge. Amerikanske fengsler tror jeg ikke du burde drømme om å se fra innsiden....

Anonymkode: 42cc0...664

Dette. Du har lyst til å dra til USA for å bli kriminell. Har du tenkt på det? At du også må drive og gjemme deg for politiet der borte og kan komme i et amerikansk fengsel?

Anonymkode: f507f...03a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du? Hvor bodde du og hvor lenge? Jobbet du? Dårlig råd/ god råd?

Hva er det som gjør at du fraråder å bo der? 
Nei, Norge er trygt og et enkelt land å leve i. Men drømmen og visjonen jeg har hatt om USA fra jeg var ei lita jente har brent seg fast. Det er så ille, at jeg kan ha en god dag, være lykkelig og glad. Så er det en sang jeg forbinder med gode tanker om USA så er jeg vippet av pinnen totalt. Jeg blir av en eller annen grunn så nostalgisk at jeg mister meg selv. Gråter og savner. Det er skikkelig ugreit når det kommer slike episoder.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Min far er amerikansk, så jeg bodde fra jeg var 20 - 26 i USA. Min far bor i Montana, jeg bodde i Washington fram til jeg var 25 så bodde jeg siste året i Florida. Jeg tok studiene mine i USA itillegg til at jeg jobbet ved siden.

Hadde jeg ikke hatt familie der hadde jeg nok hatt dårlig råd.

Havner du på kjøret i USA er det lite hjelp å få i motsetning til Norge. I Norge får du all slags mulig støtte hvis du kommer ut i økonomiske problemer, i USA står du aleine (med mindre du får hjelp av familie). 

USA-drømmen er ganske normal, ikke uten grunn det kalles "land of opportunity" - men før man gjør noe så drastisk bør man ha planlagt i god tid. 

Istedenfor å være avhengig av sugardaddy, så kan du spare deg opp en god del sparepenger og bo der en periode. 

Du burde også sjekke opp i oppholdstillatelse, det kan du sjekke med den amerikanske ambassaden i Norge. 

Dersom du klarer å lande en jobb, slik at du har mulighet til å stå på egne bein er det ingenting i veien for å flytte til USA, men ikke gjør deg avhengig av andre (sugardaddy) for å kunne overleve - for dersom det skulle gå galt så er du ille ute.

Anonymkode: 4b8bf...9f0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ubeskrivelig dårlig ide, men kjør på. Du virker overhodet ikke mottagelig for fornuft, så det er nok best å prøve, kjenne det på kroppen, og så heller komme hjem.

Selv om du er fin å se på (alle tror de ser yngre ut enn de er) og folk snur seg etter deg på gata, er det ikke det samme som at noen er interessert i å betale store summer (det er det du er ute etter?) for å være sugerdaddyen din. Og selv om du mener at folk snur seg etter deg, er det ikke nødvendigvis fordi de synes du er slående vakker? Skjønnhet i USA er noe helt annet enn her. Det skal være stort og fake. Det er ikke som i Norge, hvor vi fremhever naturlig skjønnhet. Verdiene deres, og den kynismen som rår der borte, kan lett gjøre en nordmann deprimert. 

Du vil nok få et brutat møte med virkeligheten der borte, men det er kanskje det eneste som kan hjelpe deg ut av denne drømmen du er fastlåst i.

Anonymkode: 5d411...d4e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...