Gå til innhold

Forlate en flott mann til fordel for å bli sugarbaby i USA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle til å si det. Det er liksom bare fra 20-25 en kvinne er i sin prime virker det som. Trist

Anonymkode: 8ba0b...61a

Er dessverre slik det er. 

Men anbefaler deg sterkt å legge denne drømmen på hyllen. 

Du kan heller ta med deg mannen å bo en periode i USA? 

Anonymkode: 4b8bf...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mange kvinner ikke er helt klar over hvilke gullgruve de har mellom beina. Det er en ressurs som mister verdi skremmende fort og som de bør høste fordelene av så raskt de kan.

Tredve år innebærer at du ikke lenger får de rikeste men må nøye deg med noen litt lenger ned på skalaen. Men så lenge du kan nøye deg med litt mindre finnes det helt sikkert noen for deg også hvis det vet å spille kortet ditt rett.. 

Anonymkode: bf78e...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Ikke nødvendigvis for sen, alltids en som ville hatt deg. Men - å tenke at du skal leve som prostituert og attpåtil er 29, du burde hatt andre syn på livet innen nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tror det kommer til å være reiseforbud i et par år til du da? Tror jeg neppe

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lol, reiseforbud og «du er IKKE stein hakka gæren om du drar til USA i dette klimaet» er vidt forskjellige ting.

Anonymkode: e9ad0...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er dessverre slik det er. 

Men anbefaler deg sterkt å legge denne drømmen på hyllen. 

Du kan heller ta med deg mannen å bo en periode i USA? 

Anonymkode: 4b8bf...9f0

Ja, jeg blir egentlig litt deprimert av tanken. At jeg i en alder av 29 snart er å betrakte som "gammel".

Mannen vil ikke flytte til et u-land som han kaller det. Han har ikke vært der, men det har jeg. Og jeg elsker det der. Jeg blir som et annet menneske. Føler meg lykkeligere, lettere til sinns.

 

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg kvinner ofte er vakrest i 30-åra (Rosamund Pike i Gone Girl er jo noe av det vakreste jeg har sett feks!), men horekunder er jo ekle menn som vil ha det pur unge å være stygg med, det er veletablert.

Anonymkode: e9ad0...714

Horekunder er ekle uansett, ja.

 

Men jeg bare reagerer på at det man fremstiller som skjønnhet er ... redusert til bare 10 år av hele ens liv liksom.

 

Anonymkode: d61c9...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange kvinner ikke er helt klar over hvilke gullgruve de har mellom beina. Det er en ressurs som mister verdi skremmende fort og som de bør høste fordelene av så raskt de kan.

Tredve år innebærer at du ikke lenger får de rikeste men må nøye deg med noen litt lenger ned på skalaen. Men så lenge du kan nøye deg med litt mindre finnes det helt sikkert noen for deg også hvis det vet å spille kortet ditt rett.. 

Anonymkode: bf78e...6f5

Skrevet fra en mørk kjellerhybel på Gjøvik? Lukter sur pung lang vei.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange kvinner ikke er helt klar over hvilke gullgruve de har mellom beina. Det er en ressurs som mister verdi skremmende fort og som de bør høste fordelene av så raskt de kan.

Tredve år innebærer at du ikke lenger får de rikeste men må nøye deg med noen litt lenger ned på skalaen. Men så lenge du kan nøye deg med litt mindre finnes det helt sikkert noen for deg også hvis det vet å spille kortet ditt rett.. 

Anonymkode: bf78e...6f5

Hvem vil ha en sånn mann uansett? Hvem orker å være rundt rike mennesker, som får alt dem peker på, sikkert kom seg der ved skittent spill og lite empati? Hvis det er det kvinner trakter etter, så jaja...

Anonymkode: d61c9...795

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MadameDeRosa said:

Ikke nødvendigvis for sen, alltids en som ville hatt deg. Men - å tenke at du skal leve som prostituert og attpåtil er 29, du burde hatt andre syn på livet innen nå...?

Jeg vet jeg burde ha et annet syn. Og tro meg, jeg har prøvd, men det går ikke. Denne drømmen har brent seg fast og jeg blir ikke kvitt den samme hvor mye jeg prøver.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Horekunder er ekle uansett, ja.

 

Men jeg bare reagerer på at det man fremstiller som skjønnhet er ... redusert til bare 10 år av hele ens liv liksom.

 

Anonymkode: d61c9...795

Ja, jeg er helt enig i at det er deprimerende ass. Men det er vel om man ser på kvinners skjønnhet gjennom mannlige briller?

Jeg svarte at TS er for gammel, men da mener jeg jo for gammel akkurat til dette formålet - Marilyn Monroe er jo enda en kvinne som var på sitt vakreste sent i 30-åra. 

Tror bare ikke at en horekunde heller vil ha en 29-åring enn en 19-åring. Men jeg vil nok 8/10 ganger personlig synes at 29-åringen er penest.

Anonymkode: e9ad0...714

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med enkelte kvinner? Eier dere ikke skam og har dere ikke respekt for dere selv? Prostituert er det riktige ordet her. 

Anonymkode: 6e1e1...adb

Hvorfor skriver du "dere"?

Anonymkode: f9aae...f94

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg blir egentlig litt deprimert av tanken. At jeg i en alder av 29 snart er å betrakte som "gammel".

Mannen vil ikke flytte til et u-land som han kaller det. Han har ikke vært der, men det har jeg. Og jeg elsker det der. Jeg blir som et annet menneske. Føler meg lykkeligere, lettere til sinns.

 

Anonymkode: 8ba0b...61a

Jeg har bodd i USA, tror du føler deg lykkeligere, lettere til sinns pga du er på ferie. 

Når man er på ferie så wr jo man lykkeligere, avbrekk fra livet hjemme. 

Usa er ikke ett land jeg anbefaler å bo permanent i, hvertfall ikke når du kommer fra trygge Norge.

 

Anonymkode: 4b8bf...9f0

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke skills for å være prostituert. Bare pen, ung og null selvrespekt  

Anonymkode: f0f0e...502

Det spørs hva slags prostituert du vil være. Vil du være i det øverste sjiktet må du ha høyere utdanning, være usedvanlig godt samfunnsorientert, kunne delta i en samtale innen de fleste felt, være morsom og i tillegg være vakker.

Anonymkode: bf78e...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at hun her er i 20 åra? Hun ser ut som 30+

Anonymkode: c3bf1...7e0

Var et eksempel, men går du på instagram så finner du mange 20-åringer som ser eldre ut pga sminke og kirurgiske inngrep. 

Akkurat hun der er 25-26 år gammel, heter Adele Grisoni. 

Eller har vi Ellie O’Donnell - 22 år gammel762AF531-8D76-4EE5-A857-51D81D086225.thumb.jpeg.715a5a78c4d77ac355ecc1e27a4bf810.jpeg

Tarsha Whitmore - 20 år gammel49B96A1F-203F-416A-929D-5F0420BC7EB4.thumb.jpeg.861dbb771b9ee3b39e7edd806474212e.jpeg

osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at jeg da har en god sjangse til å kunne bli sugarbaby til en amerikansk sugardaddy og evt ha større sjangse til å kunne oppleve drømmen om USA?

Kjempeplan! Sayonara.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det spørs hva slags prostituert du vil være. Vil du være i det øverste sjiktet må du ha høyere utdanning, være usedvanlig godt samfunnsorientert, kunne delta i en samtale innen de fleste felt, være morsom og i tillegg være vakker.

Anonymkode: bf78e...6f5

Jente, du trenger bare et trangt hull. 

Anonymkode: f0f0e...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker ærlige svar og spydigheter kan dere spare dere for.

Om det bare var "lov" å være spydig, så skulle du fått ett ærlig svar 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har bodd i USA, tror du føler deg lykkeligere, lettere til sinns pga du er på ferie. 

Når man er på ferie så wr jo man lykkeligere, avbrekk fra livet hjemme. 

Usa er ikke ett land jeg anbefaler å bo permanent i, hvertfall ikke når du kommer fra trygge Norge.

 

Anonymkode: 4b8bf...9f0

Har du? Hvor bodde du og hvor lenge? Jobbet du? Dårlig råd/ god råd?

Hva er det som gjør at du fraråder å bo der? 
Nei, Norge er trygt og et enkelt land å leve i. Men drømmen og visjonen jeg har hatt om USA fra jeg var ei lita jente har brent seg fast. Det er så ille, at jeg kan ha en god dag, være lykkelig og glad. Så er det en sang jeg forbinder med gode tanker om USA så er jeg vippet av pinnen totalt. Jeg blir av en eller annen grunn så nostalgisk at jeg mister meg selv. Gråter og savner. Det er skikkelig ugreit når det kommer slike episoder.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beeblebrox said:

Om det bare var "lov" å være spydig, så skulle du fått ett ærlig svar 😅

Kjør på😃 Jeg trenger kanskje å høre det.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor reelt er egentlig dette å få til? Jeg er 29 år, har en alldeles flott mann jeg deler livet med, han er alt jeg noen sinne kunnet ønske meg i en partner. Men drømmen om USA vil ikke slippe taket i meg. Jeg ser bra ut, og får mange blikk kastet etter meg hele tiden. Jeg er snill og utadvent. Tenker at jeg da har en god sjangse til å kunne bli sugarbaby til en amerikansk sugardaddy og evt ha større sjangse til å kunne oppleve drømmen om USA? eller er jeg helt på bærtur? Evt noen som har erfaring? Redd jeg evt kommer til å angre for å offre en så flott mann for en drøm som kanskje ikke går som jeg hadde tenkt, men klarer ikke slutte tenke på hvordan livet som meg i USA hadde vært.
 

Ønsker ærlige svar og spydigheter kan dere spare dere for.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Jeg tror ikke du skal satse på dette. Resultatet kan like godt vise seg å bli noe helt annet enn det du har sett for deg, og du kan i verste fall ende opp voldtatt og misbrukt. Mye utnytting, trafficking og overgrep i den bransjen. Ville ikke tatt sjansen. Du har ingen garanti for at du møter noen gode folk som sugarbaby. Du har et godt og trygt liv her i Norge. Ikke spill russisk rulett med ditt eget liv. Du risikerer å kaste alt du har på båt. Det er en altfor høy pris å betale for noe som kan vise seg å bli til rent intet, evt., til et liv med alvorlige traumer.


 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...