Gå til innhold

Forlate en flott mann til fordel for å bli sugarbaby i USA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor reelt er egentlig dette å få til? Jeg er 29 år, har en alldeles flott mann jeg deler livet med, han er alt jeg noen sinne kunnet ønske meg i en partner. Men drømmen om USA vil ikke slippe taket i meg. Jeg ser bra ut, og får mange blikk kastet etter meg hele tiden. Jeg er snill og utadvent. Tenker at jeg da har en god sjangse til å kunne bli sugarbaby til en amerikansk sugardaddy og evt ha større sjangse til å kunne oppleve drømmen om USA? eller er jeg helt på bærtur? Evt noen som har erfaring? Redd jeg evt kommer til å angre for å offre en så flott mann for en drøm som kanskje ikke går som jeg hadde tenkt, men klarer ikke slutte tenke på hvordan livet som meg i USA hadde vært.
 

Ønsker ærlige svar og spydigheter kan dere spare dere for.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er for gammel.

Anonymkode: e9ad0...714

Så absolutt ikke. Jeg ser mye yngre ut enn jeg er, og jeg har vært en del på reiser der borte og fått oppmerksomhet som skulle tilsi at jeg er alt annet enn for gammel. Ikke for å høres ufyselig ut, men sånn er det.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Ikke for en på 60.

Joda, de og får sugerbabys rundt 20 år. Er liksom poenget med å betale de. 

Anonymkode: 067bb...398

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du spør om du er helt på bærtur. Ja, det vil jeg si du er.

Anonymkode: f9aae...f94

På hvilken måte? Tar gjerne imot konstruktiv kritikk.

Anonymkode: 8ba0b...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er for gammel.

Anonymkode: e9ad0...714

Det sier mye om deg om du vil kaste bort en bra mann for å bli prostituert i USA. Ja, vet du sa du ikke ønsket negative tilbakemeldinger, men sånn er det. Vil du til USA, så fix deg selv! Ikke får en gammal mann til p betale for deg for å knulle ham!!

blir så oppgitt over jentunger som ikke gidder p gjøre noe sjøl, vil bare ha penger for å ligge!!

Anonymkode: 6bcf5...3a8

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ikke for en på 60.

Menn på 60 blir sammen med seriøse damer på 30 de kan tilbringe livet med, eller fjollete, unge jenter. TS er en fjollete dame på 30.

Anonymkode: e9ad0...714

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For sugar daddies så er er alderen på damene viktig...de fleste vil ha sånne helt unge noen på 19-21...du er jo for gammel nå 

Anonymkode: 6bed4...b6c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok for gammel ja. Dessverre. 

Anonymkode: cec26...362

 

Hva er maks alder da mener dere?

 

Og uansett, hvorfor vil du kaste bort alt det trygge for dette? Tror du at det er noe du kan enkelt få tilbake igjen? Pff..

Anonymkode: d61c9...795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Too old. Og ikke flatter deg selv med hvordan du tror du ser ut lol

Anonymkode: c3bf1...7e0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Ja, det syns jeg var lurt🙂

😂😂😂😂😆

Anonymkode: e9ad0...714

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han mannen din i Norge er bare "bra nok" hvis drømmen din om USA ikke går i oppfyllelse? Hvis han er en bra mann, så håper jeg for hans skyld at han finner seg en kvinne som er verdig ham og som virkelig vil ha ham. Jeg tenker på alt det livet har å by på, og undere meg over at det finnes kvinner som har som mål og drøm å finne seg en sugardaddy. 

Anonymkode: 5ecd5...088

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drømmen å bli prostituert bør det første steget være å være oppriktig mot den stakkars fyren du er sammen med, og ikke han han som en trøstepremie til du finner noe bedre.  Det er umoralsk og forkastelig. La denne fyren slippe å være i et falsk forhold uten gjensidighet. Bryr du deg om han så lat du han gå.

Anonymkode: a32e3...d23

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...