Gå til innhold

Fødselsdrøm (drømmetydning?) og merkelig sammentreff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her en natt hadde jeg en merkelig drøm hvor jeg skulle føde, kjente rier og hadde fått en rom på ett fancy sykehus, hadde flere kjære rundt meg, men husker ingen ansikt. Legen spurte meg hvor barnefaren var, hvorpå jeg erklærte at han ikke var inne i bildet, men er usikker på om jeg hadde en annen mann som skulle ta over fars rollen, jeg følte i det minste behovet for å poengtere at barnet ikke ville lide noen nød. Fødselen tok laaang tid, og jeg gikk rundt på sykehuset, jobbet over tlf, og vurderte om jeg skulle prøve å sove før fødselen satte igang for fult. Tror jeg våknet i det jeg prøvde å sove i drømmen, 

Jeg er singel, og har kommet til det stadiet at jeg er litt ferdig med å prøve å finne meg noen. Jeg er veldig i en ta vare på meg selv fase, og har vært i den i noen mnd. I det siste har jeg tenkt litt på en fyr det gikk skeis med i fjor på denne tiden, har lurt litt på hvordan det hadde gått mellom oss hvis vi hadde møttes i dag, og ikke på den tiden. Det var en veldig kort affære, ingen av oss hadde egentlig tid til nye bekjentskaper. 

Dagen etter denne gravid drømmen kjører jeg hjem fra jobb, og plutselig går han langs veien med en kvinne. Han bor på en mer sentral plass enn meg, rundt 45 min kjøretur, og det er første gang jeg støter på han siden vi avsluttet det for ett år siden. 

Føler litt på at denne drømmen og dette møtet har en sammenheng, men klarer ikke helt å se hva det skal være

Anonymkode: 27183...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være tilfeldig, eller det kan kanskje symbolisere at du ønsker en "gjenfødelse" av relasjonen? Det lyser jo også litt gjennom det du selv skriver, at du tenker på hva som kunne skjedd. Mest sannsynlig ville dere begge vært klare, dersom dere hadd vært riktig for hverandre. Er man ikke klar, så blir man klar når man møter den rette, hetes det.

Ville kanskje ikke spekulert mer i det. 

Anonymkode: 4440b...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...