Gå til innhold

Jeg er ikke hans store kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du leste riktig. Vi har to barn sammen, vært gift i noen år og han er min første, store kjærlighet. Vet ikke helt hvorfor denne samtalen ikke har kommet før, jeg antok at jeg tok det for gitt at jeg var hans store kjærlighet. Nå får jeg vite at han hadde en stor kjærlighet før meg, og at han kunne hatt en fremtid med henne (- men hun ville ikke). Er helt knust. 

Anonymkode: f3216...0d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får prøve å få levert tilbake barna, og finne en mann som har deg som sin store kjærlighet, da. Er ingen annen utvei.

Anonymkode: 37c7a...1a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du leste riktig. Vi har to barn sammen, vært gift i noen år og han er min første, store kjærlighet. Vet ikke helt hvorfor denne samtalen ikke har kommet før, jeg antok at jeg tok det for gitt at jeg var hans store kjærlighet. Nå får jeg vite at han hadde en stor kjærlighet før meg, og at han kunne hatt en fremtid med henne (- men hun ville ikke). Er helt knust. 

Anonymkode: f3216...0d2

Sa han faktisk  til deg "du er ikke min store kjærlighet"? Eller bare at du ikke var hans første? 

Anonymkode: f2e0f...0f9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Ikke spør om ting du ikke vil lyve. Ærlig type du har!  Slutt å grin

Anonymkode: 0bd56...166

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo stor forskjell på "den store kjærligheten" og "den første". Har han sagt at hun andre er den store er han en dust, men har han sagt at han også elsket henne da er det jo ikke et problem. Alle har en fortid men det er nåtiden som teller 

Anonymkode: eb79c...c8e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa han faktisk  til deg "du er ikke min store kjærlighet"? Eller bare at du ikke var hans første? 

Anonymkode: f2e0f...0f9

Det fikk jeg ikke helt frem. Hun gikk forøvrig fordi hun ikke delte de samme følelsene som han hadde. Det føles veldig feil å måtte legge seg i kveld, og at han kanskje tenker på henne

Anonymkode: f3216...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... jeg antok at jeg tok det for gitt at jeg var hans store kjærlighet. Nå får jeg vite at han hadde en stor kjærlighet før meg, og at han kunne hatt en fremtid med henne (- men hun ville ikke). Er helt knust. 

Anonymkode: f3216...0d2

Han er vel kommet over det for ca 2 unger sia? 

Jeg har hatt flere store kjærligheter før mannen min. Men det er fortid. 

Anonymkode: 6a44e...55e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner utrolig godt at du er helt knust. Veldig trist nyhet. Men ikke fortvil, be til vår far Jehova så dukker nok den store kjærligheten opp.😇❤️Sender deg en stor og varm klem😇❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel kommet over det for ca 2 unger sia? 

Jeg har hatt flere store kjærligheter før mannen min. Men det er fortid. 

Anonymkode: 6a44e...55e

Ja, men han ville jo dele livet sitt med henne. Stor forskjell det og en ungdomsflørt.

Anonymkode: f3216...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cinnamondiva skrev:

Skjønner utrolig godt at du er helt knust. Veldig trist nyhet. Men ikke fortvil, be til vår far Jehova så dukker nok den store kjærligheten opp.😇❤️Sender deg en stor og varm klem😇❤️

Jehova kan du ha for deg selv.

Anonymkode: f3216...0d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han ville jo dele livet sitt med henne. Stor forskjell det og en ungdomsflørt.

Anonymkode: f3216...0d2

Du overreagerer. Jeg har trodd med hver eneste x at han var «the one». Gidder jo ikke vær med folk hvis ikke du tror dere skal gifte dere å bli gamle sammen. 

Anonymkode: ed8c6...e5c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jehova kan du ha for deg selv.

Anonymkode: f3216...0d2

Vel han er der for oss virkelig. Du må bare ha tro, tro, håp og kjærlighet er viktig😇

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fikk jeg ikke helt frem. Hun gikk forøvrig fordi hun ikke delte de samme følelsene som han hadde. Det føles veldig feil å måtte legge seg i kveld, og at han kanskje tenker på henne

Anonymkode: f3216...0d2

Er du virkelig så usikker på deg selv i forholdet? Det er jo det som er det store problemet her. 

Anonymkode: ed8c6...e5c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en møkkamann som forteller deg dette!! 

Anonymkode: 6ce21...cc5

Det er da en ærlig ting å si? Nå vet hun, og kan forholde seg til virkeligheten.

TS bør finne ut hvorfor han valgte henne.
Morsemne? Sosial status? Kledelig pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han ville jo dele livet sitt med henne. Stor forskjell det og en ungdomsflørt.

Anonymkode: f3216...0d2

vel, de aller fleste har vel vært med noen de ser en fremtid med men så blir det slutt. skjønner ikke problemet. jeg har også blitt dumpa av en jeg så en fgremtid med. betyr ikke at jeg tenker noe over dette nå 15 år etterpå. det er jo fortid

Anonymkode: 5e784...7e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er da en ærlig ting å si? Nå vet hun, og kan forholde seg til virkeligheten.

TS bør finne ut hvorfor han valgte henne.
Morsemne? Sosial status? Kledelig pen?

Det tenker jeg å finne ut av. 

Anonymkode: f3216...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han ville jo dele livet sitt med henne. Stor forskjell det og en ungdomsflørt.

Anonymkode: f3216...0d2

Jeg har vært gift 2 ganger før. Livet går videre. 

Anonymkode: 6a44e...55e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...