Gå til innhold

Intimsone, kvinner kan be om en klem. Eller klype mannen i rumpa å slippa unna med det....mens en mann gjør det så hyler kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lite i media om seksuell/intim trakkasering som menn utsettes for.

Om en mann prøver å "stjele" en klem for en kvinne kan det oppfattes som et overgrep. Mens om en kvinner gjør dette, så er det greit!

Klype og klappe på rumpa kan dere gjøre også, der kan alltid gjøre som dere vil. Den norske mann er kuet, hvorfor godtar dere dette?

Anonymkode: ce2c9...901

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som nekter deg å hyle neste gang du blir kløpet i baken.

Anonymkode: fca12...607

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite av det i media fordi det er lite av det generelt, kanskje. Nå har det vært stort fokus på hva som anses som greit/ikke greit, Metoo og hele hopprennet, og mitt inntrykk er at det har skapt en større bevissthet og langt færre uønskede hendelser. Er ikke det bra?

Eller mener du kanskje at norske menn er undertrykket fordi de ikke lenger kan regne med å komme unna med det når de «grab them by the pussy»?

Anonymkode: 7065b...935

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som nekter deg å hyle neste gang du blir kløpet i baken.

Anonymkode: fca12...607

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får menn komme på banen da.

Anonymkode: fc967...592

Menn tør jo ikke klage på dette. Fordi de er så kuet av norske kvinnen.

Anonymkode: ce2c9...901

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til dette selv. På jobben er det et par damer som pleier å stryke mannlige kolleger på ryggen. Gjerne i 5-10 sekunder. Ingen reagerer negativt på det, og det er jo heller ikke negativt. Men det er jo urettferdig at om en mann gjør det samme er han creepy og overgriper.

Anonymkode: 951af...e8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Menn tør jo ikke klage på dette. Fordi de er så kuet av norske kvinnen.

Anonymkode: ce2c9...901

Uff, så trist at du er kuet av kvinner. De fleste er ikke det. Og deg er heller ikke et samfunnsproblem. Kanskje derfor det ikke får så mye oppmerksomhet i media?

Anonymkode: 39edc...bd3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til dette selv. På jobben er det et par damer som pleier å stryke mannlige kolleger på ryggen. Gjerne i 5-10 sekunder. Ingen reagerer negativt på det, og det er jo heller ikke negativt. Men det er jo urettferdig at om en mann gjør det samme er han creepy og overgriper.

Anonymkode: 951af...e8e

Nettopp!! Er slike ting jeg reagerer på.

EN kvinne kan...men om en mann gjør det; overgrep. "Han tok på meg!!!, var dette et overgrep???"

Anonymkode: ce2c9...901

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, så trist at du er kuet av kvinner. De fleste er ikke det. Og deg er heller ikke et samfunnsproblem. Kanskje derfor det ikke får så mye oppmerksomhet i media?

Anonymkode: 39edc...bd3

De virkelige problemen skriver man sjelden om i media.

Jeg er ikke kuet, da jeg er kvinne selv.

Jobber i et stort kontormiljø, derfor jeg reagerer på hvor intim en kvinne kan være mot en mann. Men ikke andre veien.

Anonymkode: ce2c9...901

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite i media om seksuell/intim trakkasering som menn utsettes for.

 

Rettelse: Dette er jeg enig, men resten av innlegget er for dumt.

Anonymkode: f4cc5...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De virkelige problemen skriver man sjelden om i media.

Jeg er ikke kuet, da jeg er kvinne selv.

Jobber i et stort kontormiljø, derfor jeg reagerer på hvor intim en kvinne kan være mot en mann. Men ikke andre veien.

Anonymkode: ce2c9...901

Men om du er kvinne så forstår du ikke forskjellen? Den kjøper jeg ikke.

og jeg har aldri hørt om at det er problem med kroppskontakt (klappe på ryggen) om det er tydelig at det ikke er seksuelt. Dette er et ikke-problem.

Anonymkode: 39edc...bd3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

De virkelige problemen skriver man sjelden om i media.

Jeg er ikke kuet, da jeg er kvinne selv.

Jobber i et stort kontormiljø, derfor jeg reagerer på hvor intim en kvinne kan være mot en mann. Men ikke andre veien.

Anonymkode: ce2c9...901

Hvorfor sier ikke disse mennene, eller du, ifra da hvis det har blitt et problem?

Anonymkode: fc967...592

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du si ifra du også da - det er sånn det funker. Du kan ikke klage på at andre varsler, herre min hatt - du får henge deg på å varsle selv.

Anonymkode: 74594...f54

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men om du er kvinne så forstår du ikke forskjellen? Den kjøper jeg ikke.

og jeg har aldri hørt om at det er problem med kroppskontakt (klappe på ryggen) om det er tydelig at det ikke er seksuelt. Dette er et ikke-problem.

Anonymkode: 39edc...bd3

Problemet er at TS har rett i den første setningen, men resten av innlegget er bare en eneste stor karikering av virkelige forhold.

Anonymkode: f4cc5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite i media om seksuell/intim trakkasering som menn utsettes for.

Om en mann prøver å "stjele" en klem for en kvinne kan det oppfattes som et overgrep. Mens om en kvinner gjør dette, så er det greit!

Klype og klappe på rumpa kan dere gjøre også, der kan alltid gjøre som dere vil. Den norske mann er kuet, hvorfor godtar dere dette?

Anonymkode: ce2c9...901

Ingen har lov til å tråkke over andres intime grenser. Folk bør reagere hvis kvinner gjør sånt.

Når det er sagt så kan det hende at folk ikke reagerer fordi de ser at det fysiske maktforholdet som regel er sterkt i mannens favør og at han greier å si i fra selv. Han trenger ikke å frykte å bli slått i hæl av kvinnen når han setter grenser, fordi han er sterkere (en grunn til at kvinner ikke alltid tør å skjelle ut menn som prøver seg og derfor trenger bistand fra andre er for å jevne ut det fysiske maktforholdet).

Hvis det hadde kommer en transdame på 2.10 med gigamuskler og kløpet en spinkel mann på 1.70 i rumpa tror jeg folk hadde bistått mannen, for da hadde det fysiske maktforholdet vært i kvinnens favør.

Anonymkode: efb95...27c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det hadde kommer en transdame på 2.10 med gigamuskler og kløpet en spinkel mann på 1.70 i rumpa tror jeg folk hadde bistått mannen, for da hadde det fysiske maktforholdet vært i kvinnens favør.

Anonymkode: efb95...27c

Det omhandler to menn og er således ikke interessant for diskusjonen.

Til trådens tema. Kan det være at kvinner er bedre til å lese mennene de klyper i rumpa og stryker på ryggen? Jeg har både blitt kløpet i rumpa og vært den som har kløpet. Ingen av delene ble dårlig mottatt. 

Anonymkode: f66bd...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menn så lyst på bare klemmer da? Jeg tror ikke det er noen som mener at klemmer går innenfor metoo...  problemet er vel at det Virker som klemmer er for at dem skal få tilgang til å klå steder dem ikke skal...

men en helt vanlig klem ? Det tror jeg de fleste tenker er ok.

Anonymkode: 82e7e...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...