Gå til innhold

Pick A card. Tull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I flg det jeg prøvde skulle det jeg spurte om ordne seg. Twin flame, soulmate you name it  selv om vi har null kontakt per idag😂😂😂tror folk virkelig på det der??

Anonymkode: 36d9f...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tarot er ingen fasit men sannsynligheter på hva som kan skje. Er du negativ til sinn skjer det så klart ikke. Du må ha et åpent sinn

Anonymkode: 57541...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tarot er ingen fasit men sannsynligheter på hva som kan skje. Er du negativ til sinn skjer det så klart ikke. Du må ha et åpent sinn

Anonymkode: 57541...0e8

Det er jo ikke det. Er bare kort random stokket i en bunke.

Anonymkode: 91e1a...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot kan ifølge min erfaring absolutt ha noe for seg. Jeg har også prøvd pick a card-readings, og jeg har opplevd at det har vært skremmende korrekt når det gjelder situasjon i nåtid. Men ting har ikke alltid blitt slik det er predikert, nei.

Prøver å styre litt unna og ta ting som de kommer! Ofte er magefølelsen den beste veileder.

Anonymkode: 013e0...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2020 at 2:30 AM, AnonymBruker said:

Det er jo ikke det. Er bare kort random stokket i en bunke.

Anonymkode: 91e1a...54e

Jeg har lagt vekk kortene mine, men random er det ikke. Uansett hva jeg spurte om ulike tema dukket de samme kortene opp, og dette nesten hver dag i 6 mnd, slo aldri feil. Alt jeg spurte om i våres ang nå i sommer skjedde. Det er derfor jeg la kortene vekk, det føltes feil ut når jeg forstod det ikke bare er tull. Men pick a card er jeg skeptisk til, med 90K seere skal det mye til at akkurat din energi ble plukket opp. Så en pick a card som sa at ditt og datt vil skje, jeg ble glad men sjekket også egne kort som var motstridende. Og rett som det var hadde mine kort rett, kjipt nok.. 

Anonymkode: 7b77d...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt vekk kortene mine, men random er det ikke. Uansett hva jeg spurte om ulike tema dukket de samme kortene opp, og dette nesten hver dag i 6 mnd, slo aldri feil. Alt jeg spurte om i våres ang nå i sommer skjedde. Det er derfor jeg la kortene vekk, det føltes feil ut når jeg forstod det ikke bare er tull. Men pick a card er jeg skeptisk til, med 90K seere skal det mye til at akkurat din energi ble plukket opp. Så en pick a card som sa at ditt og datt vil skje, jeg ble glad men sjekket også egne kort som var motstridende. Og rett som det var hadde mine kort rett, kjipt nok.. 

Anonymkode: 7b77d...534

Det er random enten du vil innrømme det eller ei. Hvordan skal det ikke være det?

Anonymkode: 91e1a...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er random enten du vil innrømme det eller ei. Hvordan skal det ikke være det?

Anonymkode: 91e1a...54e

Nei, er ikke mulig at det er det samme kortene som kommer på samme spørsmål hver gang, og de samme på neste spørsmål igjen. Har også tenkt at det er tull men sett for mye til å tro noe annet. Jeg tror ikke det er trolldom, men energier som styrer det. Som sagt har jeg ikke tro på pick a card med så mange seere. 

Anonymkode: 7b77d...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger stemmer det. Jeg liker Clair Summers sine videoer. Jeg skulle teste en gang og valgte en "hva tenker han nå som det er slutt og hvorfor ble det slutt" opplegg, og hun kunne fortelle nøyaktig hvorfor det ble slutt. Han var en narsissist som slo og brukte makt, han var utro med eksen sin og misbrukte meg fysisk og psykisk, og en del andre helt konkrete ting.

En del andre har bare vært tull. 

Anonymkode: fbd4a...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tarot kort ofte stemt. Ganske skremmende. Og det har vært situasjoner som ikke akkurat er normale å havne i. Clair Summer liker jeg veldig godt. 

Anonymkode: ce342...baa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her bestemte meg for å prøve en Clair Summers og ja jeg vet jo ikke om d er spot on men det virket fornuftig og litt i tråd med d jeg har tenkt selv. Dvs fwb jeg fikk følelser for fra fjor vår. Jeg følte d var en spesiell forbindelse med han jeg aldri har følt før men han var ikke interessert i noe mer som var helt greit. Vi hadde sex siste gang i mai i fjor men kontakten har vi beholdt og nå wr vi plutselig blitt sambygdinger. Vi har ikke hatt noe avtalt møter men har drukket litt kaffe når vi ved tilfeldighet møtes. Jeg har og måttet hilse på barna hans da jeg gjennom min jobb hender er på skolen der de går. Kontakten er der og kjemien men jeg innser jo at det er håpløst for noe mer og ble vel hekta. Men det går mye bedre nå. Kortene hun la som jeg valgte var meldingen at det var en spesiell følelse mellom oss vi var twin souls men utenforstående ting gjør at d ikke vil funke. Det går på han som har en veldig travel hver dag med jobb og tre barn i skolealder at familie forpliktelser gjør ting vanskelig og han evner ikke å gjøre noe med d og at det vil fortsette sånn lenge fremover så beste var å la d gå og se fremover. Det er akkurat slik jeg har følt d innerst inne men mange ganger trodd d er mind games osv. I flg henne er d ikke det fra hans side. Han har valgt å ikke gjøre noe med det. Veldig rart men hun satte ord på mye av d jeg har tenkt innerst inne. Jeg har nå begynt å treffe andre men vi drikker nå fortsatt kaffe hvis vi møtes sånn og jeg får en klem i ny og ned. Men det er helt greit. Hun sa og at noe nytt vil dukke opp så er spent på d da om d stemmer og

Anonymkode: 36d9f...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2020 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke mulig at det er det samme kortene som kommer på samme spørsmål hver gang, og de samme på neste spørsmål igjen. Har også tenkt at det er tull men sett for mye til å tro noe annet. Jeg tror ikke det er trolldom, men energier som styrer det. Som sagt har jeg ikke tro på pick a card med så mange seere. 

Anonymkode: 7b77d...534

Som sagt, random. Samme hvor mye du tror det er "energier" som styrer det, er det altså ikke det.

Anonymkode: 91e1a...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2020 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Ts her bestemte meg for å prøve en Clair Summers og ja jeg vet jo ikke om d er spot on men det virket fornuftig og litt i tråd med d jeg har tenkt selv. Dvs fwb jeg fikk følelser for fra fjor vår. Jeg følte d var en spesiell forbindelse med han jeg aldri har følt før men han var ikke interessert i noe mer som var helt greit. Vi hadde sex siste gang i mai i fjor men kontakten har vi beholdt og nå wr vi plutselig blitt sambygdinger. Vi har ikke hatt noe avtalt møter men har drukket litt kaffe når vi ved tilfeldighet møtes. Jeg har og måttet hilse på barna hans da jeg gjennom min jobb hender er på skolen der de går. Kontakten er der og kjemien men jeg innser jo at det er håpløst for noe mer og ble vel hekta. Men det går mye bedre nå. Kortene hun la som jeg valgte var meldingen at det var en spesiell følelse mellom oss vi var twin souls men utenforstående ting gjør at d ikke vil funke. Det går på han som har en veldig travel hver dag med jobb og tre barn i skolealder at familie forpliktelser gjør ting vanskelig og han evner ikke å gjøre noe med d og at det vil fortsette sånn lenge fremover så beste var å la d gå og se fremover. Det er akkurat slik jeg har følt d innerst inne men mange ganger trodd d er mind games osv. I flg henne er d ikke det fra hans side. Han har valgt å ikke gjøre noe med det. Veldig rart men hun satte ord på mye av d jeg har tenkt innerst inne. Jeg har nå begynt å treffe andre men vi drikker nå fortsatt kaffe hvis vi møtes sånn og jeg får en klem i ny og ned. Men det er helt greit. Hun sa og at noe nytt vil dukke opp så er spent på d da om d stemmer og

Anonymkode: 36d9f...e4c

Jeg så også noen videoer av Fleire Summer i dag. Det var virkelig spot on. Alt stemte!

Anonymkode: 838d6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har prøvd å se en del av disse med et åpent, men også kritisk sinn. Jeg finner at det noen ganger stemmer godt, andre ganger ikke spesielt bra. Ofte resonerer det i alle fall litt, og en del ganger også veldig godt på noen måter. Men de fleste gangene er det veldig vagt hva som blir fortalt, eller det kan tolkes på utallige måter. Så jeg er ikke alltid så veldig imponert. 

Samtidig liker jeg å se på fordi jeg får følelsen av at personen som leser kortene vil meg vel, og faktisk gir gode råd som mange kan ha godt av å ta med seg videre, uavhengig av om leseren er synsk eller ikke. 

Anonymkode: 7be4d...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...