Niny Skrevet 23. oktober 2020 #161 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Spent på tempen din i dag @Niny. Og hvordan går det med dere andre tempere? Den fortsatte smått nedover. Oppdaget at jeg har hoppet til CD1 med historisk kort syklus. Siste strå av håp er samme som da du begynte å blø unormalt tidlig.. 🤷🏻♀️ Men tviler dog på at det stemmer. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 23. oktober 2020 #162 Del Skrevet 23. oktober 2020 Med såpass lav temp er det nok ganske sikkert det er mensen, dessverre, @Niny. Kor lang lutealfase pleier du å ha? Eg vil også tru at du hadde EL på CD 17 utifrå grafen din. Min temp er litt rar inntil vidare, men han er jo gjerne litt varierande så tidleg i syklusen. CD 8 no. Har begynt å ta Dong Quai, så litt spent på om det vil påverke syklusen noko (håper jo at eg kanskje vil få litt tidlegare EL enn vanleg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne009 Skrevet 23. oktober 2020 #163 Del Skrevet 23. oktober 2020 8 timer siden, Amatariel skrev: Spent på tempen din i dag @Niny. Og hvordan går det med dere andre tempere? Jeg dropper temping når jeg har mensen, men satser på å begynne på'n igjen fra mandag. Har tatt første letrozoltablett i dag også, så ekstra spent på når EL kommer. Og håper FF kan bekrefte den når den først kommer! Spennende med letrozol! Her venter jeg i spenning på mensen, syns det er så rart at jeg ikke har fått den enda. Tempen er høy (men gått ned ca 0,1 de siste 4 dagene - men er fortsatt 0,5 høyere enn når jeg har mensen). Er 14dpo og bruker ikke ha så lang lutealfase. Noen som har vært borti å ha lengre lutealfase enn vanlig? (Er ikke gravid altså, har sjekka flere ganger hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2020 #164 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Noen tanker om denne så langt? 🤔 Edit: tempen i går var litt tricky. Målte 36.30 først, tenkte det var feil og målte igjen, da til 36.50. Målte en tredje gang som også viste 36.50, valgte derfor å registrere 36.50. Men, ka skje det kan ha vært festedip i går? 😬 Endret 24. oktober 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #165 Del Skrevet 24. oktober 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Noen tanker om denne så langt? 🤔 Edit: tempen i går var litt tricky. Målte 36.30 først, tenkte det var feil og målte igjen, da til 36.50. Målte en tredje gang som også viste 36.50, valgte derfor å registrere 36.50. Men, ka skje det kan ha vært festedip i går? 😬 Syns tempen din ser høy og jevn ut. Tenker ikke festedipp nei, da må den ha vært nede på 36,0 ca tenker jeg. Men sjeldent festedipp vises på temp. Meget mulig du er gravid uten 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 25. oktober 2020 #166 Del Skrevet 25. oktober 2020 Korleis gjekk det med tempinga dykkar i dag? Eg vakna ikkje av vekkarklokka i dag (eller hadde gløymt å skru ho på), så tempa litt over 7 og fekk 36.5, som er veldig høgt. Så kom eg på at klokka hadde stilt seg automatisk, så det faktisk blei meir enn to timar seinare enn eg pleier å tempe, og då gadd eg ikkje registrere i det heile. Men det blir kanskje litt høgre temp i morgon også, vil eg anta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #167 Del Skrevet 27. oktober 2020 Er det noen som vet hvor i FF jeg bestemmer tidspunktet som skal være mitt tempetidspunkt? Slik at det ikke blir hvite trekanter når jeg temper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 27. oktober 2020 #168 Del Skrevet 27. oktober 2020 På mobil i allefall; de tre streken øverst til høyre, generel 1 time siden, Amatariel skrev: Er det noen som vet hvor i FF jeg bestemmer tidspunktet som skal være mitt tempetidspunkt? Slik at det ikke blir hvite trekanter når jeg temper? På mobil i allefall; de tre strekene øverst til høyre, <settings> <set default value>, og der er det et valg for fast vake up time, eller noe i den duren 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #169 Del Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, Teyla skrev: På mobil i allefall; de tre streken øverst til høyre, generel På mobil i allefall; de tre strekene øverst til høyre, <settings> <set default value>, og der er det et valg for fast vake up time, eller noe i den duren 😊 Takk! Men vet du hva grensen er for å unngå å få hvit trekant? Jeg trodde det var 30 minutter begge veier kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 28. oktober 2020 #170 Del Skrevet 28. oktober 2020 22 timer siden, Amatariel skrev: Takk! Men vet du hva grensen er for å unngå å få hvit trekant? Jeg trodde det var 30 minutter begge veier kanskje? Jeg testet litt rundt nå, og der ut som du overgår 30 min ja. Jeg pleier å legge inn tempetid på ca kl 06.00 - 06.05. Oftest 05. Endret til 06.30 og det var fortsatt prikk. 06.35 ble det trekant. På telefon er det her jeg endrer. Trykker på datoen, så tempen, så kan jeg skrolle i tiden. Den står automatisk på tidspunktet det er når du legger inn tempen, men det endrer du kjapt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter #171 Del Skrevet 28. oktober 2020 Takk for at du sjekker Niny! Disse tingene over her gjør jeg ja, og jeg har også fått til å legge inn et default tidspunkt for tempingen. Men hvor endrer jeg hva som er mitt tempetidspunkt? Det som FF tydeligvis mener er mine 30 minutters intervall... For jeg har satt default på kl.06, og i dag tempet jeg kl. 05.55, men likevel kom det opp hvit trekant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 28. oktober 2020 #172 Del Skrevet 28. oktober 2020 Hm, kanskje det har skjedd noko etter at klokka blei stilt, @Amatariel? Kva skjer om du skriv inn 6.00 som tempetidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter #173 Del Skrevet 28. oktober 2020 7 timer siden, Jennni skrev: Hm, kanskje det har skjedd noko etter at klokka blei stilt, @Amatariel? Kva skjer om du skriv inn 6.00 som tempetidspunkt? Ah, kanskje deeet ja! Der kan du absolutt være inne på noe. Må forsøke å mixe og trixe litt slik at det blir riktig nå da... hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 30. oktober 2020 #174 Del Skrevet 30. oktober 2020 Hei! Første gang jeg skriver i denne tråden, men temper med Babyplan-termometer. Fikk endelig kryss i FF i dag, men skal tempen stige såå mye? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter #175 Del Skrevet 30. oktober 2020 Velkommen til tråden Lallana! Hurra for kryss på charten! Og ja, tempen kan fint øke så mye etter EL har vært. Ser veldig bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 30. oktober 2020 #176 Del Skrevet 30. oktober 2020 Hvor mye opplever dere er vanlig svingning i temperaturen utenom EL tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 30. oktober 2020 #177 Del Skrevet 30. oktober 2020 @Lallana Ser ut som ei fin temperaturauke, det der! @Niny Altså før EL? Denne syklusen svinger temperaturen min noko frykteleg, synest eg, rundt 0,2 grader opp og ned kvar dag dei siste fem dagane. Har begynt å ta Dong Quai, så kanskje det heng saman? Er i alle fall glad for at eg har begynt med EL-testing i tillegg, for elles ville eg trudd at EL hadde vore fleire gongar alt. Men trur det er vanleg at temperaturen svinger ein del før EL, og så bli meir stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #178 Del Skrevet 31. oktober 2020 Gøyal tråd 🤩 jeg tempet da jeg ble gravid med førstemann for to år siden, og tenker å gjøre det samme når vi skal prøve på nummer to snart. Rakk ikke å få så mye data inn, det tok bare to mnd fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid 🙈 men synes det var ganske tydelig på grafen hva som skjedde. gleder meg til å komme i gang igjen ☺️ Kjøpte en brukt Pearly for å måle sist og var veldig fornøyd! Litt knotete å navigere i systemet og slette den forrige brukeren, men gikk seg til. Har den enda så må vel sjekke at den fortsatt fungerer 🤭 Anonymkode: db9fb...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #179 Del Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: tenker å gjøre det samme når vi skal prøve på nummer to snart. Spennende med prøving på nestemann snart 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 31. oktober 2020 #180 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg er på'n igjen for ny syklus Enn så lenge fine, stabile temperaturer. Ligger vanligvis mellom 36,40-45. Pleier vanligvis ikke å stige så mye ved eggløsning (stiger til rundt 36,65), men denne gangen skal jeg prøve Crinone for første gang. Så blir spennende å se om dette har innvirkning på temperaturen (og ikke minst om jeg klarer å forlenge lutealfasen betraktelig!) 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå