Gå til innhold

Svie i skjeden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mitt forige ivf forsøk som desverre ble negativt. Har jeg slitt med svie i skjeden. Jeg har vært hos gynekolog og hun mente ph verdien var litt for høy og ba meg bruke vivag melkesyre i en uke. Det er 2 uker siden jeg avsluttet denne kuren og jeg er ikke blitt bedre. 

Noen som vet hva det kan være? Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 01f23...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være urinveis infeksjon eller Soppinfeksjin som forverrer seg til urinkatarr eller en annen pH lignende infeksjon. Du må absolutt ikke la det gå noe særlig lenger nå. Ring fastlegen imorgen og be om en akutt time for å få sjekket urinen din og verdiene dine i skjeden. Det er eneste måten og finne ut av. 

 

HUSK  at vi kvinner er ganske utsatt for sykdommer infeksjoner o. L i denne generasjonen. Ikke nøl med å få dette sjekket opp. Aldri aldri ta underlivet ditt for gitt. Du har gått snart I 2 uker sånn tro meg det kan forverre som et helvetetes ild. Hellrr ikke nøl med å sjekke deg jevnlig selv pm det kan være slitomst til tider. Jeg sjekker meg hos lege hver gang det klør eller svir i mer enn hvertfall 2 dager. Da er det rett til lege og sjekk meg. 

 

Lykke til. Bestill en time. Det er det beste du kan gjøre 👍

God bedring. Og lykke til 🙂

Anonymkode: 19165...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...