Gå til innhold

Kommer jeg og han til å møtes igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og han kuttet kontakten for 10 måneder siden. Helt siden da har jeg hatt en magefølelse på at vi treffes igjen. Jeg har også fått inn hans energier relativt ofte, at han tenker på meg. Men han har også truffet andre i mellomtiden. Er det noen som ser om vi kommer til å møtes igjen?

Anonymkode: d6ce4...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du søker trøst for noe du ønsker skal skje. Det er lov. Men beste er å senke skuldrene og tenke at er det ment at dere skal treffes igjen kommer det til å skje .. er d ikke meningen dere skal treffes igjen .. skjer d ikke. Ikke så mye en får gjort noe med😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bente1234 skrev:

Du søker trøst for noe du ønsker skal skje. Det er lov. Men beste er å senke skuldrene og tenke at er det ment at dere skal treffes igjen kommer det til å skje .. er d ikke meningen dere skal treffes igjen .. skjer d ikke. Ikke så mye en får gjort noe med😊

Det vet jeg. Og det virker til en viss grad. Men det er enkelte personer jeg kan kjenne når de har det tungt, tenker på meg, har behov for hjelp. Og denne personen er en av dem. Så jeg går sakte men sikkert videre, men det forundrer meg at jeg stadig får han inn. Derfor forsvinner ikke følelsen av at vi skal ses igjen.

Anonymkode: d6ce4...e3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg. Og det virker til en viss grad. Men det er enkelte personer jeg kan kjenne når de har det tungt, tenker på meg, har behov for hjelp. Og denne personen er en av dem. Så jeg går sakte men sikkert videre, men det forundrer meg at jeg stadig får han inn. Derfor forsvinner ikke følelsen av at vi skal ses igjen.

Anonymkode: d6ce4...e3c

Jeg får inn min 24/7 hjelper lite d og men håper d blir mindre og mindre etter hvert 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også kjenne at personen tenker på deg og hvordan han har det?

Anonymkode: d6ce4...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 10.10.2020 den 21.46, MadameDeRosa skrev:

Nei. Det er ren ønsketenking fra din side. Han har gått videre. 

Det kan godt være. Jeg synes bare det er rart at jeg fortsatt kan kjenne når han tenker på meg. 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være. Jeg synes bare det er rart at jeg fortsatt kan kjenne når han tenker på meg. 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Han prosesserer. Men du må se fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Forundret.. skrev:

Hva er 24/7 hjelper? Er du multihandicapet eller noe slikt? 

? Hvis du skal slenge dritt så kan du gjøre det et annet sted 

Anonymkode: d6ce4...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Hvis du skal slenge dritt så kan du gjøre det et annet sted 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Det var et spørsmål. Jeg har ikke hørt uttrykket 24/7 hjelper. Er det en miljøarbeider av noe slag? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Forundret.. skrev:

Det var et spørsmål. Jeg har ikke hørt uttrykket 24/7 hjelper. Er det en miljøarbeider av noe slag? 

Du forstår nok hva personen mener, selv om den glemte et komma.

Anonymkode: d6ce4...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2020 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Jeg og han kuttet kontakten for 10 måneder siden. Helt siden da har jeg hatt en magefølelse på at vi treffes igjen. Jeg har også fått inn hans energier relativt ofte, at han tenker på meg. Men han har også truffet andre i mellomtiden. Er det noen som ser om vi kommer til å møtes igjen?

Anonymkode: d6ce4...e3c

Hvis du har en magefølelse og samtidig kan kjenne energien hans, da tror jeg du vet svaret bedre enn de fleste her😊

Anonymkode: 0ff9f...590

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 16.15, Bente1234 skrev:

Jeg får inn min 24/7 hjelper lite d og men håper d blir mindre og mindre etter hvert 

Det blir mindre. Men tar ofte lang tid :) 

Anonymkode: 0ff9f...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at ja, kanskje møtes dere igjen, men ikke et planlagt og nært møte slik du kanskje håper på nå. Tenker at han allerede kan være involvert i andre, men av og til tenker tilbake. Jeg føler at du definitivt vil ha funnet noen andre innen den dagen dere eventuelt møtes igjen. Jeg tror ikke dette er fyren for deg, TS. Jeg tror noe langt bedre venter deg!

... men, svaret sitter man på selv. Det jeg ser for meg kan bare være gjetning.

Anonymkode: bc4e2...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse av at ja, kanskje møtes dere igjen, men ikke et planlagt og nært møte slik du kanskje håper på nå. Tenker at han allerede kan være involvert i andre, men av og til tenker tilbake. Jeg føler at du definitivt vil ha funnet noen andre innen den dagen dere eventuelt møtes igjen. Jeg tror ikke dette er fyren for deg, TS. Jeg tror noe langt bedre venter deg!

... men, svaret sitter man på selv. Det jeg ser for meg kan bare være gjetning.

Anonymkode: bc4e2...54b

Takk for svar. Hva slags møte har du følelsen av? Vil det være et negativt møte? Eventuelt når?

Jeg vet at han har vært involvert i andre etterpå, men føler ikke han er det akkurat nå. Jeg merker energiene hans hver eneste dag, selv om det er så lenge siden. Jeg har hjulpet han mentalt en del, men nå prøver jeg å ikke svare når jeg får han inn, og til mer jeg ignorerer, til mer intens blir energiene hans. Av og til dukker ansiktet hans opp som et bilde eller film når jeg lukket øynene, og av og til hører jeg stemmen. Det er akkurat som at han allerede er her, og bildene blir bare sterkere. (Ja jeg er synsk). Men jeg klarer ikke å se når eller hvordan vi treffes igjen. 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hva slags møte har du følelsen av? Vil det være et negativt møte? Eventuelt når?

Anonymkode: d6ce4...e3c

Som sagt før bør mine svar tas med en klype salt, men jeg føler at dere i så fall møtes/ser hverandre uten å ha noe med hverandre å gjøre. Litt som om du møter en gammel flamme eller kjenning i et selskap, det er bare en kort hilsning. Tror ikke det er negativt i det hele tatt!

Får også en følelse av at du er for «påkoblet» denne fyren. Mer som om du bør trekke energien din tilbake! Det som er ment for deg, vil finne deg. Ved å løsrive deg er det større sjanse for å komme sammen, enn slik det er nå. Og holder en knapp på at det ikke nødvendigvis er denne fyren du blir sammen med.

Anonymkode: bc4e2...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt før bør mine svar tas med en klype salt, men jeg føler at dere i så fall møtes/ser hverandre uten å ha noe med hverandre å gjøre. Litt som om du møter en gammel flamme eller kjenning i et selskap, det er bare en kort hilsning. Tror ikke det er negativt i det hele tatt!

Får også en følelse av at du er for «påkoblet» denne fyren. Mer som om du bør trekke energien din tilbake! Det som er ment for deg, vil finne deg. Ved å løsrive deg er det større sjanse for å komme sammen, enn slik det er nå. Og holder en knapp på at det ikke nødvendigvis er denne fyren du blir sammen med.

Anonymkode: bc4e2...54b

Takk for svar. Jeg synes du er inne på noe, og bør ikke kimse av det du føler. Du har nok rett i at jeg bør trekke energiene tilbake, men det er vanskelig når energiene hans da blir enda sterkere. Jeg føler nesten jeg må svare. Men da er jeg ihvertfall på riktig vei. Jeg merker jo at jeg får det bedre av å stenge han mer av. 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hva slags møte har du følelsen av? Vil det være et negativt møte? Eventuelt når?

Jeg vet at han har vært involvert i andre etterpå, men føler ikke han er det akkurat nå. Jeg merker energiene hans hver eneste dag, selv om det er så lenge siden. Jeg har hjulpet han mentalt en del, men nå prøver jeg å ikke svare når jeg får han inn, og til mer jeg ignorerer, til mer intens blir energiene hans. Av og til dukker ansiktet hans opp som et bilde eller film når jeg lukket øynene, og av og til hører jeg stemmen. Det er akkurat som at han allerede er her, og bildene blir bare sterkere. (Ja jeg er synsk). Men jeg klarer ikke å se når eller hvordan vi treffes igjen. 

Anonymkode: d6ce4...e3c

Synske folk er bare bullshit. Man kan ikke spå framtiden eller om noen kommer tilbake. Får selv opp masse «visjoner» og energier, men det går mer på at man er en kreativ person som er mer bevisst og i kontakt med mennesker, universet og naturen. 

«jeg ser at dere vil møtes på Cicignongata bak en busk klokken 1800 den 22.11.2020🙄»

Anonymkode: 73d8f...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...