Gå til innhold

Hvis du er veldig redd for at partner er utro, har det oftest vært noe i det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har du fått bekreftet at det ikke er noe? Si at det er pga de har mye kontakt med en person du er usikker på

Anonymkode: 82f77...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man mistenker en partner for å være utro veldig mye, uten at partneren er det, handler det mer om den som mistenker da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del sliter jeg utrolig mye med uro i forhold til det, men ingenting jeg har gjort av detektivarbeid har noen gang ført frem til at noe faktisk er galt - så i mitt tilfelle tror jeg virkelig det bare ligger på meg og mine alt for mange dårlige erfaringer. Blir du først usikker er det lett å se varselflagg overalt, uten at det egentlig er noe der.

I alle mine tildligere forhold har jeg blitt utsatt for utroskap, og aldri egentlig sett det komme, så min personlige mening er at om det er såpass mye åpenhet om at h*n f.eks har mye kontakt med noen er det mest sannsynlig intenting å være redd for. Forsøker h*n derimot å skjule det, ikke er ærlig om du spør osv. er det i seg selv ikke helt bra. 

Just my two cents 

Anonymkode: f5de1...915

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen stemte det. Var bare "ei venninne".. som han møtte på kveldstid og pulte. Det pleier ikke jeg å gjøre med vennene mine. 🙃

Anonymkode: 2feca...ed7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med de 2 før han jeg har nå stemte det, det har selvfølgelig gått utover han jeg har nå der det ikke stemmer i det heletatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen har bestandig stemt til meg. Jeg har vært i 4 forhold, i de to første fikk jeg etter hvert en magefølelse på at de var utro, og det stemte. I de to andre forholdene har jeg aldri tenkt tanken, har aldri hatt grunn til å mistenke de heller. 

Anonymkode: 15a2f...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett eksempler på alle situasjoner:

1. kvinner som konstant mistenker at mannen er utro uten at han er det

2. kvinner som konstant mistenker at mannen er utro og han er det

3. kvinner som ikke mistenker noe, og mannen er utro

4. kvinner som ikke mistenker noe, og mannen er ikke utro

Man vet selvsagt ikke alt, men jeg vil si de fleste jeg kjenner ser ut til å befinne seg i kategori 4, heldigvis.

Ellers tror jeg nr. 2 er mer vanlig enn nr. 1. Det finnes de som er helt irrasjonelt sjalu, men ofte er det en grunn til at man blir urolig.

Anonymkode: 80d72...d41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har hatt magefølelse to ganger. Første på at han var utro med eksen, det stemte. Den andre gangen at han snakket med en annen dame bak ryggen min. Det stemte også. 

Anonymkode: 11125...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har mistenkt utroskap så har jeg hatt rett. Dessverre. 

Anonymkode: c37c6...934

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært grunnleggende mistenksom mot noen partner. Men typisk begynt å mistenke det ved to anledninger fordi partner oppførte seg akkurat litt annerledes mot meg enn normalt, uten at det egentlig var noe å sette fingeren på. Begge gangene konfronterte jeg rent instinktivt, uten bevis, og hadde rett.

Anonymkode: e22d5...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 7 år som samboere begynte jeg å mistenke eksen, hadde rett. Han var utro med en kollega. 

Anonymkode: f7685...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd en rar magefølelse på at han kom til å være utro, den slapp aldri. Samtidig kunne det være av erfaring på menn som ga meg den tanken. Jeg fikk masse tilsnakk av han for at jeg trodde det om han. Jeg trodde det fordi at jeg så jentene flaksa rundt han og at han aldri stoppa de. 

Han var utro tilslutt  

Anonymkode: 9b4d2...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Eller har du fått bekreftet at det ikke er noe? Si at det er pga de har mye kontakt med en person du er usikker på

Anonymkode: 82f77...f1c

Jeg er ikke sjalu i det hele tatt. To ganger var jeg mistenksom, to ganger var det riktig. Han fikk en sjanse, men jeg går ikke i samme felle to ganger. Next!  

Anonymkode: 6981d...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er ikke sjalu i det hele tatt. To ganger var jeg mistenksom, to ganger var det riktig. Han fikk en sjanse, men jeg går ikke i samme felle to ganger. Next!  

Anonymkode: 6981d...597

Må legge til: Jeg har ofte lurt på om (eventuelt hvor mange ganger) han har vært utro som umistenksomme meg ikke hadde den ringeste mistanke om.

Anonymkode: 6981d...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler på magefølelsen min nå som jeg er godt voksen, for jeg hadde rett med min eks. Men som ung så var magefølelsen min mer upålitelig og preget av at jeg selv var usikker. 

Anonymkode: 7c573...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...