Gå til innhold

Uuææ, mitt første besøk på treningssenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har meldt meg inn på et treningssenter. Aldri trent på studio før, og er faktisk temmelig nervøs. Nå skal jeg dra dit, men sittr fremdeles og moter meg opp. 

Er det noe spesielt jeg burde tenke på? Og nei, har ikke sosial angst. 😂

Anonymkode: 324b2...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om en i personalet kan vise deg rundt. Spør om hjelp hvis det er noe du ikke skjønner. Vask og tørk maskinene etter deg. Ikke legg på for mye vekt. Begynn lett til du kan maskinen eller har god form ved frivekter. Ikke var redd frivektavdelingen. Når du går eller løper på løpbåndet så kanskje du har oversikt over maskinene og kan studere andre og hvordan de utfører øvelsene. 

Anonymkode: 062d1...b81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste en på det treningssentere ANER at det er din første gang!! Så slapp helt av, alle har nok med seg sjøl der! 

( det gjelder også hvordan kropp du har,  hva du har på deg og hvordan du trener! Ingen legger merke til det,  tro meg 💪

Hilsen" hun som er på trening hver dag og ikke skjenker andre en tanke"! Viktig " bare gjør det "👍💪💪

 

 

Anonymkode: 79628...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar. Tror jeg bare skal komme meg avgårde. 😉 Skal rengjøre etter meg, rydde og ikke trene tungt. Takk for tips! 

 

Anonymkode: 324b2...455

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningssentre tilbyr 1 - 2 gratis PT timer. Har du ikke fått tilbud om dette? Da får du noen tips om øvelser, og blir litt mer kjent med de ulike områdene av sentret. Om du ikke er tilbudt dette, ville jeg etterspurt. Aldri lurt å begynne på øvelser uten å vite hva man driver med.

Anonymkode: 3910a...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De store gutta, spør dem om råd og tips! De er som regel snille og behjelpelige, det lover jeg deg. Det ser kanskje skummelt ut når de er så store, men de blir glade hvis de blir spurt.

Jeg selv er en av de store, og jeg elsker å hjelpe de nye eller de som sliter. Ingen av oss kommer til å le av eller gjøre narr av de nye, de som har litt for mye vekt eller hva det må være. For vi har vært der selv før og vet hvordan det er.

Lykke til og du vil trives godt, bare hopp i det og ha det gøy. 

Anonymkode: 24a23...7de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til, du er flink. 😊 Begynte selv nettopp å gå alene og kjenner følelsen, men det går bra 😊

Anonymkode: f2d5c...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste treningssentre tilbyr 1 - 2 gratis PT timer. Har du ikke fått tilbud om dette? Da får du noen tips om øvelser, og blir litt mer kjent med de ulike områdene av sentret. Om du ikke er tilbudt dette, ville jeg etterspurt. Aldri lurt å begynne på øvelser uten å vite hva man driver med.

Anonymkode: 3910a...afc

Ja, jeg sendte mail om dette, men fikk ikke noe svar. Kan ikke la medlemsskap stå å gå uten å bruke senteret, så jeg drar dit. Skal snakke med de som jobber der om time hos personlig trener. 🙂

Anonymkode: 324b2...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på hvordan apparatene skal brukes på YouTube først. Husk at halvparten av medlemmene ikke hva de holder på med.

Anonymkode: 34ee6...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare ønske deg lykke til, du er flink. 😊 Begynte selv nettopp å gå alene og kjenner følelsen, men det går bra 😊

Anonymkode: f2d5c...640

Takk! Så fint at du sier det. ❤️ 

Anonymkode: 324b2...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...