Gå til innhold

Føler at kjæresten unngår meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, CaramelDevil skrev:

Jeg er slik mot samboeren min nå. Jeg vil ut av forholdet, vil ikke ha han, er lei, han passer ikke med mine verdier og mål i livet. Jeg ønsker bare at han skal se det selv.

Gjør han en tjeneste og avslutt, så kan han raskere finne seg en anen dame...

Anonymkode: 9a9c3...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som meg da jeg gjorde det slutt med eksen. Hadde bestemt meg for å slå opp, men i hans kode var alt fortsatt rosenrødt. Så for ikke å sjokkere han og forberede han litt på det som skulle komme, tok jeg bevisst litt avstand en liten stund før jeg tok praten. 

Anonymkode: 64f8f...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg før jeg slo opp med eksen. Hadde bestemt meg for å slå opp. I hans hode var alt perfekt fortsatt. Så for å forberede han litt tok jeg avstand en liten periode (et par uker) før jeg tok alvorspraten. Følte nok også det ville vært falskt å oppføre meg som vanlig når jeg faktisk hadde bestemt meg for å slå opp. 

Anonymkode: 64f8f...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør han en tjeneste og avslutt, så kan han raskere finne seg en anen dame...

Anonymkode: 9a9c3...b4d

Dette handler om feighet og mangel på ærlighet! Hun er ferdig med forholdet, men vil at han skal gjøre det slutt. Så utrolig feigt og ikke bare si det rett ut, ta det oppgjøret og gå videre. Ingenting skader andre mennesker mer en å dra dette ut i tid. Få det overstått og avslutt. Ja det er hardt, men det er ærlig og redelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...