Gå til innhold

Jeg misliker kjæresten til broren min!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Den tafatte taperen av en bror du har er jo hovedproblemet her. Jenta høres ufyselig ut, men det er din bror som har valgt å dra henne i hus, og han er ansvarlig for sine gjester. Foreldrene dine er også noen tafatte tapere, som lar deg leve sånn som dette fordi de er for feige til å si i fra. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller flyttet på hybel nå med en ga h og så krevd forsørgerbidrag fra foreldrene dine, så kan de sitte der mellom de skitne trusene til sin voksne sønns kjæreste alene. Familien din høres ut som like mye søppel som denne dama, om enn på en annen måte.

Men problemet her var altså kun dama, ikke onkelen din...? Tvang hun ham til å ha sex på badet mist på dagen?

Anonymkode: c7fb2...8e1

Vel. Ja, ellers laget hun et helvette. Hun var manipulerende og en psykopat. Hun er visstnok akkurat likens til han hun er sammen med idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten,du synes det er helt innafor at hun sitter og sikler etter min kjæreste samtidig som hun er sammen med broren min? Sier heller mer om deg! 

Anonymkode: 2d105...87f

Er du sikker på at hun gjør det, eller om det bare er hennes natur? 

Husk at selv om du føler at hun flørter med kjiket ditt så trenger det ikke å være det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei,takk og lov. Men hun forventer at våre foreldre skal vaske trusene hennes og rydde opp p-pillene hennes i gangen vår også? Det er helt innafor? De er så forsiktige at de ikke tør si noe om det til broren min,men er det bare de og meg,sitter vi gjerne og diskuterer temaet. 

Anonymkode: 2d105...87f

Da får dine foreldre bli voksne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min er i full jobb,men har ikke funnet seg egen leilighet ennå. Han studerer og jobber samtidig,så sparer opp på BSU. Den drittungen han er sammen med sitter bare og sløver selv hjemme hos sine foreldre,uten jobb! 

Anonymkode: 2d105...87f

Han kan jo leie...

Anonymkode: 00462...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...