Gå til innhold

Jeg misliker kjæresten til broren min!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er en udregelig "unge". Ikke klarer hun å si hei noensinne,går med hodet høyt hevet og nesa i sky. Sier aldri hei til foreldrene våre heller. Men det verste er det at hun slenger klærne sine overalt i huset vårt,p-pillene hennes flyter oppå kommoder i gangen osv. Hun er så selvsentrert og motbydelig. Er bare sitt eget tryne hun er interessert i. Sminker seg,går på byen og leker deilig,legger ut modellbilder av seg selv hele tiden.Vennene hennes igjen står og snakker dritt om meg mens broren min er tilstede,men han sier ikke noe som helst tilbake. Sitter hun hos oss snakker hun åpenlyst om sex,ser hun en eller mann blir hun helt våt i trusa og begynner nærmest å hoppe på stolen. Jeg hadde kjæresten min på besøk samtidig en gang, og der satt hun...hoppa i taket omtrent da hun så ham. Begynte å glise og glane først på min kjæreste,for deretter å se på broren min og tilbake på min igjen. Hva i helvete feiler det den forvokste shitkidden? Foreldrene våre sier ikke så mye til henne de heller,de vet at broren min er voksen og bestemmer selv,men helvete heller! Hva feiler det sånne kvinnfolk? Har de aldri sett en gutt/mann før,eller? Hun er helt vill,og sitter og prater med broren min om andre menn hun synes er deilige. Kjendiser o.l. 

Hun er 20,han er 25.

 

Jeg blir snart sinnsyk av den filla. Med hilsen provosert søster!

Anonymkode: 2d105...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Reagerer mer på at en på 25 bor hjemme...

Broren min er i full jobb,men har ikke funnet seg egen leilighet ennå. Han studerer og jobber samtidig,så sparer opp på BSU. Den drittungen han er sammen med sitter bare og sløver selv hjemme hos sine foreldre,uten jobb! 

Anonymkode: 2d105...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Reagerer mer på at en på 25 bor hjemme...

Dessuten,du synes det er helt innafor at hun sitter og sikler etter min kjæreste samtidig som hun er sammen med broren min? Sier heller mer om deg! 

Anonymkode: 2d105...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Broren min er i full jobb,men har ikke funnet seg egen leilighet ennå. Han studerer og jobber samtidig,så sparer opp på BSU. Den drittungen han er sammen med sitter bare og sløver selv hjemme hos sine foreldre,uten jobb! 

Anonymkode: 2d105...87f

So hun er fremdeles i VGs/lærling alder.

Skjønner du ikke liker henne, men det er ikke din sak siden det ikke er din partner.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

So hun er fremdeles i VGs/lærling alder.

Skjønner du ikke liker henne, men det er ikke din sak siden det ikke er din partner.

 

Nei,takk og lov. Men hun forventer at våre foreldre skal vaske trusene hennes og rydde opp p-pillene hennes i gangen vår også? Det er helt innafor? De er så forsiktige at de ikke tør si noe om det til broren min,men er det bare de og meg,sitter vi gjerne og diskuterer temaet. 

Anonymkode: 2d105...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei,takk og lov. Men hun forventer at våre foreldre skal vaske trusene hennes og rydde opp p-pillene hennes i gangen vår også? Det er helt innafor? De er så forsiktige at de ikke tør si noe om det til broren min,men er det bare de og meg,sitter vi gjerne og diskuterer temaet. 

Anonymkode: 2d105...87f

Der har vi saken til problemet. Hvis broren din er sammen med henne, så hvorfor skal ikke han få gleden av å vaske de skitne trusene hennes? Om det er et langvarig forhold han har i tankene, kan han like godt venne seg til det. Så fra nå av - i stedet for å gå "stille i dørene": Legg hennes skittentøyvask og søppel sammen med hans mest verdsatte personlige eiendeler, og jeg vedder på at kjærligheten raskt blir satt på prøve.

Anonymkode: bfcc1...ff8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide at dere flytter hjemmefra? Eller er du enda yngre enn innlegget tilsier?

Anonymkode: 2dd60...d14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har vi saken til problemet. Hvis broren din er sammen med henne, så hvorfor skal ikke han få gleden av å vaske de skitne trusene hennes? Om det er et langvarig forhold han har i tankene, kan han like godt venne seg til det. Så fra nå av - i stedet for å gå "stille i dørene": Legg hennes skittentøyvask og søppel sammen med hans mest verdsatte personlige eiendeler, og jeg vedder på at kjærligheten raskt blir satt på prøve.

Anonymkode: bfcc1...ff8

Da får han i alle fall øvd seg til han flytter ut,sammen med henne. 👍  Det er tross alt ikke mamma og pappas jobb å vaske hennes klær,men min brors jobb.

Anonymkode: 2d105...87f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide at dere flytter hjemmefra? Eller er du enda yngre enn innlegget tilsier?

Anonymkode: 2dd60...d14

Jeg blir 18 neste år,og skal da flytte ut i hybel og studere 👍

Anonymkode: 2d105...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får han i alle fall øvd seg til han flytter ut,sammen med henne. 👍  Det er tross alt ikke mamma og pappas jobb å vaske hennes klær,men min brors jobb.

Anonymkode: 2d105...87f

Nei, det er definitivt ikke dine foreldres oppgave å være personlige tjenere for en bortskjemt 20-åring som tror hun er verdens navle, og det er her jeg føler dere har noe av ansvaret for situasjonen - dere har nemlig selv satt dere i denne ydmyke tjenerrollen.

Så definitivt slutt med søppelrydding fra nå av; all hennes søppel er både hennes, og din brors personlige ansvar; det er tross alt han som har invitert henne til huset deres. Samler han på noe, kan kanskje en brukt tampong klistret til de mest verdifulle objektene i samlingen gjøre susen, sammen med en skitten truse som dekker tannbørsten hans.

Dere er ikke tjenere i en engelsk herskapsbolig; dette er deres hus.

Lykke til ...! smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: bfcc1...ff8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er definitivt ikke dine foreldres oppgave å være personlige tjenere for en bortskjemt 20-åring som tror hun er verdens navle, og det er her jeg føler dere har noe av ansvaret for situasjonen - dere har nemlig selv satt dere i denne ydmyke tjenerrollen.

Så definitivt slutt med søppelrydding fra nå av; all hennes søppel er både hennes, og din brors personlige ansvar; det er tross alt han som har invitert henne til huset deres. Samler han på noe, kan kanskje en brukt tampong klistret til de mest verdifulle objektene i samlingen gjøre susen, sammen med en skitten truse som dekker tannbørsten hans.

Dere er ikke tjenere i en engelsk herskapsbolig; dette er deres hus.

Lykke til ...! smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: bfcc1...ff8

Tusen takk 🙂 

Anonymkode: 2d105...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjæresten din synes hun er søt, så synes han vel det. Hvis han synes hun er plagsom, så driter hun seg ut. 

Klær og utstyr som er hennes får gå på hans rom, de må rydde etter seg og ta klesvask sjøl. Egentlig burde han flytte ut. 

Anonymkode: eecd9...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldrene dine er tafatte. 
Dersom hun roter bør de ha en samtale med broren din om at det er hans ansvar å rydde etter både seg selv om henne, siden det er han som har invitert henne inn i deres hus. 
 

 

Anonymkode: d478a...f7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tusen takk 🙂 

Anonymkode: 2d105...87f

Ingenting å takke for, men det hadde vært fint om du kunne holde oss oppdatert på hvordan dette går videre; er sant å si veldig nysgjerrig på hvordan broren din kommer til å fikse det å ta seg av kjærestens skittentøy; hvis det er meg, meg, meg, utseende og kjendiser som er hovedinteressene hennes, høres hun forferdelig overfladisk ut, så jeg synes synd på broren din hvis han faktisk satser på et seriøst forhold og kanskje også barn med henne; dette kommer aldri til å gå bra i lengden - hun høres altfor selvopptatt ut.

Nei, like greit at han får lære hvordan kjæresten virkelig er, så skjønner han kanskje litt mer - en ting er at kjærlighet gjør blind, men det er nå grenser for hvor blind man kan være når man er 25, ikke 15; du virker mer moden og voksen enn broren din.

Som sagt - lykke til ...! smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: bfcc1...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min var sammen med ei sånn og de er godt inn i 40 årene!😂 var de på besøk hos mormor låg trusene slengt, ryddet aldri etter seg, de kunne ha sex midt på dagen på badet hennes, og mormor måtte vente til de var ferdige med å få inn og vaske seg før hun skulle bort. Ufordragelig kvinnemenneske. 
Det var på nippet før det ble fysisk mellom oss, da jeg ikke klarte se på det lenger. Heldigvis var hun utro og dro derfra🙈

Foreldrene dine skal ha all ære for at de respekterer sønnen og ikke blir til svigermonster fordi om de ikke liker sønnens dame. Samtidig burde de sette grenser i eget hus, og ikke tolerere oppførselen og respektløsheten hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er broren din sitt ansvar å rydde etter seg selv og gjester han har i huset. Be han gjøre det. Hjelper det ikke, så legg rotet til han og gjester inn på rommet i én haug. Klesvask tar han selv. Han kan få inn en skittentøyskurv hvor han kan samle klær han skal vaske.

Gi beskjed om at hvis han godtar at hun slenger dritt om deg til venner, så får hun la være å komme på besøk hos dere.

Sørg for at alle får ansvar for å lage middag. At dere bytter på det. Alle som har inntekt bør også betale for seg om de spiser mer eller mindre fast hos dere.

Anonymkode: eac17...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du?? Hadde det vært dama til min sønn hadde jeg strukket meg så langt som å samle sammen tingene hennes før jeg dumpet alt inn på rommet hans. Og med STRENG beskjed om at her skal det holdes orden og ALLE er ansvarlige for sine egne ting. Alle som bor under mitt tak bidrar for at vi skal ha et fint hjem der alle trives. Selv ikke 5-åringen slenger skittentøy rundt. Han vet da hvor skittentøyskurven er. De eldste setter selv på maskiner og tar med tøyet sitt opp igjen fra vaskerommet. Jeg hadde først snakket med min sønn om hva jeg anså som problematisk og for å høre om hva han tenker som løsning på dette. Hadde han ønsket hjelp kunne vi tatt en snakk alle sammen slik at vi fikk satt litt retningslinjer. Og hadde svigerdatter hatt problemer med å innfinne seg med dette måtte hun ha flyttet ut igjen. Så hadde de måttet vurdere om de selv ville finne et sted sammen eller om det fint går å sees på fritiden med besøk innimellom. 

Anonymkode: a6746...1b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min er i full jobb,men har ikke funnet seg egen leilighet ennå. Han studerer og jobber samtidig,så sparer opp på BSU. Den drittungen han er sammen med sitter bare og sløver selv hjemme hos sine foreldre,uten jobb! 

Anonymkode: 2d105...87f

Den tafatte taperen av en bror du har er jo hovedproblemet her. Jenta høres ufyselig ut, men det er din bror som har valgt å dra henne i hus, og han er ansvarlig for sine gjester. Foreldrene dine er også noen tafatte tapere, som lar deg leve sånn som dette fordi de er for feige til å si i fra. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller flyttet på hybel nå med en ga h og så krevd forsørgerbidrag fra foreldrene dine, så kan de sitte der mellom de skitne trusene til sin voksne sønns kjæreste alene. Familien din høres ut som like mye søppel som denne dama, om enn på en annen måte.

3 timer siden, mae1234 skrev:

Onkelen min var sammen med ei sånn og de er godt inn i 40 årene!😂 var de på besøk hos mormor låg trusene slengt, ryddet aldri etter seg, de kunne ha sex midt på dagen på badet hennes, og mormor måtte vente til de var ferdige med å få inn og vaske seg før hun skulle bort. Ufordragelig kvinnemenneske. 
Det var på nippet før det ble fysisk mellom oss, da jeg ikke klarte se på det lenger. Heldigvis var hun utro og dro derfra🙈

Foreldrene dine skal ha all ære for at de respekterer sønnen og ikke blir til svigermonster fordi om de ikke liker sønnens dame. Samtidig burde de sette grenser i eget hus, og ikke tolerere oppførselen og respektløsheten hennes. 

Men problemet her var altså kun dama, ikke onkelen din...? Tvang hun ham til å ha sex på badet mist på dagen?

Anonymkode: c7fb2...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok en irriterende "svigerdatter" da jeg var 20, men foreldrene hans hadde i alle fall nok respekt til å si fra. Jeg ble mer oppmerksom på hvor mye ræl jeg la fra meg overalt, hva jeg snakket om høyt og hvor mye jeg bidro. Man må si fra! 

Anonymkode: 8c55a...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...