Gå til innhold

Piercing,- skal / skal ikke ...osv (innvikla)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

God kveld!

Håper noen der ute kan gi meg råd.

Jeg har hatt piercing i navlen før og trivdes med det. Måtte ta den ut et år/halvannet år etterpå pga at huden ble tynn og piercingen ikke var satt dypt nok inn.

Tok piercingen på Oslo piercing studio på øvre Grûnerløkka og det gikk veldig bra. Har nå lyst til å prøve igjen. Men da jeg er litt pysete, tør jeg ikke gå her i Skien og ta piercing,- føler vel at de er litt mer proffe i Oslo (?) Men,- er blitt livredd dårlig hygiene og smitte osv,-hører jo så mye rart. Dog opplevde jeg derimot bare fryd og gammen sist gang. Det jeg egentlig skal fram til er vel om noen har hørt noe "dårlig" om Oslo piercing studio i det siste ? Tror egentlig d r ok, men søker andre folks erfaringer på dette.

Kan noen hjelpe meg ?

(nb : skal til Tigerstaden imorra seru)

Tusen takk :D

Kveldshilsen fra Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld!

Håper noen der ute kan gi meg råd.

Jeg har hatt piercing i navlen før og trivdes med det. Måtte ta den ut et år/halvannet år etterpå pga at huden ble tynn og piercingen ikke var satt dypt nok inn.  

Tok piercingen på Oslo piercing studio på øvre Grûnerløkka og det gikk veldig bra. Har nå lyst til å prøve igjen. Men da jeg er litt pysete, tør jeg ikke gå her i Skien og ta piercing,- føler vel at de er litt mer proffe i Oslo (?) Men,- er blitt livredd dårlig hygiene og smitte osv,-hører jo så mye rart. Dog opplevde jeg derimot bare fryd og gammen sist gang. Det jeg egentlig skal fram til er vel om noen har hørt noe "dårlig" om Oslo piercing studio i det siste ? Tror egentlig d r ok, men søker andre folks erfaringer på dette.

Kan noen hjelpe meg ?

(nb : skal til Tigerstaden imorra seru)

Tusen takk  :D  

Kveldshilsen fra Kattepus

Tror det er temmelig strenge regler på disse studioene..

Men jeg har hørt mye positivt om oslo piercing studio :) Erfaringer er indiviuelt da forsåvidt..vet ikke hva du har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig strenge regler for hygiene på piercing/tatoveringsstudio (det er ikke uten grunn at det lukter tannlege der..)

Men det kan jo være forskjell på hvor flinke de er til å stikke, hvordan navlen ens er (feks vokser piercinger i öyenbryn oftere ut hos jenter enn hos gutter, for det er mere kjött å stikke i hos jenter oftest), og hvor flink man selv er til å rense og unngå trange bukser de förste ukene -

Lykke til! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Er tilbake fra Tigerstaden og har ikke piercet enda. Det er mest fordi vi ikke har hatt tid egentlig. Det er bare oppe til kl. 1700 såvidt jeg vet, og vi var stuck på Ikea, Sandvika Storsenter og Smart Club + tok et familiebesøk.

Men tror jeg skal neste gang.

Har så lyst.......

Takk for tips :D og god kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm..Jeg har hatt min i navelen i 3 år nå og i tunga i 2 år :) TOk mine i Larvik og I fredrikstad.

i Larvik der jeg tok min i navelen var de kjempeflinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...