Gå til innhold

Likes på fb av x, som plutselig er borte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg blitt sur og laget drama? Har jeg krevd at andre skal følge «min oppskrift»? 

Nei.

I starten av forholdet vårt snakket vi om hva vi ønsker, og hva vi forventer av hverandre som partnere. Vi var enige, trodde jeg.

Det eneste jeg har «krevd» etter tillitsbruddene er at enten kutter han ut det, ellers så får vi gå fra hverandre så får han gjøre som han vil. 

Når det blir snakket om ting, og man tror det er enighet så er det fryktelig skuffende at det skjer igjen.

Jeg vet ikke om det finnes bedre, men om jeg blir alene så tror jeg at det er bedre enn noen partner. 

Anonymkode: 7dd8f...049

Vi vet alle hvordan virkeligheten er og hvordan menneskene i den er.

Og vi vet hvordan mennesker uten empati som tror de eier andre mennesker reagerer når andre følger sin egen vilje i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Faith_In_You skrev:

Vi vet alle hvordan virkeligheten er og hvordan menneskene i den er.

Og vi vet hvordan mennesker uten empati som tror de eier andre mennesker reagerer når andre følger sin egen vilje i stedet.

Litt usikker på om du sikter til at jeg ikke har empati 🤔

Anonymkode: 7dd8f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på om du sikter til at jeg ikke har empati 🤔

Anonymkode: 7dd8f...049

Se bort i fra den siste setningen da. Så lenge virkeligheten er som den er, så er det ikke vits å ha forhåpninger for da blir man bare skuffet. Min erfaring hvert fall. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Faith_In_You skrev:

Se bort i fra den siste setningen da. Så lenge virkeligheten er som den er, så er det ikke vits å ha forhåpninger for da blir man bare skuffet. Min erfaring hvert fall. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.

Ja, sitter her med skjegget i postkassen lissom 🥴

Anonymkode: 7dd8f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, sitter her med skjegget i postkassen lissom 🥴

Anonymkode: 7dd8f...049

Ja, det er sikkert ikke gøy det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sitter her med skjegget i postkassen lissom 🥴

Anonymkode: 7dd8f...049

Kan jeg gjøre noe for å hjelpe?

Jeg er for å bygge opp tilliten igjen.Tillit hadde vært hyggelig det, i stedet for løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hun unliket bilder og sluttet å like fordi dere hadde et forhold? Dere var i forhold fra før eller? 

Anonymkode: 7dd8f...049

Når vi inngikk forholdet unliket hun mine bilder. Ville ikke syntes på radaren. Jeg likte aldri hennes bilder. Visste at hun ville bli en "person om interest" for kona. 

En vanlig kollega vil gå under radaren. Ei jeg likte bildene til ville hun antakelig sjekket litt nøyere. Kontroll spørsmål osv.

Veit de ikke var bra. Men det er mer rundt historien. Jeg var ikke først, for å si det sånn. Blei bare balanse i regnskapet og det hjalp på min selvfølelse. Men det er en annen historie.

Anonymkode: a3560...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når vi inngikk forholdet unliket hun mine bilder. Ville ikke syntes på radaren. Jeg likte aldri hennes bilder. Visste at hun ville bli en "person om interest" for kona. 

En vanlig kollega vil gå under radaren. Ei jeg likte bildene til ville hun antakelig sjekket litt nøyere. Kontroll spørsmål osv.

Veit de ikke var bra. Men det er mer rundt historien. Jeg var ikke først, for å si det sånn. Blei bare balanse i regnskapet og det hjalp på min selvfølelse. Men det er en annen historie.

Anonymkode: a3560...539

Kona di la ikke merke til at hun hadde likt bildene dine i forkant da?  

Slik jeg tolker det så var du utro fordi kona di var utro først? 

Anonymkode: 7dd8f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Faith_In_You skrev:

Kan jeg gjøre noe for å hjelpe?

Jeg er for å bygge opp tilliten igjen.Tillit hadde vært hyggelig det, i stedet for løgner.

Takk for omtanken. 

Trengte bare litt råd. Selv om jeg egentlig vet svaret. 

Tillit er nr 1, og det blir bare for dumt å prøve og late som noe annet. Jeg må ta en prat med samboer tror jeg. 

Anonymkode: 7dd8f...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for omtanken. 

Trengte bare litt råd. Selv om jeg egentlig vet svaret. 

Tillit er nr 1, og det blir bare for dumt å prøve og late som noe annet. Jeg må ta en prat med samboer tror jeg. 

Anonymkode: 7dd8f...049

Jeg er glad du synes tillit er viktig også. Og du gjør som du vil. Ha en fin kveld. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de har blokket hverandre så forvinner liksene mener jeg. Hvertfall på instagram.

Anonymkode: 14348...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Av forskjellige grunner må jeg ofte leke detektiv  i forholdet mitt 🕵🏻‍♀️ 

Samboer har gjentatte ganger brutt tilliten så der er ikke mye å gå på. ( Orker ikke diskusjon på hvorfor vi fortsatt er sammen ) 

For noen dager siden sjekket jeg fb siden til xn hans, fant et par bilder som han hadde trykt liker på. Det må ha skjedd siste året, for jeg har sjekket siden hennes før. 

Så sjekker jeg siden hennes igjen idag, og plutselig er det ingen liker fra han på bildene hennes. Skjønner ikke? Har han unliket da?

Anonymkode: 7dd8f...049

Eg skjønnar deg godt ts. Eg trur han likar x-en enno, men at han har fjerna like-sa fordi ho har bede han om det. Kjem du deg inn på tlf hans? Prøv å leik litt meir dektektiv og sjå kva om du finn noko mistenksamt. Lukke til.

Anonymkode: 70398...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg skjønnar deg godt ts. Eg trur han likar x-en enno, men at han har fjerna like-sa fordi ho har bede han om det. Kjem du deg inn på tlf hans? Prøv å leik litt meir dektektiv og sjå kva om du finn noko mistenksamt. Lukke til.

Anonymkode: 70398...cb0

Tror ikke at han liker xn ennå, hun bor i en annen del av landet. 

Har gått gjennom tlf hans flere ganger før, og ikke funnet noe som tyder på kontakt mellom de. 

Er vel heller det at han vier andre jenter oppmerksomhet som ikke er greit i forhold til hva han har gjort før og hva vi har snakket om i ettertid. 

Anonymkode: 7dd8f...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...